het plan

26 0 0
                                    

het is 20:00 de disco kan beginnen. het is super gezellig en de dj draai muziek voor oudere en jongere zo kwam eerst Eminem monster en daarna de kabouter dans. en zo ging de avond door. het was 22:00 toen we stopte met de disco de kleintjes waren moe en iedereen moest naar bed. het duurde een uur voor dat ook de begeleiders sliepen.

het is 23:00 toen de jongen met alle spullen naar onze kamers kwam. Lisa gaf iedereen een glaasje flugel en 2 zakken popcorn gingen rond. alleen maureen moest geen flugel dat was niet goed want ze is nog lang geen 16 blablabla. en toen gingen we het doen! (het klonk misschien anders dan het klinkt dus niet door denken) de jongens blaaste de condooms op en de meiden maakte de zakjes saus open de saus deden we in de condooms. we liepen de kamer in van de begeleiders maakte wat touwen vast zodat als ze uit bed stapte er een naald afschoot door de  condooms met saus en heel de kamer onder zat zo gingen we bij alle begeleiders naar hun kamers.

toen we klaar waren liepen we terug naar de kamer van de jongens en gingen lachen en praten en eten gwn heel normaal toen kwam maureen jankend binnen dat ze niet allen wou zijn. dus de meiden liepen naar hun eigen kamer. heey maureen de jongens komen zo ook. nee ik wil geen jongens in onze kamer. je wil niet alleen zijn en je wil niet dat de jongens komen maak een keuze! Lisanne rust. het plannenyje is geslaagt we hebben het gedaan! al snel kwamen de jongens en we schuifde onze bedden tegen elkaar behalve die van maureen . en gingen met z'n allen tegen elkaar aan liggen. met een shisha pen die rond ging en we hadden een normaal gesprek onder werp. onder tussen was maureen in slaap gevallen daar hebben we geen last meer van. het was 4:07 toen ook wij in slaap vielen.

basketbal kampWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu