«Колись давно Ангел під іменем Серафім вважався одним з найвищих ангелів, улюбленцем бога, що міг розмовляти з ним на рівних, він вважається ідеальним створінням...»
— "Ідеальне створіння"? Ось воно що,- сказала Серафіма закриваючи оновлену біблію для дітей.
Ні. Вона вже не була дитиною. Їй 15 років. Ні. Вона не намагалася знайти у Біблії відповіді на питання які цікавлять малечу, вона намагалась знайти пояснення свого імені.
«Ідеальне створіння... Невже батьки хотіли б, щоб я була у всьому бездоганна. Це не погане побажання для своєї дитини, але ж все таки має бути якась особлива причина?»
Така вже була традиція її сім'ї, висловлювати свої побажання та надії у ім'я дитини. Її батька звали Меч. Він став найкращим фехтувальником у місті, займав призові місця у конкурсах. А мати Лілією. По словам дідуся та по вицвівшим фотка зі старого фото альбому вона знала, що дуже схожа на неї. Білосніжне волосся ,наче пелюстки ніжної лілії, та яскраво-блакитні очі, які виблискують, наче найчистіша вода у річці по якій пливе квітка. Усе це видає їхні родинні зв'язки.
Але її ім'я... Серафіма... Її не завжди бентежело чому її так називали, але одна з жажд, що керує людиною—це цікавість. Вона взяла верх і над Серафімою. Звичайно вона могла б спитати у батьків, замість того аби порпатися серед пильної шкільної бібліотеки. Але їх не було. Вони не чекали її після школи у дома з вечерею, не перевіряли оцінки, не питали:«Як, школа?». Їх не було вдома 12 років. Їх не було з того часу, як вони залишили дідуся няньчати 4-річну Серафіму та поїхали. Поїхали і не повернулися.
«... вулиці сталася ДТП, машина врізалася у дерево. Поліція вважає, що це нещасний випадок стався через не увагу водія. У салоні крім нього був пасажир. Обидва померли моментально. Особистості цих осіб були установлені через 1,5 години після приїзду поліції. Це виявився відомий спортсмен Меч та його дружина...»
Ось, що писалося у газетах про той випадок. Після цього випадку дідусь став опікуном дівчини. У її 5 та 6 років він брехав їй. Казав ,що вони у іншій країні. Інакше він не міг і вона його розуміла. У її 7 років він відвів її до могили батьків все розповів. І вона його пробачила, і розуміла що він так само, як вона, втратив близьких людей. У десять вона прочитала статтю про смерть своїх батьків. Попросила дідуся дістати заключення поліції що до цього діла. І помітила що щось не так..----------------
Це моя перша книга так, що я радо вислюхаю думку кожного. Буду рада якщо вкажете на граматичні помилки. Бо щось мені здається що їх дуже багато😜
@Orichime
YOU ARE READING
Життя та буття Ангела
RandomАнгел? Демон? Людина? Хто ці незвідані істоти? Яка їхня мета? Що вони собою юявляють? Яка сутьність імені дане дитині при народженні. Що хотіли покійні батьки Серафіми, нарікши її ім'ям божого слуги. Що сподівалися показати цим чи застерегти......