Kagi. Kai tave užtaggina tai turi susikurti tokią knygą.
Pradedu.
Šio taggo kaltininkės PrinceseKaliause ir SlaptaGerbeja1. Ar esi kūrusi kokią nors tai dainą? Jei taip apie ką?
Esu. Ji buvo apie unicornus😃2. Ar tiki prietarais? Pvz.: juoda katė perbėga per kelią - lauk nelaimės.
Netikiu.3. Ar tavo istorijose (jei tokią turi) yra veikėjų kurių charakteris yra labai panašus į žmogų kurį pažįsti?
Taip. Mano pusseserė.4. Kokia mėgstamiausia ledų rūšis?
Karameliniai.5. Ar yra toks filmas, kurį anksčiau mėgai, kai žiūrėdavai šimtus kartų, o dabar kelia juoką?
Neeeeee. Nesugalvoju tokių...6. Svajonių šalis į kurią norėtum nuvykti/apsigyventi?
Kinija, Japonija ir Australija.7. Ar yra toks dalykas kuris nuolat nervina rašant sms?
Kai nepadedu tarpo, labai susinervinu...8. Jei galėtum pasirinkti super galią, kokia ji būtų? Ką su ja darytum?
Nematomumas ir Telekinezė. O daryčiau ką tik būtų įmanoma...😂9. Keliomis kalbomis moki kalbėti?
Anglų, lietuvių, rusų, japonų, kinų ir ispanų.10. Ar yra tokia daina kurios klausantis tau kyla mintys visiškai nesusiju sios su ta daina ?
Neeeeee. Dažniausiai galvoju apie tai apie ką dainuoja...Taigi labai dėkoju už šį taggą. O žmonės kuriuos pasirinkau tai bus:
AugusteZvirblyte
Eglala
vanilladiamond
NarrylavmeAtleiskit jei juos jau padarėt, nematau visų jūsų albumų...
YOU ARE READING
Asmeninis albumėlis.
RandomAsmeninis albumas, kokio reikia kiekvienam Wattpad rašytojui, ar naudotojui. Už cover'į esu dėkinga @SlaptaGerbeja