"Hey Emris! Dışarı baksana! Heryer bembeyaz olmuş!" Güzel birgün başlıyordu.Emris için ise kötü birgün olacaktı.Çünkü kar yağdığı zaman yetimhane önündeki karları her seferinde Emris temizliyordu.Danny(Emris'in en yakın arkadaşı) ise bulaşıkları yıkıyordu.Sonuçta yetimhanedeki herkesin bir görevi vardı.Bu görevi yerine getiremeyenler ise ceza alıyordu.Öyle az bir ceza değildi bu. Ya bütün gün yetimhanenin verdiği yazlık elbiselerle yorgansız yatardın ya da cezayı yedikten sonraki bir hafta yanındaki arkadaşının işini yapardın. Gene her zamanki gibi Emris, karları temizlemek için yetimhanenin verdiği botları giydi.Dışarıya çıktı ve temizlemeye başladı.Ara vermek yasaktı.Çünkü yetimhanenin öğretmeni Paul asla izin vermezdi.Paul, uzun boylu,çirkin bir adamdı.
Sadece yemek arası vardı.Zaten yemeklerde, çürümüş,iğrenç yemeklerdi.Yemek arasında Emris ve Danny, kimsenin bilmediği bir yere gidip, dolaba saklanırlardı.Emris babasının ona ölmeden önce bıraktığı resimlere bakardı.Her baktığında annesinin dediği söz aklına gelirdi "Emris kimse için karakterini yerler altına alma.Çünkü sana bıraktığım tek miras sensin."
Paul gene bağırıyordu."Herkes yatağa kimse kalmasınnnn!" Emris ve Danny koşarak odaya gittiler.Paul her odanın ışığını tek tek kapatıyordu.Sıra Emrislerin odasındaydı.Paul" Hadi çocuklar!Yarın çok yorucu olacak!!!" dedi.Emris karanlıktan korktuğu için ilk defa Paul'a "Işığı kapamasanız olur mu? Lütfen!" dedi. Paul "Bu elektriğin parası senden mi geliyor! Ha! Yat zıbar!Yarın cezalısın! Danny'nin işleri senin!" Danny korkarak itiraz etti "Gerek yok.Şey... Ben yaparım."Paul sinirle ışığı kapatıp, kapıyı çarptı.Emris her ışık kapandığında "Işıkları söndürdüler!" derdi.Danny de aynı şeyi derdi ve yatarlardı.Ama bugün Emris ilk defa "Eğer birgün ışıkları söndürdüler demezsem o gün benim doğduğum gündür." dedi.Aslında hep babasını düşünüyordu.Ara sıra iş yaparken dalıp gidiyordu.
Birdenbire dalıp gitmektir uzaklara; yetim olmak..
Sabah gene Paul'un sesiyle "Kalkın işler gecikmez!..............." Hep aynı ses.Danny heyecanla Emris'in yanına geldi "Emris kalk! Bugün yeni bir aile geliyormuş.Giyin hadi! " Emris ve Danny ayrılmak istemediği için her seferinde iğrenç görünmeye çalışırlardı.Bu seferki aile farklıydı.Bu aile evlatlık değil hizmetçi arıyordu.
Arkadaşlar fikrinizi almak istiyorum.Lütfen yorumlayın sevdiyseniz votelayın lütfen bu ilk bölüm devamı gelecek.Size bi kitap daha önereyim ŞEYTAN SEVERSE güzel kitaptır.
Diğer bölümde hikaye tarzdan çıkmayı planlıyorum.Daha çok duygusal olarak ele alacağım konuyu.Fikirlerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işıkları Söndürdüler
RandomAcıklı bir hikaye Birdenbire dalıp gitmektir; yetim olmak Bu özetledi galiba...