-Oké, de mit akarsz tőlem?! -Kérdeztem de ő nem felelt
-Hagyd hogy segítsenek!! -Szólt és utána nem felelt pedig én tele voltam kérdésekkel!
-kelj fel kérlek! Szükségem van rád!-szólt egy férfi hang de nem jutott eszembe hogy ki lehet az. Már azt hittem elment mikor valaki megszoritotta kezem és rá hajtotta a fejét kezeinkre. Muszáj voltam tudatni vele hogy ébren vagyok még ha nem is tudtam hogy ki az! Nagy nehezen de sikerült kinyitnom a szemem.
-Szia álomszuszék! -Köszönt Cameron és valami eszméletlen cukin vigyorgott (😸)
-Mit keresel itt?! -Kérdeztem miután valamilyen csoda által föl tudtam ülni! Igen! Ez az! -Mitörtént?!
-Mikor már majdnem kint voltam az erdőből, mikor eszembe jutott hogy nem hagyhatlak itt. De mikor oda értem te a földön feküdtél eszméletlen! -Mondta és láttam az arcán hogy sajnálja hogy ott hagyott!
-Oh! Milyen nap van? Meddig voltam kiütve?! -Kérdeztem
- 2 hetet voltál kiütve!-mondta és én azt hittem össze esek mi az hogy két hetet feküdtem?!
-Hol van a mama és a papa?!
-Nem rég küldtem őket haza.
-Mikor mehetek haza?!
-Holnap! Figyelj aszt hiszem ideje lenne elmondanom az igazat de azt hiszem jobb lesz ha meg mutatom! -S le nézett a földre már két kibaszott perce a földet bámulta mikor végre fel nézett rám de a szeme
.... A szeme olyan volt mint anno
....mint anno Blaknek! A szeme vörössen izzót.-Ca-ca -Cameron mi vagy te?! Vagy is mik vagytok ti?! -Kérdeztem és egyre hátrébb csúsztam az ágyon.
-Kérlek! Ne félj tőlem! Nem bántanálak soha! -Mondta és közelebb jött hozzám és én nem húzódtam el tőle
-Mesélj rólatok?! -Kértem és ő leült az ágyam szélére és mesélni kezdett
Tudom nem lett olyan jó! 😂😂sőt! De hát ne végre kiderült hogy mi Cameron és a bandája de ebbe nem tartozik bele Eszti és még egy jó páran (csak a magconosok!!)
KAMU SEDANG MEMBACA
Be Together (Cameron Dallas)
AcakA nevem Elizabeth de a barátaimnak csak Eliz. Nem vagyok egy nagy bulizos lány viszont nem is vagyok az a nagy stréber inkább az vagyok aki csöndben van és el tűri a borzalmas napokat. Nem vagyok a tanárok kedvence se sőt! Mindig meg jegyzést teszne...