Sofie prov~
Å herregud!!!❤️ er jeg virkelig gravid?❤️😍 nå begynte jeg å gråte, jeg hadde alltid ønsket meg et til barn.
jeg må si det til Marcus.
Jeg gikk i stua, der satt Marcus i sofaen med Josefine.
"Hei, hva har skjedd! Du gråter"
"Ehm" han kom bort til meg å klemte meg. "M Marcus! J j jeg er gravid!!" Sa jeg laft og super glad.
"Er du?!!!"
"Ja
"Du tuller ikke?"
"Ser det ut som jeg tuller?"
"Ååååå så bra" sa Han å kyssa meg lenge.
"Tenk at du ble gravid!"
"Ååååhhhhh nå er jeg så glad." Sa han å nesten hoppet på meg.❤️
"Vi må fortelle det til foreldrene dine, og mine, jo! Og Martinus og Thea." Sa han glad
"Ja slapp av"
"Vi kan dra til de nå!"
"Oki"
Vi tok på oss sko og jakke. Før vi la Josefine i barnevogna å begynte å gå til mamma og pappa, de bor rett borti gata.
Når vi kom frem ringte vi på å venta til de skulle åpne.
"Næmmen hei!" Sa mamma å smilte glad.
"Hei kan vi snakke litt?" Sa jeg å smilte tilbake.
"Ja, bare kom inn."
"Har dere med dere gullungen å!"sa mamma mens hun plukket opp Josefine. Vi gikk inn i stua
"Bare sitt"
Vi satte oss ned, når både pappa og mamma var der skulle vi si det.
"Ehm jo! Jeg tenkte å snakke med dere om noe."
"Ja kjør på!" Sa pappa mens han drakk vann.
"Ehm jeg er gravid."
"Hæ! Er du?" Sa mamma å så på meg forskrekket.
"Ja! Hun er det." Sa Mac å tok hånden min, å flettet fingrene våres sammen.
"Å herregud! Gratulerer!" Sa mamma mens hun klemte meg.
"Ja grattis jenta mi!" Sa pappa å ga meg også en klem.1 time senere
Vi hadde kommet ut fra mamma og pappa. Nå skulle vi innom Gerd Anne og kjell Erik, der er også Thea og Tinus så det passa bra. Vi parkerte bilen å
Vi ringte på.
"Hei!" Sa Gerd Anne å smilte.
"Hei! Kunne vi kommet inn en tur?" Spurte Marcus å smilte.
"Ja selvfølgelig, dere er alltid velkommene her!" Sa hun å smilte mot Kjell Erik. "Har dere med Josefine?" Spurte Kjell Erik med et håp.
"Hahah ja seff, hun sover ute i vognen."
"Næmmen, kjære! Ta henne med inn." Sa hun å smilte, "oki!" sa jeg å hente barnevogna.
Når vi Hadde fått av oss klæra gikk vi i stua. Der satt Tinus å Thea å snakket. "Hei bro." Sa Tinus
"Halla." Sa han tilbake.
"Hei sis," sa Thea og smilte mot meg
"Hei sis." Sa jeg tilbake.
"Ja bare sett dere." Sa Kjell Erik å smilte
Vi satte oss å småpratet litt.
"Ehm kan jeg si noe?" Sa jeg å så på alle, de så på meg tilbake med et blikk som sa at jeg kunne si det jeg skulle si.
"Ehm jo, dere skjønner at vi venter." Sa Mac mens han sukket.
"Jeg er gravid!" Sa jeg fort.
Alle så på meg med et forskrekket blikk
" er det sant sis?" Sa Thea å så på meg.
"Seff er det sant, vi ville aldri tullet med noe sånt." Sa Marcus å smilte.
"Gratulerer da!" Sa Gerd Anne å trakk meg å Marcus inn i en stor klem.
"Ja herregud gratulerer!" Sa Kjell Erik.
"Grattis!" Sa Tinus å Thea på likt, å ga hver av oss en klem.
"Åhhh så gøy dette blir!" Sa Gerd Anne utrolig glad.
"Ja det blir det!"
Vi snakket før Josefine startet å hylgråte.
"Høres ut som gullungen har våknet." Sa Tinus mens han lo litt.
"Ja" sa Mac mens han så litt oppgitt ut.
"Jeg tar henne"
"Og jeg blir med😗☺️😏" sa Mac å blunket
Vi gikk ur i gangen å så i barnevognen.
"Hei vennen min" sa Mac å strøk hun over kinnet.
"Kanskje vi burde komme oss hjem? Vi må sikkert skifte bleie på henne og henne er sulten." Sa jeg å så på han med et slitent blikk.
"Ja Ok" vi gikk inn i stua igjen.
"Jeg tror vi nesten får kjøre hjem igjen." Sa jeg
"Ja oki!" Vi gikk ut i gangen, mens jeg å Mac kledde på oss sto alle de andre over barnevogna, å så på Josefine.
"Åh hun er så søt!" Sa Gerd Anne.
"Ja hun er det!" Sa vi begge i kor
"Men Hade da!"
"Hade og takk for at vi fikk komme.
"Det er bare hyggelig, kom når som helst." Sa Kjell Erik
"Ja vi kommer nok snart igjen!"
Vi gikk ut og inn i bilen.vi kjørte hjem.
Når vi kom inn døra ble jeg innmari svimmel, for å ikke dette måtte jeg holde meg i veggen.
"Hva skjer vennen?!" Sa Mac å hjalp meg inn i stua mot sofaen.
"Bare veldig svimmel!"
"Ligg her å slapp av, så legger jeg Josefine Ok?"
Jeg nikketMarcus prov~
Nå var jeg så glad, alt var helt perfekt!
Jeg gikk i trappa med Josefine som lå å sov i armene mine. Jeg gikk inn på bade, la henne på den hvite stellebordet. Jeg kledde av henne alle klærne før jeg skiftet bleia hennes. Så tok jeg på henne en varm pysj å noen hvite sokker. Jeg tok henne opp å la henne i senga inne på rommet hennes. Men nok i dag å, startet hun å gråte! Åh så lei jeg er av dette. Jeg plukket henne opp igjen å vugget henne frem og tilbake flere ganger, når hun sovnet la jeg smokken i munnen hennes. La henne i senga å la en koseklut rett ved henne. Jeg pakka dyna godt rundt henne, før jeg sjekket babycallen. Så lukket jeg døra forsiktig.
Jeg gikk ned i stua, hmmm merkelig stille. Jeg så Sofie, hun var våken men lå i sofaen å så på TV. "Går det bra med deg vennen?" Spurte jeg å strøk henne på pannen.
"Ehm ja d...." sa hun før hun brakk seg å nærmest løp inn på bade. Jeg hørte lyder, lyder av spy. Ånei stakkars! Jeg løp inn på bade til henne å holdt Håret hennes oppe.
"Går det bra?"
"Nei!" Sa hun å la seg ned på baderomsgulvet mens hun gråt.
"Åhhhh vennen! Alt kommer til å gå fint! Hvor har du vondt?"
"I H h hele kroppen." Sa hun å hulket.
"Uff! Kom så legger vi oss i sofaen å ser på en film Ok?" Sa jeg å kysset henne.
"Oki."
Vi gikk i sofaen jeg satte meg i hjørnet før hun krøp opp til meg å la seg imellom bena mine (om dere skjønner).
Så lå vi der å så på en kjedelig film. Helt til Josefine startet å gråte.
"Åh!" Stønna jeg. Jeg merka at Sofie hadde sovnet, stakkar. Jeg bærte henne i brudestilling opp i senga. Før jeg la bøtta med vann ved sidnav henne og pakka henne inn i dyna.
Jeg løpte over til Josefine sitt rom. Hun lå å holdt i sprinklene mens hun gråt.
"Hei!"
Jeg tenkte, hvor lenge siden fikk hun mat? Ok kanskje hun er sulten! Ja det må hun være! Jeg tok hun opp og med meg ned, jeg satte henne i babystolen før jeg laget babymat til henne. Når hun var ferdig med å spise, la jeg henne i armene mine før jeg startet å vugge henne igjen frem og tilbake for at hun skulle sovne.
Når hun sovnet la jeg henne igjen i senga. Jeg gikk ned å så på TV litt, kl var bare 11 så jeg valgte å sitte oppe litt til.
Jeg satt nede i akkurat 15 min og 53 sek før hun startet igjen å gråte, jeg lente meg litt tilbake i sofaen å sukket høyt! Før jeg gikk opp trappa og inn på rommet hennes.
Jeg tok henne opp og med ned, denne gangen skal jeg prøve en annen metode til å få henne til å sove. Denne metoden gjorde alltid mamma og pappa med meg og Martinus.
Jeg la henne i vogna før jeg tok den med inn i spisestua. Vi hadde et eget stort rom for spisestue. Jeg kjørte vognen frem og tilbake i ca 5 min før hun sovnet. Jeg bærte henne opp og inn på rommet igjen. Når jeg gikk ned krysset jeg fingrene for at hun ikke skulle skrike mer denne natta.
Når klokka nærmet seg 12 bestemte jeg meg for å gå opp å legge meg. Når jeg kom inn på rommet lå Sofie der å sov, som en Stein. Jeg kledde av meg å la meg ned under dyna før jeg slukka lyset.4 timer senere
Jeg våknet, kl var 4 å Josefine hadde våknet. Åhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg reiste meg opp å gikk inn på rommet hennes. Jeg løftet henne opp. Før jeg la henne i en type vugge som var på rommet hennes mens jeg satte meg i stolen ved den. Jeg vugget henne, mange ganger holdt jeg på å sovne. Men jeg måtte klare å være våken. NPR hun Hadde sovnet så la jeg henne i senga Igjen å la meg.2 timer senere:
Sofie prov~
Jeg våknet, jeg så på klokka bare 06:14 hmm, jeg var jo drit våken (ironi). Jeg tenkte på barne, hvordan det kommer til å de ut og sånne ting før Josefine startet å skrike. Jeg gikk inn til henne å plukket henne opp. Så bestemte jeg meg at hun kunne ligge ved meg i senga å sove der, jeg vet at jeg ikke skal gjøre det, som noen sier. Men det driter jeg i!
Jeg gikk å la meg før jeg la henne helt inntil brystet mitt og la dyna over. Etter 4 min hadde hun sovnet allerede, jeg så på henne. Så perfekt på så mange måter! Jeg tenkte litt før jeg også sovnet.Jeg våkent igjen av et stert lys. Jeg åpnet øynene mine å så rundt i rommet kl var 09:50 jeg så til siden, der så Marcus å sov, før jeg så ned der Josefine lå. Jeg strøk hun litt i kinnet. Før jeg skjente en sterk stram arm rundt meg som var Marcus, han la hodet sitt på skulderen min før han så ned på Josefine. "Har hun ligget her? Inatt?" Sa Marcus å så på meg rart.
"Ikke i natt. Men hun våknet kl 6 så da lot jeg henne sove her ved meg.
"Du ser jo hvor mye hun liker det! Hun sover til kl 10! Det er ny rekord!" Sa jeg å smilte. "Ja." Sa han å kyssa meg lenge på munnen.😍❤️👄👅
_____________________
Kommer mer imorra.
YOU ARE READING
Together sesong 2
FanfictionMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty