Και τοτε εγινε διακοπη ρευματος . Εκλεισαν τα φωτα . Μονο ενα ουρλιακτο ακουστηκε αναμεσα σε πολλους αλλους τρομακτικους ηχους . Αμεσως ο Luhan μου εκλεισε το στομα με μεγαλη προσπαθεια
( αφου δεν εβλεπε μες στο σκοταδι )
L- Σταματα γλυκα !
Μου ειπε γλυκα και μου επιασε το χερι . Με εσπρωξε προς το μερος του και με εσφυξε στην ακγαλια του . Τα χειλη μας ενωθηκαν . Εγω τον κοιταζα μαγεμενη . Δεν ξερω τι εκανε εκεινος αλλα εγω εκλεισα τα ματια μου και το απολαυσα .
Σαν τα φωτα αναψαν πηγε πισω η μνημη μου και τα θυμηθηκα ολα .
L- Εισαι καλα Rose ;
R- Ναι .
Του ειπα και τον πηρα αγκαλια με πολλα δακρυα στα ματια μου να κυλανε και να σταζουν στην μπλουζα του Luhan .
L- Τι εγινε ;
R- Αχ Luhan ευχαριστω ... Ευχαριστω πολυ . Ευχαριστω πολυ που με φροντισες κι ας σου εσπασα τα νευρα .
L- Εεεε !!!! Δηλαδη εννοεις οτι δεν εχεις αμνησια πια ;
R- Οπως φαινεται ΝΑΙ !!! Αχ θεουλι μου θυμαμαι τα παντα . Θυμαμαι που ... Θυμαμαι την ημερα που γνωριστηκαμε . Τους υπολοιπου exo . Τις κολοιτες και παντοτινες φιλες μου . Θυμαμαι τον Sehun . Τον Jungkook . Και ... Και θυμαμαι και εσενα ...
Rose pov !!!
Κατα καποιο τροπο ολο αυτο το θεμα μου δημιουργησε μεγαλα συναισθηματα για τον Luhan Ολη αυτη η φροντιδα , η χαρα και η στοργη προς εμενα ηταν κατι που μου αλλαξε την ζωη . Κατι αλλαζει μεσα μου . Σαν να ειναι ενα συναισθημα που κρυβω εγω για τον Luhan ...
L- Rose με ακους ;
R- Αχ ναι ναι οτι πεις ...
Rose pov !!!
Πρεπει να σκεφτω . Τι να κανω ; Να του το πω ; Αχ . Θα δω πρωτα αν μου μεγαλωσει αυτο το συναισθημα και μετα θα το εκτελεσω . Αχ βρηκα επιτελους την μνημη ...
R- Και επισης θυμηθηκα οτι ο Kai εχει παθει αμνησ ... αμνη ... αμνησια . Kai που εισαι ;
Ειπα και βγηκα στους δρομους γιατι εψαχνα τον Kai . Ημουν ανησυχη πολυ . Φωναζα απο εδω , φωναζα απο εκει . Τιποτα . Μου ηρθς μια ιδεα . Να παρω την Lisa .
R- Ελα ρε Lisa . Γαμωτο πια . Γιατι ποτε δεν το συκωνεις ; Στασου μου ερχεται κατι . Την Lisa την απυγαγαν . Και ο Kai ειναι στο ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
ВЫ ЧИТАЕТЕ
My Life With Luhan .
БоевикΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .