אפילוג

1.9K 123 29
                                    

נקודת מבט: וי

~כעבור חצי שנה~

אור השמש שעבר דרך התריסים חצי הסגורים של חדרי פגע בעיני אך לא היה לי כוח לקום ולסגור את החלון עד הסוף. השמיכה שנחה על גופי בקושי כיסתה חלק מרגלי, אך כיסתה את גבו וישבנו של קוקי. רגלו הונחה סביבי כך שהסתירה את פלג גופי התחתון שהיה חשוף כבר מאתמול בלילה, וראש נשען על כתפי. ליטפתי בעדינות את גבו ועיניו נפתחו, "בוקר טוב" הוא לחש בקול הצרוד והמדהים שהיה לו כל בוקר. "בבוקר טוב בנ... אויש תנעלו את הדלת לפחות" הוסוק נכנס לחדר ומיד עצם את עיניו, אני וקוקי קפצנו ישר ונכנסנו מתחת לשמיכה, "אתה יכול לדפוק" קוקי אמר והוסוק נאנח "בואו לאכול" הוא אמר ויצא מהחדר. לבשנו במהירות בגדים וקמנו לכיוון חדר המקלחת. שמעתי את הקול של נאמג'ון מכיוון הסלון אז ניגשתי להגיד לו בוקר טוב, הוא וג'ין שכבו על הספה מחובקים "בוקר" אמרתי והם החזירו לי חיוך "בוקר טוב לכם" ג'ין אמר והוסוק פתאום הופיעה מאחורי. "פעם אחרונה שאני מעיר אותם! הביצים של טאהיונג הספיקו לי לכל החיים" הוא אמר בתוקפנו ואני התחלתי לצחוק "יש משהו לא בסדר על הביצים שלי?" שאלתי בקול חנוק מצחוק והבחנתי שגם ג'ין ונאמג'ון הצטרפו לצחוק איתי "תשמור את הגוף שלך לעצמך" הוסוק אמר ולפני שהספקתי לענות קוקי הקדים אותי ואמר "ומה איתי? אם הוא ישמור לעצמו מה אני אעשה?" צחקתי וחיבקתי אותו מאחור "אפשר יום אחד בלי דיבורים על זוגיות בבקשה?" הוסוק הוסיף, מסכן הוא בטח מיואש מאיתנו כבר "מה הבעיה עם זוגיות?" נאמג'ון שאל ונשק קלות לשפתיו של היונג "עזבו" הוסוק אמר בהרמת ידיים ולא יכולתי לעצור את עצמי מלצחוק "בוקר טוב" ג'ימין צעק כאשר עבר במסדרון וכמה דקות אחריו יונגי הגיעה. "אני מת מרעב!" יונגי צעק וג'ין קם מהספה "בואו כולם לאכול יש לנו היום יום ארוך" הוא אמר וכולנו התקדמנו לכיוון השולחן "אתה יודע, כשחושבים על זה יש לך דווקא זין גדול" הוסוק אמר וגרם ליונגי וג'ימין להסתובב, "אויש סתום כבר" אמרתי בחיוך נבוך תוך כדי שחיזקתי את אחיזתי במותניו של קוקי. "הזין הזה שייך רק לי" קוקי אמר ולחיי החלו להאדים "ג'ונגקוקי תזהר לך" צחקתי והתיישבתי במקומי סביב השולחן "אני אוהב אותך" הוא לחש ונתן לי נשיקה קלה בלחי, "גם אני אותך".

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הינה זה קרה... הסוף של הפיק... יש לי כלכך הרבה דברים לכתוב אבל אני אשאיר את זה אצלי בלב חחח אני רוצה להגיד ממש תודה לכל מי שקרא את זה!! נתתם לי מוטיבציה לכתוב גם כשלא היה לי מושג מה אני עושה, גם כשחשבתי שהסיפור הזה גרוע ורציתי למחוק אותו (כמה פעמים) קראתי תגובות מדהימות וזה היה שווה את זה. כתבתי גם בפרק הקודם ואני אכתוב עוד פעם שאני עובדת עכשיו על פיק חדש ואני אעלה אותו עוד מעט, כדי לדעת מתי אני מעלה אותו לכל המעוניינים אני מציעה לעקוב אחרי/להשאיר את הפיק הזה בספריה כדי לקבל התראה. אני לא אגיד על הסיפור החדש הרבה אבל אני יכולה להגיד שלדעתי הוא הרבה יותר טוב מהסיפור הזה מבחינת עלילה וכתיבה(שאני מרגישה שממש השתפרה לי במהלך כתיבת הפיק הזה) וגםם דבר לפני אחרוןןן אני רוצה להגיד תודה על כמעט 5000 קריאות, לפיק ראשון ממש לא ציפיתי שיהיו לי כלכך הרבה. בשבוע הראשון היו לי אולי 3 קריאות ולאט לאט הקריאות לכל פרק עלו ל50-100 ואפילו יותר, למישהי כמוני שחולמת להיות סופרת זה אחד הדברים הכי טובים שיכולים לקרות. ואני ממש מודה לכל אחד ואחת מכם על זה, ודבר אחרון רציתי להגיד שעשיתי רשימת קריאה של פיקים של קייפופ, תמצאו אותה אצלי בעמוד. יש שם פיקים ממש מקסימים ומומלצים לקריאה ואם יש פיק שאתם קראתם ולא מצאתם אותו ברשימה שלחו לי אותו ואני אוסיך אותו. זהו בערך... ניסיתי לחפור כמה שפחות... לאב יא, נפגש בפיק הבא.

זה חמוד והייתי חייבת להוסיף את זה 👆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


זה חמוד והייתי חייבת להוסיף את זה 👆

 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now