2 глава

260 11 0
                                    

Лия: МАМО какво става. Извиках и погледнах 5те момчета в стаята.
Мама: БЯГАЙТЕЕЕ БЪРЗО. Извика но ние не направихме нито крачка изведнъж Момче с Зелени очи и Къдрава Коса се озова пред мен и погали бузата ми аз се отдръпнах а той се потсмихна.
Погледнах към сестра си Нея я оглеждаше някакъв с Черна коса вдигната в перчем.
Мия: Какво става Кой сте вие. Каза и момчето с черната коса проговори.
- Баща ти има да ни дължи много пари срокът да ги върне беше до днес. Каза и отиде зад сестра ми оглеждайки я.
Онзи къдрокоско неспираше да ме гледа.
Лия: Какви пари ще ги върнемм. Казах а Зеленоокия се засмя.
- Дори цял живот да работите като проститутки няма да може да ги върнете. Каза самодоволно
- Но аз ще взема тази красавица за мен Хари. Каза момчето с черната коса и зграбчи сестра ми.
Аз и мама започнахме да викаме Тръгнах да помогна на сестра си но онзи хвана ръката ми.
- Къде така много ще се забавляваме с теб. Зграбчи ме и искараха мен и сестра ми навън след като 3момчета изведоха мама и татко.
- Отървете се от тях. Каза къдравия а аз се мятах в ръцете му Сестра ми плачеше и молеше онзи да не нараняват нашите мама стискаше очи и плачеше онези искараха пистолети и ги насочиха срещу тях няма да допусна мама да пострада паднах на колене пред онази къдрава гадина.
Лия: М-моля те не ги наранявайте Ще правим каквото поискате моля те. Плачех неутешимо а той ме гледаше с перверзна усмивка.
- Харесва ми дА си на колене пред мен Бейб. Каза и ме погледна. А аз стиснах очи заради мама заради Мия
Чувах плача им.
Лия: Ще направя каквото пойскаш само неги наранявай.
- Млъквай така или иначе ще правиж каквото ти кажа Момчета убийте ги. Онези завлаачиха родителите ми на някъде. Аз и Мия започнахме да плачем и да се дърпаме
Мия: МАМООО МОЛЯ ВИ ПУСНЕТЕ Я.  Крещеше плачеше и се дърпаше също като мен мама също плачеше
Лия: МАМИЧКОО КОПЕЛЕТА ПУСНЕТЕ Я.
Мама: Много ви обичам Милички бъдете силни. Каза преди да се изгуби от погледите ни.
Обърнах се към момчето и започнах да го бутам но той не помръдваше. И дори се смееше
Лия: КОПЕЛЕ ЩЕ ТЕ УБИЯ ДОЛЕН НЕГОДНИК КАКВИ СТЕ ВИЕ НЯМАТЕ ЛИ СЪРЦА. Бях полудяла мятах се като риба на сухо той ме притисна към себеси което ме накара да заплача по силно.
- Още нищо не си видяла синеочке. Каза в ухото ми бях готова да започна да го обиждам отново но чух Риданята на Мия онърнах глава към нея Гледаше в една точка паднала на земята и плачеща а онзи седеше до нея.
Неможех повече заридах с глас и се спуснах надоло към земята далеч от ръцете му.
- Зейн хайде Стига Драми да си ги взимаме и да се прибираме.
- Прав си хари нямам търпение да останем на саме с тази кукличка каза и погледна към сестра ми изведнъж онзи хари ме хвана и сложи нещо на усните ми.
Хари: Точно така дишай за мен синеочке. Каза в ухото ми последното което видях е как сестра ми се отпуска в ръцете на другия в бесъзнание преди да затворя очи.

Bad Boys Zayn malik And Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora