a/n : this part gonna be so manhi manhi manhi pictures , Im sorreh for dat and lil late update watpad membabi sekian hahahaahhaahahahhaah ni kali keempat aku taip entahla lepasni jadi lagi aku rasa nak nangis weih')))
Yoongi menatap wajahnya di cermin , dia menarik nafas sedalam-dalamnya cuba untuk menhilangkan perasaan gementarnya
."Tak sangka hari ni merupakan hari aku akan melangsungkan perkahwinan aku bersama Chaeyoung. Walaupun kami sudah menghabiskan masa selama satu bulan..aku masih tak pasti bahawa Chaeyoung mahu menerima aku , huh tak mungkin. Aku tahu Chaeyoung masih bencikan ak-
Lamunan Yoongi terhenti apabila ternampak Pn Min berdiri di daun pintu tersenyum ke arahnya.
"Uh-Hi Ma...
"Termenung jauh nampak? Mama dah berdiri kat sini lama baru sedar? ishh ish apa yang fikir tu haa Yoongi.." Pn Min berjalan mendekati anaknya.
"Erm mana ada pikir pape lah ma." Nafi Yoongi.
"Eleh yelah tu , muka tegang sampai Mama nampak macam nak bunuh orang tu tak pikir apa pun?"
" Apa bunuh orang?! Kesitu pulak Mama pikir. Tak pikir pape punlah. Mana ada sampai macam tulah hahah" Yoongi tergelak kecil dengan kata2 Pn Min.
"Macam nilah anak Mama! senyum banyak2 lagi tau" Pn Min tersenyum seraya menyerabutkan rambut anaknya.
"Eish apa ni Ma! Buat penat je hairstylist ni buat rambut Yoon dari tadi , tengokla habis rosak rambut Yoon." Yoongi berpeluk tubuh lalu bibirnya dimuncungkan.
"Haa nak merajuk arr tu!siap guna nickname lagi..ingat comel lah tu? Haih Yoon..yoon , kamu tu dah tua bangka pun ada hati nak merajuk dengan Mama lagi? Ceh dahla Mama pergi dulu. Mama nak tengok bakal isteri kamu."
"Tch Omaaaaa!" Yoongi menjerit kecil. Namun hanya kedengaran tawa Pn Min semakin sayup selepas itu.
"Yoongi , rambut ni dah selesai so bolehla encik pergi bersiap..saya nak minta diri dulu." Hairstylist tersebut berkata sambil mengemaskan barang-barangnya.
"Ah? nnae-nae , thanks yaa!"
...
YOU ARE READING
It's you? || Myg
FanfictionStatus ; hiatus [rewritten] Dia , adalah lelaki yang aku cari selama ini. Yea it's you. The ones who I've loved since begin.