SVARBI INFORMACIJA APACIOJE!!!
Arya pov.
- pas ju nematyta lankytoja. - pasake sesele. Ir sie zodziai suzadino mano vilti jog tai gali buti Anna.
- aciu. - pasakiau.
Visa susijaudinus nubegau i kiema. Ten nebuvo Annos. Ten buvo mano mama. As nusivyliau. Taip tai mama. Bet man reikejo Annos.
- Arya mieloji mano kaip tu? - paklause mama.
- as jauciuosi blogai. Anna mane paliko. Ji parase laiska net neatsisveikino pasikeite numeri. Bet as pati kalta jog viska ka ji turejo isgyvent isreziau jai i akis ir tik viska pasakius supratau kad ja labai iskaudinau. Ji teisi mane nuo priklausomybes isgyde, o jos nuo to kas nutiko niekas neisgydys. Jos niekas neisgydis nuo tos dienos, nuo draugu isdavystes, nuo buvusios meiles Mark.
- Anna tave paliko?? - paklause mama. - labai tave uzjauciu.. stai del ko Annos mama paprase pasakyti tau kad susitaikytum nes Anna nebegris. Jos mama verke. Anna turbut pasake kad negris ir i Los Angeles.
- viskas per mane. Ji paliko visus su zodziais laiske. Ji sake jog bandys mus visus pamirst. pasake jog tikisi daugiau niekada nesusitikt. - pasakiau.
- eime mieloji i tavo namus. - pasake mama.
- mam jie ir Annos tik ji ten nebegyvena bet as visada jos lauksiu ir ja priimsiu. - pasakiau.
- gerai mieloji gerai. - pasake.
- mama nuvezk mane pas teta Shay. As ja seniai maciau.
- na Shay siuo metu yra Manchester'yje. Ten gyvena Harry. Nes Shay darbo reikalais isvykus. - paaiskino greit.
- aisku tada namo.
** po savaites **
Liko menesis iki mokslu universitete. Nusprendziau nesimokint Londone ir grizt i Amerika. Yra daug priezasciu del ko grisiu i Amerika. Viena is ju tai tikiuosi sutikti Anna, kita nes man cia per daug blogu prisiminimu. Na o dar kita priezastis tai visi draugai Londej nesimokys.
Harry pov.
Taip as vis dar gyvenu pas ponia Shay. As norejau ieskot Annos bet pamates laiska nusprendziau neieskot. Ji net paparase geriau manes neatsiprasyt. As suprantu kad mes niekada nesutarem. bet manau man ji patinka. Del to nekenciu saves. Nekenciu to jausmo. As kaip ir Arya vis dar laukiu Annos. Vis dar tikiuosi kad ji sugris. Zinau tai kvaila. Bet as tikiu kad mes dar susitiksim. Annai isvykus kelias dienas nevalgiau ir nejau is kambario. Negaliu patiket. Kas man daros?? Arya siandien paleista is priklausomybiu centro. Ji liudna. Atrodo mes visi jos laukiam. Bet pradedam prarasti vilti. ka man daryt? Reik vaziuot i Aryos namus. Taip Arya jau ileidzia mane. Bet pirmiau mes turejom atvirai pasikalbet. Taip reik skubet nes tie kvailiai sugalvojo padaryt staigmena.
- sveiki! - pasakiau iejes.
- ssssss! - visi supyke pasake. - tyliau!
staiga durys prasivere ir iejo Arya.
- kas cia dabar? - paklause ji.
- staigmena!? - pasakem visi bet tai labiau nuskambejo kaip klausimas ir susukimas vienu metu.
- o dieve! - pasake ji ir apsiverke.
- kas nutiko Arya? - paklause Niall. Manau jie bus pora.
- tiesiog prisiminiau kaip pirma karta kai cia iejom padaret staigmena. As prisiminiau Anna. Siandien jau antra karta. Jau praejo daugiau nei menesis nuo to karto kai paskutini kart ja maciau. Ryte pamaniau kad ji atvaziavo manes aplankyt bet ten buvo mano mama. - verkdama kalbejo.
-Arya neliudek prasau, man skaudu kai tu liudi. Tu man patinki. Jau seniai. Zinaukad rizikuoju bet noriu paklausti. Ar busi mano mergina? - paklause Niall ir visi nustebo. Isskyrus mane. Mes su Arya gerai sutariam kai pasikalbejom apie Anna. As suprantu ja o ji mane.
- tai ar busi mano mergina? - paklause dar karta Niall.
- as bijau. Bijau vel pajusti meile zmogui. As bijau kad mane paliksi. As jau praradau Anna. Neistverciau jei prarasciau tave Niall ir tave Harry. Jus visa ta laika buvot su manim. Tu Niall man padejai viskuo kuo galejai. O tu Harry buvai mano draugas. As galejau tau viska pasakyt o tu viska man. Bet niekada nei vienam is cia esanciu nieko nesakiau apie tai kas nutiko Annai. Ir to nedarysiu nes Anna nors ir mane paliko tai yra jos paslaptys kuriu niekas nezino tik as. - pasake.
- jei nebuciau jai visko tiesiog pasakius ji nebutu musu palikus. As jai viska tiesiog pasakiau i akis ir tik pasakius supratau ka padariau. As ja labai iskaudinau. - kalbejo Arya.
Yra kelios zinios.
1. Anna dabar bus kita zvaigzde. Annos vaidmeni atliko Kendall Jenner. Bet Annos vaidmeni noriu perduot Maggie Lindemann. Nors Maggie Lindemann mano knygoj atliko Emmos vaidmeni. Emmos vaidmeni nuo siol atliks Kendall Jenner. Aryos vaidmeni vis dar atliks Ashley Benson.
2. Kita dalis bus Annos pozicija. Suzinosite ka Anna visa mnesi veike. Ka ji jaucia Harry. Ar ji vis dar musu pazistama Anna.
3. Nusprendziau kad siame sezone bus 30 arba 35 dalys. Artimiausios dalys bus Annos pozicija.
4. Taip pat beveik likusios dalys bus su mazai veiksmo ir dialogu. Bus labiau tokie kaip apmastymai, pasiruosimai.
5. Kitoj dali atsiras nauju veikeju. Jie bus Annos draugai.
YOU ARE READING
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...