"Felix håll dina händer lite längre ner och kyss hans hals, eller fejka det åtminstone" yttrar Ella samtidigt som hon fixar med kamerans inställningar och hela tiden stannar upp för att betrakta oss och justera något.
Felix i sin tur gör som hon säger och jag känner hur hans händer lugnt glider ner för att lägga sig längre ner om mina höfter och hur hans läppar ömt placeras mot min hals vilket gör att jag automatiskt sträcker lite på halsen så att han ska nå bättre och biter mig löst i läppen.
"Bra Oscar, fortsätt se kåt ut" yttrar Ella fokuserat och Felix skrattar lågt mot min hud vilket får mig att obekvämt vrida lite på mig. "Käften.." muttrar jag surt fram och dem båda skrattar lågt.
"Okej Oscar vänd dig mot Felix och om det är lugnt så skippa underkläderna, Felix kan ju behålla sina, det kommer ändå inte synas" yttrar hon plötsligt och jag ser ner innan jag möter Felix blick som lugnt möter min. "Är det lugnt?" Frågar han lugnt och jag sväljer lite och nickar, vill inte göra det till en stor grej när han verkar ta det så lugnt. Så jag vänder mig mot honom och låter mina kalsonger falla till golvet innan jag möter hans blick igen.
"Okej bra, Felix placera händerna om Oscars rumpa och bara stå nära varandra, kyss honom på halsen om du känner för det. Vi får se vad som ser bäst ut på bilderna" yttrar hon lugnt och vi båda nickar och jag tar ett steg närmare Felix som lugnt placerar händerna om min rumpa och trycker mig mot sig.
Jag släpper ur mig ett något hackigt andetag och känner hans plötsligt tyngre andetag mot min hals och känner hans nakna hud pressas mot min. Visst har vi varit intima med varandra men aldrig såhär naket och rått. Det har alltid varit alkohol inblandat och har aldrig sträckt sig längre än en avsugning eller lite hångel.
"Åh jättefint hörrni, kan jag få en kyss också?"
Hör jag Ella ivrigt yttra och jag möter hans blick och flackar ner med blicken mot hans läppar. Närmar mig försiktigt innan han plötsligt backar undan en bit och skakar på huvudet.
"Nej ingen kyss, det får räcka"
VOCÊ ESTÁ LENDO
älska lagom hårt // foscar
FanficVi bor i samma stad Vi gillar samma sak Vi andas samma luft Vi delar andetag