Zayn pov.
- ka padarei jai?! - paklause supykes Harry.Kas daros Harry?? Gal jam rupi Anna?? Bet ka padare Mark?? Jei tai blogai Anna bus depresijoj. Viskas vel prasides. Bet sikart bus sunkiau nes ji susipyko su Arya. O dar ir tas kvailys.
- ka jai padarei?! - ipykes klause Harry taip pazadindamas mane is minciu.
- nurimk Harry jis tau nieko nepasakys. Jis bailys. - pasakiau stengdamasis ji nuramint.
- nesikisk! - suriko Mark.
- dink is cia! - surekiau.
- jus visi atsiimsit! - pagrasino. - visi! nei vieno nesigailesiu! - pasake ir isejo.
- ir as vistiek nesuzinojau nei is jo nei is Annos.. - pasake Harry.
- o dieve jis mums kersys! - pasake susijaudinus El.
- El nesijaudink mes sustiprinsim savo apsauga.. - ramino ja Louis.
Visos merginos buvo susijaudinusios ir issigandusios. As nuejau pas Perrie ir ja raminau. Ji bijojo as tai jauciau.
- as bijau.. - tyliai pasake Perrie bet as isgirdau.
- as ir bijau bet mums nieko nenutiks mes uz ji gudresini. - pasakiau.
- as bijau ne del musu o del Annos. As nezinau ka ji dabar galvoja ka veikia.. as nieko apie ja nezinau. - suverksleno Perrie.
- nurimk Annai viskas bus gerai. - guodziau.
Arya pov.
O ne ka as padariau?? Jei Anna neatleis?? As puikiai zinau ka ji turejo isgyvent. Ir ji teisi as jos niekada nesupratau ir negalesiu suprasti. As nenoriu kad jai kas nors nutiktu. As verkiu. Ir vel. Tai buvo tik viena doze. Ji teisi. Kaip visada ji teisi. Ji teisi nes ji daugiau uz mane patyrus. Ji turi daug nuoskaudu. Mane nuo priklausomybes gali isgydyt. O jos nuo to kas ivyko ta diena nieks neisgydis. Jai gali padeti tik su tuo susigyventi. Taip pat ir su draugu praradimu, isdavystemis. Juk ji jį mylejo nors ir paliko ji verkdavo istisas naktis. O jis duodavosi su kitomis. Tai ja dar labiau skaudino. Si skausma siek tiek suprantu. Juk Liam mane isdave su kita. Jei ne Anna visa tai buti pasibaige ne buciniu o seksu. Bet gal jau tai ne pirmas kartas?? As net netikiu jog ta karta kai ji uztikau prie jo lindo ji. Kokia as kvaila. Dziaugiuos jog tai buvo tik susizavejimas o ne meile. O galbut meile?? Tikiuosi ne. Nenoriu kankintis.Anna pov.
Ejau. Ejau. Ir dar karta ejau. As nebuvau pavargus. Buvau tik sugniuzdyta. Mark tikriausiai visiems pasake tiesa. Arya viska man tiesiog isreze i akis. O visi kiti?? Jie kaip sako Mark suzinoje taps mano ,,draugais''. Man cia nevieta. As cia nelaukiama. Cia tik dar labiau susigrioviau gyvenima. As is cia noriu dingti. Niekada negristi. Gyventi taip kai dar nebuvau sutikus nei vieno is ju. As juos visus pamirsiu ir gyvensiu nauja gyvenima.Nuejau i Aryos namus. Susidejau visus savo daiktus ir palikau jiems laiska kad nesijaudintu. Vyksiu atgal i Los Angeles. Man ten visada buvo geriau. Visada. Pries iseidama persirengiau ir uzrakinus duris padejau raktus i pasto dezute aisku laiske tai parasiau. Issikvietus taksi isedau ir isvaziavau i oro uosta.
** po penkiu dienu **
Arya pov.
Siandien vaziuoju namo. Tikiuosi Anna ten. Nekenciu savo kojos. Gerai kad tik biski ja susilauziau. Po menesio su gis. Po menesio. Tik. Su manim vaziuoja ir visi kiti. Isskyrus Liam ir Harry. Visi nori susitikt su Anna. Islipus is masinos palaukem kitu. Kai visi atvaziavo iejom i nama.- eime. - pasakiau.
- kas cia?? - paklause Perrie.
- laiskas. Tikriausiai. - pasakiau.
- duokit Aryai. - pasake El.
- imk. - padave Perrie.
As atidariau voka. Ten buvo laiskas. Nuo Annos. Mane kamuoja bloga nuojauta.
- nuo ko sis laiskas? -paklause Sop.
- jis nuo Annos. - pasakiau.
ČTEŠ
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...