ok ... deci, ca sa incepem cu frumosul .. m-am decis sa scriu o poveste .. a ... nu stiu de ce :)) . as vrea sa va rog sa imi scuzati greselile, deoarece postez de pe telefon :3 . credd ca multi o sa se intrebe de ce am ales numele Cataleya .. idk, imi place foarte mult numele de cand am vazut filmul .. pai .. eu sper sa am destul de multi readeri si .. da. acumm o s-o prezint putin pe Cataleya, deci .. sa trecem la .. treaba :> .
* Cataleya - fata noua din scoala, ciudata, tocilara ... efectiv fata ignorata de toti -.-' . Ea s-a mutat de curand impreuna cu familia ei in Londra .. motivul : parintii ei s-au despartit, iar ea a ramas cu mama sa Andreea, sora mai mica Lilly si fratele mai mare Chris . Kate, cum ii spuneau prietenii din California, era o roscata foarte inchisa in ea, iubitoare de trupe rock si chestii de genul . Kate isi iubea extrem de mult familia si depunea mult efort in tot ceea e facea. *
* Prima zi de scoala *
* In clasa *Profu' : Copii, v-o prezint pe noua voastra colega .. Cataleya ..
- Cataleya Cross, spuse o voce timida, ce parca se ascunde dupa domnul profesor de biologie ..
Toata clasa susotea, in timp ce Cataleya se aseza in banca, in ultima banca .. tocmai in spatele unui tip foarte dragut ..* Pauza *
* Pe holuri *Cataleya se plimba nedumerita pe holurile scolii, nestiind unde merge si pe cine cauta, cand ..
- upss. iarta-ma, spuse Cataleya care se ciocni de o fata si ii darama teancul de carti ..
- hei, nu-i nimic .. sunt doar niste carti .. buna, eu sunt Hilly. Tu esti fata cea noua, nu ?
- mda, eu sunt .. sunt Cataleya, dar imi poti spune Kate ..
- ok Kate .. ce zici, mergem la masa ?
- de ce nu ..* In cantina *
- Eu .. eu nu pot sa merg acolo, spuse Kate cu o voce timida ..
- De ce nu ?
- nu pot ..
- haide .. stai cu mine si cu prietenii mei la masa, ok ?
- fie ..* Ajunse la masa *
- Bună copii, ea este noua mea prietena.. Kate :3. Ei sunt Jake - iubitul meu, Tori - colega de la chimie si Andrew - prietenul lui Jake.
- Buna tuturor, zise Kate privind in jos.
- heii, de ce esti asa timida ? stai jos, zise Andrew tragand-o de mana langa el .Kate se facu toata rosie, dandu-si seama ca Andrew era tipul hot de la ora de biologie .. omfg, chiar el era ! era perfect .. blond, cu ochi verzi-albastrui .. woa, chiar el era, si statea tocmai langa Kate :3.
Anyway, asta nu a fost cine stie ce .. un simplu inceput .. sa speram ca de acum o sa fie ceva mai palpitant.
* one week later *
* ring ring ring *
Kate : alo ?
Jake : Kate, e grav. e vorba de Hilly, poti sa vi la mine acasa acum, te rog ?
- ce s-a intamplat ?
- Doar vino la mine acasa.* 10 minute mai tarziu *
* acasa la Jake *- ce s-a intamplat ? Unde e Hilly, zise Kate speriata ...
- trebuie sa vorbim, hai la mine in camera.
- ce s-a intamplat ?Jake o tranti pe Kate in pat si se arunca peste ea, rupandu-i hainele.
- Jake, ce faci ?! Inceteaza !!!
- Haide frumoaso .. stiu ca vrei asta, am vazut ce priviri imi arunci ..
- Lasa-ma in pace, idiotule ! Hilly este cea mai buna prietena a mea, cum crezi ca pot sa-i fac eu asa ceva ?! Cum ?!
Kate a reusit sa scape de Jake si a iesit afara dinn casa, pierzandu-se printre blocuri . . Aceasta s-a asezat pe o banca si a inceput sa planga, gandindu-se la cum ar putea sa-i spuna celei mai bune prietene a ei ca iubitul ei a incercat s-o violeze .. sigur nu avea s-o creada... Din fericire Andrew se plimba ganditor cand o vazu pe Kate in plina iarna fara geaca, cu bluza rupta si rosie la fata de atata plans ..
- Kate, scumpo .. ce ai patit ? Doamne, ai bluza rupta ?!
- Eu, eu ..
- Haide .. chem un taxi si te duc acasa. Imi spui pe drum ce s-a intamplat.
- N-nu pot sa merg acasa..
- Ok, atunci mergem la mine .. Poftim, ia geaca mea, tremuri ..
Desi era inca putin inspaimantata, Kate rosi cand Andrew ii dadu geaca si o lua de mana ca s-o ajute sa se ridice de pe banca le care statea.
* Acasa la Andrew *- Poftim, asta o sa te incalzeasca putin, zise Andrew intinzandu-i o ceasca de ciocolata calda . Acumm .. ce s-a intamplat, scumpo ? - E Jake ..
- Ti-a facut ceva ?! Il omor daca ti-a facut ceva, zise Andrew dand cu pumnul in masa .. - Nu, stai .. Deci .. m-a chemat la el acasa .. mi-a zis ca e vorba de Hilly, si ca e grav .. Teebuia sa ma duc .. Am ajuns acolo, m-a dus in camera lui si m-a trantit in pat si mi-a rupt bluza .. Mi-a zis ca stie ca vreau asta si apoi ...
- Gata pustoaico, nu mai plange, te rog, zise Andrew srangand-o tare la piept pe Kate. Voi vorbi eu cu el .. promit.
- Nu .. Nu poti sa faci asta .. Daca o sa afle Hilly ? Ce o sa fac, ce o sa-i zic ? Nu, nu te las sa faci asta, zise Kate plangand.
-Bine, pustoaico .. fac cum vrei tu .. s-a cam intunecat afara .. ar trebui sa te duc acasa .
- Nu . Tot ce vreau acum e sa stau tot mai aproape de tine, zise ea luandu-l in brate.
- Pustoaico .. nu poti ramane la mine . .
- Haii, te rog. Te rog dulce ca o savarina :o3.
- Bine.. doar de data asta.
Fata adormi instantaneu in bratele lui Andrew, iar acesta o stiudia atent. Se gandea ca trebuie sa fie doar a lui, era pustoaica lui si nu ii pasa daca lumea comenta. Toata seara au stat imbratisati, pana cand..