3 måneder senere:
Marcus prov~
I det siste har det vært utrolig VANSKLIG å få Josefine til å sove, hun våkner hele tiden!
Kl var 2 og det var på tide at vi la Josefine.
Jeg tok på henne noen andre klær før jeg la henne i senga.
Jeg gikk ned å satte meg i sofaen før Sofie kom å satte seg i armkroken min.
"Denne gangen om hun våkener! Så lar vi henne gråte til hun sovner. Ok?" Sa jeg å smilte til henne.
"Hvorfor?"
"Hun gråter fordi hun vet at vi kommer å tar henne opp. Vi bare lar henne gråte til hun sovner, så skjønner hun at vi ikke kommer til å ta henne opp mer."
"Oki ! Bra ide."
"Sånn gjorde mamma med meg." Sa jeg å smilte.
Sofie tok henne med inn på bade å skifta på henne mens jeg fiksa senga hennes. Når vi var ferdige la vi henne i senga,la smukken i munnen, kosekluten ved henne og babycallen oppe ved en kommode sånn at vi kunne se henne, når henne sov.
Vi la henne og satte oss ned i stua.
"Jeg håper dette funker." Sa Sofie.
"Ja jeg å" sa jeg mens jeg masserte skuldrene hennes. "Åh du er flink," sa hun mens hun stønna.
Jeg masserte litt til før Josefine startet å gråte. " åhhhhhhh!!!!! " stønna Sofie irritert "bare la henne gråte." Sa jeg forsiktig. "Fordi det er lett for deg å si!" Mumlet Sofie halv høyt.
"Nei, men det er best!"
Vi hadde nå sittet i 5 min og 27 sek vi venta på at hun skulle bli så trøtt så hun bare sovna. Vi venta 5 min til. Men når det hadde gått 15 min ble skrike hennes lavere og lavere. Så stoppet hun, også sovnet hun. "Mmmmmm ja!!" Så Sofie med en glad stemme."
"Jeg sa det ville funke"
"Ja!" Sa Sofie å kyssa meg på munnen.
"Hva skal vi gjøre nå da?"
Sa Sofie å så på meg med et kjedelig smil.
"Hmm vet ikke hva vil du gjøre snuppa?"
"Hva om jeg går til Thea og du til Tinus?" Sa hun å smilte med bambiøyne.
"Seff" sa jeg å smilte.
Vi gikk opp å hente Josefine før vi la henne i den hvite vogna.
Vi la henne i den hvite dyna og hun sovnet med en gang. Vi gikk bort til dem å ringte på, ingen kom ut!
"Hva skjer?" Spurte jeg å så på Sofie.
"Har ikke peiling." Sa hun mens hun så på meg med et rart blikk
"Skal vi bare gå inn? De er jo familien våres. På en måte." Sa jeg å smilte
"Ja du har rett, vi går inn."
Vi gikk inn å ropte på de
"Hello!" Ropte jeg høyt. Ingen?
Jeg gikk overalt. I stua, kjøkkene, bade ja overalt, unntatt romma dems.
Jeg gikk inn på rommet til Emma, der lå hun å sov rolig. Så plutselig hørte jeg et lite stønn!!!??? "Hva faen skjer." Hviska jeg litt til meg selv.
Jeg gikk til rommet deres. Jeg banka forsiktig på døra, men ingen svarte. Tilslutt bare gikk jeg inn. Da måpte jeg når jeg så hva de egentlig drev med! Jeg sto der lenge å bare var i sjokk! Helt til martinus så meg. "MARCUS!!!" Sa han irritert.
"Herregud unnskyld!!!" Ropte jeg høyt!
Jeg gikk raskt ned til Sofie.
"Var de på rommet?"
"Ja det kan du trygt si. Neste gang banker jeg på litt høyere." Sa jeg å sukket en gang.
"Hva skjedde?" Sa Sofie.
"De hadde seg." Sa jeg å så litt på Josefine.
"Serr!!"
"Ja."
Vi så på hverandre før Sofie brøt ut i latter!! "Hahahhahahahaha!" Lo hun høyt.
"Hei!" Sa Thea litt flaut fra trappa.
"Hei!" Sa Sofie å så på hun med et stort smil.
"Ja noe dere lure på?" Sa Thea å så mot
Martinus som kneppa igjen den siste knappen på skjorta si.
"Ehm jo, vil du bli med på sentret med barna! Må shoppe til den lille som kommer!" Sa Sofie å holdt seg på den store magen.
"Seff!" Sa hun å smilte stort.
"Ja skal vi bli her da bro?" Sa Tinus å smilte til meg.
"Ja!"
"Hade." Sa Sofie å kyssa meg på munnen.
"Hade!" Sa Thea å kyssa Tinus, før de begynte å kline.
"Ja ja ja! Nok klining. Vi må dra." Sa Sofie å dro Thea fra han
Når de hadde kledd på seg og lagt begge barna i vognene så sa de Hade å gikk ut døra.
"Ja oss igjen da" sa jeg å smilte.Sofie prov~
Vi hadde kjørt frem på sentret å nå var vi på en gant butikk.
"Så vil du ha flere barn da?" Sa jeg å smilte mot henne. Hun så litt skuffet ut på meg.
"Ehm jo! Jeg kan fortelle deg etterpå, når vi spiser." Sa hun igjen
"Awww se på den!!" ( bilde oppe) Sa jeg å pekte på en rosa genser, som hadde passet helt perfekt til Josefine!
"Awww så fin! Jeg kan kjøpe den til Emma! Så kan du til Josefine!" Sa hun å smilte.
"Seff den var ikke dyr heller, 500 kr?"
"Shit det var billig!"
Vi kjøpte den begge 2 Like til Emma og Josefine. Så gikk vi på Fridays å skulle spise der.
Jentene sov enda, så vi kunne da spise ifre.
Vi satte oss ned å begynte å bestille maten "drikke?" Sa kelneren å smilte.
"Ehm cola!" Sa jeg
"Cola jeg å." Sa Thea og smilte.
"Ok maten kommer straks," sa han å smilte stort.
Når maten og drikka endelig kom startet vi å spise.
"Såå, jeg så at du å Tinus koste dere Istad." Sa jeg å lo litt
Thea startet å le litt hun å.
"Hahhah ja. Det kan du vel si."
Sa hun å smilte.
"Men, prøver dere å få flere barn?" Spurte jeg forsiktig.
"Ehm ja!" Sa hun å fikk en liten tåre.
"Du! Hva er det?" Sa jeg å strøk henne på armen.
"Vi har prøvd så mange ganger, men jeg blir aldri gravid!" Sa Thea å så ned i maten hennes.
"Du har slutta på p-piller?" Spurte jeg henne.
"Ja!"
"Når!"
"Ehm lørdag." Det er 1 uke siden.
"1 uke siden?"
"Ja."
"Men hvor mange ganger har dere prøvd?"
"Kanskje 4?" Sa henne litt flaut.
"Det samme gjorde jeg å Mac, men vi ble det aldri gravide, Før jeg sa at vi skulle ha det. Ikke vet jeg men kanskje han ble litt påvirka?"
"Ehm ja"
"Hva om du idag, sier at dere skal ligge?"
"Ja kanskje det." Sa hun å smilte.
"Men Ogsen gjorde du det?"
Jeg fortalte henne alt. Så ble vi ferdig med å spise, vi tok og betalte før vi gikk.
"Skal vi dra hjem." Spurte jeg Thea.
"Ja." Vi kjørte hjem til Thea, når vi kom hørte vi masse latter fra stua.
"Hello!!!!!" Ropte Tinus og Mac mens de ledde."hei." Sa jeg og Thea i kor.
Vi gikk inn i stua der de satt å ledde seg ihjel.
"Ehm hva ler dere av?" Sa Thea og neste begynte å le selv
"Ikke n no!" Sa de å ledde.
"Mac vi må dra hjem. Josefine er sulten."
"O k oki!!" Sa Mac mens han ledde og hvisket noe i øret i Tinus.
Vi fikk endelig dratt hjem, nå sitter vi i sofaen mens vi hører Josefine gråte. "Åhhh når skal hun gi seg med å gråte hver natt gråter hun jo!" Sa jeg mens jeg sukket en gang.
"Har ikke peiling men bare la henne gråte."
Etter 5 min stoppet hun. "Snart gråter hun bare i 1 min." Sa Mac overbevisende.
"Sikkert!" Sa jeg å himla med øya.
"Når var den ultralyden igjen!" Sa Mac å strøk en hånd over magen min.
"I morgen, Marcus." Sa jeg oppgitt.
"Sorry da! Men jeg glemmer!" Sa han uskyldig
VOCÊ ESTÁ LENDO
Together sesong 2
FanficMarcus og Sofie er fortsatt sammen og de har dattern Josefine som er 1 år. Nå skal de gifte seg!❤️ NB! Kan være dirty