Babam sayesinde zenginim. en iyi üniversiteler. En iyi liseler iyi bir iş ve daha sonra annemle evlenmiş ve ben doğmuşum. Ben ailemin tek çocuğuyum. Benim adım Jack. Ben okulda başarılı bir çocuğum. Öğretmenlerim beni takdir eder. Hersene okul birincisi olurum. Onur belgeleri, takdirler... yarın okul var erken yatmalıyım. Saat 1-2 gibi çığlık sesleriyle uyandım dışarı baktığımda bir sürü kanlı insan diğer insanlara saldırdığını gördüm ve korktum babamın yanına koştum. Babam da Annemde ölmüştü. Şoka girmiştim. Diğer arkadaşlarımı aradım. Sadece John çıktı telefona ona benim gördüğümü onunda görüp görmediğini sordum. Onunda annesi ve babası ölmüş. Ona hemen bizim eve gizlice gelmesini istedim. 10-15 dakika sonra bizim eve geldi. Babamın iki silahı vardı. Birini ben diğerini de Jack aldı. Hemen markete gitmemiz gerektiğini söyledim. Yiyecek İçecek bir şeyler almak için markete ulaştığımîzda 1 zombi karşımıza çıktı. İyiki babamın beyzbol sopasınî almışım. Çünkü 2,3 km ileride 10 tane zombi vardı. Bir mermi çok fazla ses çıkardığı için silahla ateş etmedim. O zombiyi öldürdüm. Markete girdik. Bir araba(arkadaşlar marketteki olan araba gibi şeylerin ismini unuttum o yüzden araba dedim.)aldık ve bütün yiyecek ve içecekleri aldık ve karakolun yolunu tuttuk.
Arkadaşlar eğer severseniz. Devamı hergün saat 4 gibi gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Rüyası
FantasyGüzel bir hikaye yazmaya çalışıcam. Acaba Jack'in başına neler gelicek???