21 dalis

199 7 0
                                    

- jis nuo Annos. - pasakiau.

- perskaityk. - paragino Zayn.

- mieli draugai,
Nezinau ar tureciau jus vadinti draugais. Mark turbut viska pasake. Norejau pasakyt jums kad jusu labai pasiilgsiu ir jus visus labai myliu. Bet as pasistengsiu jus pamirst ir jums netrukdyt. Turiu tik kelis prasymus:
1. neieskokit manes prasau.
2. pamirskit mane.
Aciu uz draugija. Aciu kad nepalikot. Perduokit Harry kad atsiprasau. Nors ne geriau neperduokit. As pradesiu nauja gyvenima be jusu. Gal kada susitiksim atsitiktinai bet ne dabar. Niekada negrisiu i Londona. Nes cia galutinai sugriuvo mano gyvenimas. Beje Arya raktus palikau pasto dezuteje. Daiktus visus susirinkau. As tau netrukdysiu.
Tikiuosi daugiau niekada nesusitiksim. Anna.

- ji isvyko. - pasake El.

- ji negalejo isvykti. - pasake Perrie.

- ji jau isvyko pries penkias dienas. - pasake Niall.

- viskas per mane - pasakiau.

- taip nesakyk... - guode Sop.

- ji tikriausiai isvyko pas tevus i Los Angeles. Bet juk ji niekada nenorejo ten but. - pasakiau.

- viskas keiciasi. - pasake El.

- taip viskas keicias likau be Liam ir be Annos. - pasakiau.

- jei Anna isvyko reiskia ji norejo naujo gyvenimo netrukdykim jai. - pasake Ema.

As verkiau nes Anna mane paliko. Kada pasibaigs sie dalykai. Rytoj isvaziuoju i priklausomybiu centra.

** kita diena 11:56 **
As jau prie to centro. Teta Shay tvarko dokumentus. O as.. as laukiu. Tik nezinau ko. Galbut Annos?? Gal noriu kad ji mane tamintu ir sakytu kad viskas bus gerai? O gal noriu kad cia butu Liam? As nezinau ko as laukiu ar noriu. Noriu uzmigti ir nebepabusti. Taip ir padaryciau jei ne mano draugai. As negaliu ju palikti. Jie jau prarado Anna. Jie neistvers jei praras dar viena drauge. Mano tevai taip pat neistvertu. O gal istvertu??

- Arya eime parodysiu tavo kambari. - pasake darbuotoja.

As tikejausi kad cia ateis mano draugai. Bet jie neatejo. As jau ruosiausi eiti bet isgirdau juos ir atsisuku usisypsojau.

- arya sekmes. - pasake jie vienu metu uzduse.

- kaip mes skubejom vos spejom.. - pasiskunde Perrie.

- jei Zayn butu prisipyles degalu butume atvaziave anksciau bet turejom palikt masina ir begt.. - pasake El.

- oho nereikejo. - pasakiau.

- reikejo butum pagalvojus jog ir mes tave pamirsom be to paimk dovanas. - pasake Sop.

Merginos laike geles o vaikinai dovanas. Oho to as nesitikejau. Maniau jie ateis ir palinkes sekmes bet ne su dovanomis.

- aciu visiems. - imdama dovanas dekojau.

** po menesio **
Mane isleidzia is to priklausomybiu centro pagaliau. Na vis dar laukiu Annos. Su Liam nuo to vakaro ir nesusimaciau. Ir nenoriu. Nuoskauda liko. Bet man jis nerupi. Girdejau jis dabar su Sop. Jie visada gerai sutare ir bus nuostabi pora. Louis su El taip pat kartu. Zayn su Perrie neissiskyre. Thom vis dar su Becky. Nezinau kaip bet Leyla dabar su mano buvusiu Luke. Na o Camilla, Emma, Danielle, Gigi, Lottie ir teta Shay vis dar vienos. Kaip ir as. Niall su Harry taip pat vienisi. Niall daznai mane lanko ir man jis pradeda patikt. Na o Harry manau dar nepamirso Annos ir jai kazka jaucia. Jis mielai jos ieskotu bet ji stabdo jos prasymas ir visas laisko turinys. Jis tikriausiai kaip ir as tikisi kad ji gris. Nors ji ir negris. As ilgiuosi jos. Naktimis verkiu ir peikiu save kad ji per mane isvyko.per ta menesi as nusprendziau paskambint jos tevams. Klausiau ar ji ten. Bet jie pasake kad ji juos aplanke ir isvyko. Aisku laprase daugiau nebeskambint nei jiems nei jai. As neklausiau ir jai paskambinau. Bet jos numeris nebenaudojamas. Ji pasikeite numeri. Ko ir reikejo tiketis.niekam nesakiau kad jai skambinau.ir daugiau jiems neskambinau. Tik norejau pagyti ir atsiprasyti jos. Nusiusciau laiska bet net nezinau kur ji yra. Ji tikriausiai ruosiasi stoti i univera. Susirado daug draugu. Ir mus pamirso. Pamirso mane.

- pas jus nematyta lankytoja. - pasake sesele. Ir sie zodziai suzadino mano vilti jog tai gali buti Anna.

Tikriausiai bus dar koks 10 daliu ir baigsis sis sezonas. Gal ir daugiau daliu bus dar nezinau. Jei kazka sugalvosiu bus daugiau. Kitam sezone stengsiuos kelt ilgesnes dalis. Laukiu jusu nuomoniu apie dali.

Their Life History (I)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora