Anna pov.
- kad suzinociau apie Mark. - pasake jis ir as atidarius dureles issokau is masinos. Viska labai skaudejo. Dar maciau kaip Harry masina sustojo ir jis is jos islipo.- Anna!! Anna!! - sauke jis.
Ir tai buvo paskutinis dalykas kuri girdejau ir atsijungiau.Harry pov.
Anna buvo be sąmonės. Ir as nezinojau kas jai ir ar ji pabus. Greit ja pakeliau nuo asfalto ir ikeliau i automobili. Įsėdęs i vairuotojo vieta greit uzkuriau masina ir visu greiciu pradejau vaziuot link ligonines. Staiga pradejo skambet telefonas. Mano telefonas. Skambino Zayn.** skambutis **
- klausau.- sveikas Harry.
- taip cia as kas yra??
- man tai nieko kas tau??
- vaziavom masina su Anna ir ji issoko is masinos.
- ka!?!?
- nerek ir niekam nesakyk as pats pasakysiu jei bus kazkas rimto.
- gerai gerai tylesiu kaip kapas. Perrie irgi negali zinot??
- ne.
- supratau. pranesk.
- gerai iki.
- iki.
** skambutis baigtas **** ligonineje **
- gydytojau ar jai viskas gerai?? - paklausiau kai pamaciau gydytoja.- pone panele susizeide tikrai nemenkai. Jai bus daroma operacija. Ji prarado daug kraujo tad ji reik perpilti. Taciau jos grupe reta ir mes neturim sios rusies kraujo sioje ligonineje. Ir deja negalim laukt atsargu is kitos ligonines. Suraskit ka nors su jos grupes krauju.
- surasiu.
- paskubekite nes nera daug laiko. Ir beje kas jus esate panelei Benson??
- am mes gyvenam tam paciam name.
- ar galesite uzpildyt dokumentus??
- taip zinoma.
- beje kokia jusu grupe??
- na mano 1 grupe.
- o gal zinot kieno 4??
- deja bet ne. Bet as ka nors surasiu.
- ir dar karta kartoju paskubekite nes laiko mazeja. Ir jus pasakysite kitiems jos draugams??
- taip pranesiu.
Tada nuejau uzpildyt dokumentu. Uzpildes paskambinau Zayn.
** skambutis **
- Harry kaip ji??- jai butina operacija ir reikia 4 grupes kraujo. As nezinau kas toki turi ir jo reikia kuo skubiau.
- kam dar pasakei??
- kol kas tik tau.
- gerai pasakysiu Perrie ir mes atvaziuosim.
- tik nesakyk kad ji issoko pasakyk kad patekom i avarija.
- bet kodel tau tada nieko nenutiko??
- am pasakyk jai kad ji buvo neprisisegus dirzo o man issiskleide ta oro pagalve.
- gerai pasakysiu.
- aciu ir iki.
- iki.
** skambutis baigtas **Pasakiau ir visiems kitiems viska bet aisku nesakiau kad ji issoko is automobilio. Sakiau visiems paskambinau?? Melavau. As nepaskambinau Aryai. As tiesiog negalejau. Taip gal mes ne draugai bet as neesu visai besirdis. Becky manes ant tiek nepakeite. As gal ir esu kaip ir besirdis bet paskambinti Aryai negaliu. Neisdrisiu. Anna jos drauge. O per mane Anna ir vel ligoninej. As zinojau kad Anna lankosi pas psihologe. Annai blogai o as tai jai priminiau. As kvailys. Kodel tai pasakiau masinoj?? Jei nebuciau pasakes dabar mes tiesiog kalbetumemes tame name. Ji butu gyva ir sveika.
Zayn pov.
- Perrie!! Perrie!!- kas yra Zayn??
- Anna..
- kas Annai??!!
- ji ligoninej.
- ka?!?!
- jie su harry vaziavo ir pateko i avarija.
- kaip Harry??
- jam viskas gerai nes jis buvo prisiseges dirza be to pagalve issiskleide tai jis sveikas.
- o Anna?? - su nerimu paklause.
- na ji nebuvo prisisegus ir pagalve neissiskleide. Annai reikia operacijos ir 4 grupes kraujo. Ir jo reikia kuo skubiau nes kitaip manau ji mirs.
- ar Arya zino??
-nezinau. Harry sake visiems paskambino, bet abejoju jog paskambino Aryai ar poniai Shay.
- Becky su Thom tikriausiai irgi nezino. - susimaste.
- Leyla irgi turbut nezino. O kas tas Thom??
- jis Becky vaikinas. O Leyla??
- ji Annos drauge ir psihologe.
- aisku vaziuojam i ligonine.
- vaziuojam.
Harry pov.
Cia jau buvo beveik visi draugai. Prisipazinsiu nepaskambinau nei Aryai nei Becky nei Leylai. Tuo labiau nepaskambinau Shay nes ji mane nudes. Dar neatvaziavo Zayn su Perrie. Daugiau buvo visi.- Harry kaip tu?? - paklause Zayn.
- man viskas gerai bet Annai ne.
- ar kas nors turi 4 kraujo grupe?? - rupinosi Perrie.
- is cia esanciu?? Ne. Becky taip pat ne. O Leyla ir Thom nezinau.
- o Arya?? - paklause Niall.
- nezinau as bijau jai skambint.
- o Shay?? - klause Danielle.
- jos grupe yra 1.
- taigi mums lieka Leyla ir Arya.
- taip. Einu paskambint Leylai. - pasakiau.
- gerai. - pasake Zayn.
** skambutis **
- klausau.- ar cia Leyla??
- kas skambina??
- aciu dievui Leyla cia tu. Klausyk cia Harry. Anna ligoninej.
- ka?!?!
- mes patekom i avarija jai reikia 4 grupes kraujo. Kokia tavo grupe??
- deja bet mano yra 2 grupe.
- jei zinai kas turi paprasyk kad padetu.
- gerai o is jusu grupes nieks neturi 4 grupes??
- nieks.
- as atvaziuoju iki.
- iki.
** skambutis baigtas **- Leylos grupe ne 4 ir be to ji atvaziuoja cia.
- tada mums lieka tik Arya. - pasake Ema.
- taip tik ji.
- kas tu kad gali skaudint mano drauge??!! - kazkas paklause ir mes visi atsisukom. O ten stovejo apsiverkus Arya.
ESTÁS LEYENDO
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...