3. fejezet

138 13 1
                                    


A sötétség körülvesz. Rossz érzésem van. A szemem sarkában mindig látok valamit, de nem tudom kivenni. Valami vörös és sötét de homályos, nem tudom mi lehet. Nem vagyok egyedül. A távolban Josh alakja körvonalazódik, késsel a kezében. A rossz érzésem fokozódik. A kés lassan emelkedik Josh nyakához. Nem bírok mozdulni és ő túl messze van. Üvölteni akarok de egy hang sem jön ki a torkomon. Látom ahogy Josh lassan végighúzza a nyakán a kést és a vér beteríti a nyakát majd átszínezi a pólóját.

Rémülten ébredtem. Hideg verejték folyt le a gerincemen és a halántékomon. Csak egy újabb rémálom. A plafont bámultam. A rossz érzésem nem múlt el. Meg kellett győződnöm róla hogy minden rendben. Némi tépelődés után úgy döntöttem hogy felhívom Josht.

- Halló? – A hangja nagyon álmosan szólt.

- Szia, bocs hogy felébresztettelek.

- Tyler, hajnali fél három van. Miért hívtál? – A rossz érzés utáni ideiglenes megnyugvásomat bűntudat váltotta fel.

- Semmi fontos. Bocs hogy felébresztettelek, aludj vissza.

- Várj, valamiért felhívtál az éjszaka közepén, ne tedd le, hallani akarom. – A hangja egyszerre volt aggódó és megnyugtató.

- Csupán egy rémálmom volt és tudni akartam hogy minden rendben van-e. – Ez most nagyon érzelgősen hangzott. Egy kis szégyen is vegyült a bűntudatba.

- Rendben van-e? Mármint velem? Miért ne lenne. Szeretnéd megbeszélni az álmot?

- Nem, fáradtnak tűnsz, menj vissza aludni, én is megpróbálok. – Kisebb csönd, a holdat bámultam az ablakomon keresztül amíg a válaszra vártam.

- Rendben, aludj, holnap beszélünk. – Örültem hogy beleegyezett.

- Rendben, szia.

- Szia.

Nem tudott elnyomni az álom, éber voltam. Kinyitottam az ablakot. Ezen a meleg nyári estén a hideg szellő olyan volt az arcomnak mint egy megváltás. A fejem is kitisztult kissé. Csupán egy hülye rémálom. Régóta rendszeresen vannak ezek az álmok, nincs miért aggódnom.

(note: bocsi hogy ilyen rövid lett, köszi az olvasást, véleményeket, bátorító szavakat és kritikákat szívesen fogadok kommentekben. kíváncsi vagyok a gondolataitokra ;) )

we're BROKEN peopleTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang