26 dalis

198 11 1
                                    

Zayn pov.

As pasiilgau Annos. Ji buvo puiki drauge. Linksma mergina. As labai liudejau kai ji isvyko. Perrie buvo vienintele mano atrama. Mano mylimoji Perrie. Tai va.

Perrie pov.

As labai ilgiuosi Annos. Ji buvo mano drauge. As taip dziaugiausi kad turesiu net dvi naujas drauges bet viena isvyko. Manau as ja visada prisiminsiu. Ji buvo mano drauge kuriai norejau padeti. Bet ji nusprende mus pamirst. As zinau kad jai sunku ar bent jau buvo. Bet tikiuosi kad ji laiminga. Tai va.

Sophia pov.

Anna. Sis vardas man reiskia daug. Tai mano drauge. Nesvarbu jog mus paliko as ja visada vadinsiu drauge. Tikiuosi Anna ispildys savo svajones. Taps geriausia aktore ir dainininke pasaulyje. Tikiuosi pamatysiu ja bent filmuose. O gal del filmo ar kokio turo ji kada nors cia gris? Ar manau kad Anna mus pamena?? Manau pamena bet nori pamirsti. As jos labai ilgiuosi. Labai. Tai va.

Liam pov.

As ilgiuosi Annos. Jos linksmumo ir mediniu prikolu. As labai kremtuos kad issiskyrem labai negraziai ir neturejau progos atsiprasyt. Tikriausiai ji vis dar manes nekencia. Ji mane apreke ir prase nesiartinti prie Aryos. Jei tik ji zinotu kaip gailiuosi del to. As myliu Sop. Ir jos niekada neisduociau. Tai va.

Niall pov.

Anna man buvo labai svarbi. Visada maniau kad susirades mergina pirmiausia ja supazindinsiu su Anna. Nes Anna buvo tas zmogus kuris mane suprato. Ak noreciau sutikt Anna. Pasakyciau kaip mes jos visi laukiam. Kad mes visi jos nepamirsom. Ir kad mums reikia jos. Kad mes visi norim jai ka nors pasakyt. Liam, Harry ir Arya nori jos atsiprasyt bet negali. Tai va.

Eleanor pov.

Visada maniau kad Anna bus ta kuri mus myles be galo. Taip ir buvo. O gal vis dar yra? O Anna kodel turejai isvykt? Kodel negalejom bendraut? Joo nezinau ka sakyt? Anna ji buvo iskaudinta ir isvaziavo. Viskas. Tai va.

Louis pov.

Anna tikrai gera drauge. Jos ilgiuosi. Liudejau. Bet to nerodziau nes turejau padet El. El labai liudejo. Verkdavo naktimis. Jos buvo geros drauges. Negaledavau ziuret kaip El kankindavosi. Mano mylimoji kankinosi. Ji bendravo su kitom merginom manes verciama. As norejau kad ji prasiblaskytu. Nes ji buvo labai liudna. Tai va.

Harry pov.

Kaip visada galvoju apie ja. Apie Anna. Ji mano mintyse ir negaliu jos iamest is galvos. As galvoju apie ta ivyki kai jai paskambinau. Kita diena pabandziau paskambint ir numeris buvo nenaudojamas. Tuomet supratau kad tai tikrai Anna. Tai man teike vilties. Pagaliau po menesio su ja pasikalbejau. Negaliu patiket. As ja seniai buciau rades. Bet ji to nenori. Ji nenori buti rasta. Ji nori gyvent be musu. Be manes. Be Aryos. Ir be kitu. Is Aryos suzinojau kad jos tevai net neturi savo dukros numerio. Anna kartais jiems paskambina is viesojo telefono. Pranesa jiems kad ji sveika ir jai viskas gerai. Tai va.

Arya pov.

Taip atspejot kaip visada galvoju apie Anna. Galvoju ar jai viskas gerai. Ar ji laiminga. Ar ji turi draugu. Ir ar ji per mane nera savyje uzsidarius. Tikiuosi jos nauji draugai jai padeda jos nepalieka kaip as ir neleidzia uzsidaryt savyje. Tai va.

Tai va suzinojot keleta dalyku apie jos senus draugus. Kitoj dali bus Thom, Becky, Luke, Leyla, Lottie, Shay, Camilla, Emma, Danielle ir Gigi pozicijos.

Their Life History (I)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang