Leyla pov.
Siandien tureciau gauti naujaji Annos laiska. Negaliu sulaukt. Bet yra tokia didele rizika kad mane pamatys. Taip as nezinodama nusipirkau nama salia ponios Shay namo. O ten vis dar gyvena Harry. Jis gali pamatyt. Jo jis nepakenciamas. Gerai kad bent neitaria jog galiu bendrauti su Anna. As neturiu jos fb drauguose. Ar kur kitur. Mes bendraujam tik laiskais. Ji tikriausiai pakeitus isvaizda ir nenori kad ja pamatyciau. Kad netycia eidama gatve neatpazinciau. As ja suprantu. Laiskais mes bendraujam ir kaip drauges ir kaip seserys ir kaip psihologe su paciente. Kartais paciente ji, o kartais paciente as. Aisku ji labai slepiasi nuo visu senu pazistamu. Ji net nebendrauja su tevais. Niekas is jos praeities neturi jos dabartinio numerio. Vos su ja susisieki ji panaikina paskyra ar sugadina kortele. Ir ji vel nepasiekiama.
Na o kas apie mane? Nieko. Susidejau su Luke Hemmings. Taip taip jau zinau kad jis buvo Mark draugas ir Aryos vaikinas. Taip pat galit peikti mane kad su juo esu. Bet jis nebebendrauja su Mark, o Aryos niekada nemylejo. Zinau kad Anna supyks bet.. Laiske kuri artimiausiu metu rasysiu parasysiu kad esu su Luke. Nebegaliu ilgiau slepti. As bijau ja prarsti bet privalau pasakyti.
As vis dar dirbu pscihologe. Bet ruosiuos stot i universiteta. Taip as budama 11 klasej pradejau cia dirbt. Mane cia prieme nes mano drauges mama yra ligonines direktore. Bet as ruosiuosi buti fotografe/filmu montuotoja. Taip as noriu mokintis Amerikoj. Issiunciau prasymu i daug universitetu. Cia visi draugai ruosiasi ir siuncia prasymus. Po velniu juk liko tik 2 savaites. Kita savaite jau zinosiu kur esu istojus.
As zinau jog pasakydama Annai labai rizikuoju. Ji gali nutraukti su manim visus rysius ir issikraustyti. Bet as su juo jau 2 savaites. Jai jau laikas tai suzinot. As turesiu but stipri.
** po keliu valandu **
Einu pasiimti laisko. Bet cia yra ne vienas laiskas. Grizau namo. Ziurejau kas tai per laiskai. Mokesciai, mokesciai, reklama, mokesciai, zurnalas, reklama. Na stai ir laiskas nuo Annos.
** laiskas **
Miela Leyla,
Nezinau ką pasakyt. Net laisko pradzia kazkokia kvaila. As priimta i Californijos universiteta. As labai laiminga. Taip pat pateko ir Candice, Kath nors ji mane kad nepateks, Welly, Cameron, Shawn, Dylan, Avan. Man patinka vienas vaikinas. Jis tikras grazuoliukas. As zinau kad jo vardas yra Zack. Jis bus autorius. Na sita specialybe man visada buvo keista. Na bet be sitos specialybes nebutu mano pasirinktu specialybiu. Ka rinksies tu? Ar susiradai vaikina? Tikiuosi niekam nesakei kad mes susirasinejam. Tavim vienintele pasitikiu is visu ju. As nezinau ka dar pasakyt. Su draugais ruosiames pasipartinti iki mokslu. As nutariau pakviesti Zack. Ar jie visi vis dar baisiai liudi? Tikiuosi jie mane pamirso. Be to pries kelias dienas man skambino Harry. Pasirodo per klaida gavo mano numeri. Sake iesko kazkokios Kendall ar kaip ten. Nepamenu nes buvau party ir buvau girta. Bet kita diena is kart pasikeiciau numeri. Tai pas mane viskas gerai. As laiminga. Aciu kad esi mano drauge.
Tavo Anna.
Kitoj dali bus Annos pozicija ir ji perskaitys is Leylos gauta laiska.
YOU ARE READING
Their Life History (I)
RomanceVisi turi paslapčių. Lygiai taip pat, kaip ir visi turi savų priežasčių neatskleisti jų. Visi turi savo gyvenimo istoriją. Ir visi turi skirtingus likimus. Tačiau kas nutiks, kai ilgai slėptos paslaptys atsiskleis? Ar galima išlikti draugais tuomet...