Go against me you'll die hard

1.9K 113 8
                                    


- Elég! -Bucky a karom után kapott és magához rántott. Az a kés vészesen közel volt az arcomhoz. -Jól vagy? -pillantott le rám azúrkék íriszeivel és nekem akaratlanul is mosolyra húzódtak az ajkaim miközben bólintottam. Érzékelte, de nem viszonozta. Most nem tehette. A vele szemben álló katonára pillantott, aki hirtelen nagyon kicsire húzta össze magát. -Mi volt ez?

- Azt mondta, támadjak. -emlékeztette remegő hangon. Lefejtettem magamat a kiképzőmről. -Sajnálom, uram! -nézett hol rá, hol pedig rám összepréselt ajkakkal.

Még új volt és ez magával vonzotta a tényt, hogy nem tudhatta, mennyire fontos vagyok a HYDRA kötelékében. Az új csilli-villi játékszer, akit a Tél Katonája képez ki, és aki majd elpusztítja nekik a S.H.I.E.L.D.-et.

Legalábbis ezt várták volna tőlem.

Azért voltam itt, hogy elhiggyék: megteszem.

- Rendben vagyok. -nyomatékosítottam. -Mehet tovább!

Bucky lepillantott rám, majd mikor meggyőződött róla, hogy nem ment el teljesen az eszem és egyetlen végtagom sem hiányzik, visszahúzódott a falhoz.

Megráztam magamat, alap pozíciót vettem fel és vártam a támadást.

A S.H.I.E.L.D. azért épített be, hogy minél több információhoz jussak egy új fegyverrel kapcsolatban, de arra álmukban sem gondoltak, hogy egy régi fegyvert is meg fogok ismerni. Nevezetesen a hetven éve keresett James Barnes őrmestert.

A férfi, aki első pillantásra inkább hasonlított valamelyik törpére a Hófehérkéből, mint szuperelit katonára, csatakiáltással vetette rám magát. Felém ütött a késsel, én pedig kihasználva a lendületét kicsavartam a kezéből, őt a falnak löktem.

Szereztem fegyvert, profi vagyok.

Szisszenve perdült meg, hogy megüssön, de túl közel voltam és a penge is hasonló pozícióban helyezkedett a torkánál. Fölfelé lökte a kezem, én meg átejtettem a másikba a fegyvert és az oldalába állítottam. Sípolva kapott levegőért és térdre zuhant.

Kicsit sajnáltam.
Első nap, meg minden...

Nem elég, hogy még a kollégáit sem ismeri, egy ilyen ribanc máris fémet ékel a bordái közé. Mentségemre szóljon, esélytelen, hogy bármiféle kárt tegyen benne. Túl rövid hozzá a penge és tudom, hogyan kell megölni valakit -ez a hely gonosszá tesz.

Őt nem akartam.

- Mára ennyi! -intett le Bucky, én pedig elhátráltam a férfitől, aki kissé drámaian vonaglott a padlón. Az ajtó mellett álló két egyenruhás máris előre lépett, hogy megragadja oldalról és távozzon vele. A fém ajtó hangos csattanása jelezte, hogy ketten maradtunk Barnesszal. -Szép volt! -jegyezte meg félvállról, én pedig egy ezer wattos mosolyt villantottam rá.

- Nem tudok hibázni. -rántottam meg a vállaimat.

- Gondolod?

Az egyik pillanatban még velem szemközt állt, a következőben már a hátam mögött volt és én közelebbi ismeretséget köthettem a betonfallal. Felnyögtem.

- Szórakozol velem? -sisteregtem, de nem úgy tűnt, hogy válaszolni akar.

Maga felé fordított, fölém tornyosult és villogó íriszekkel pillantott le rám. Ismertem ezt a tekintetét és a szívem heves tempóra kapcsolt. Gondolkodás nélkül rántottam közelebb magamhoz az egyenruhájánál fogva és ajkaink hevesen találkoztak.

Wreak HavocWhere stories live. Discover now