••• Elijah, Elijah... •••

622 18 11
                                    

 

    ► Why can't you hold me in the street? ◄

 ► Why can't I kiss you on the dancefloor? ◄

••••••••••

Cítím jeho doteky na svých odhalených zádech. Jeho teplý dech na svém krku, když mi pomalu sesouvá z ramene ramínko od šatů a jeho rty zanechávají na mé pokožce lehké polibky. Tak lehké, že se zdá, že se jeho rty kůže vůbec nedotkly a přesto mi dokáže jen svým horkým dechem vyvolat v těle to známé mrazení. Mé tělo hoří po jeho dotecích a on stejně jako pokaždé se rozhodl mě mučit. Zakloním hlavu a s mých úst unikne tichý sten, když se jeho prsty dotknou zlehka mých bradavek. Jeho tichý smích vyšle vibrace do celého mého těla a já jsem opět jen jeho. Dostal mě tam kam chtěl, zavřu oči a vychutnávám si jeho blízkost....

•••••••••••

„Elijah Woodová vnímáš mě" dotek na mém rameni mě dostane bezpečně zpět do reality. Zmateně se podívám na zdroj toho doteku a vidím nechápaví výraz na tváři svého manažera Jonase. „Holka co to z tebou je, poslední dobu se vůbec nesoustředíš, myslím že jsi mě předešlých deset minut vůbec nevnímala" zavrtím hlavou, jelikož vím že nemá smysl zapírat. Absolutně nevím o čem byla řeč. Včerejší schůzka je ještě stále živá a já vím jedno, příští měsíc bude hodně krutý. Ani jeden z nás nenašel jedinou skulinu v už tak nabitém programu. Navíc oba máme povinnosti vůči svým partnerům. Při pomyšlení na George si jen v duchu povzdechnu. Bože ten chlap si to přece nezaslouží, kdy tohle všechno už jednou skončí.

Mírně naštvané odkašlání mě vrátí zpět na zem a já se s omluvným úsměvem, který vím, že určitě zabere obracím s plnou pozorností na Jonase a Grace a všechno to kolem zasouvám pevně někam do pozadí své mysli.

•••••••••••

► It's obvious you're meant for me ◄
 ► Every piece of you, it just fits perfectly ◄
 ► Every second, every thought, I'm in so deep ◄


••••••••••

„Elijah, Elijah tady jsme" zadívám se po směru volání mého jména a vydám se k jednomu ze zadních boxů. Celá parta už je tady a jako vždy se čeká jen na mě. Holky mi udělají místo a já se vmáčknu hned vedle Marge. „Kde seš člověče" její přízvuk a tohle slovo nejde dohromady a já ze smíchem vyprsknu vodku z džusem které jsem se právě napila, což vyvolá salvu smíchu kolem celého stolu.

„No co je" Marge se po nás uraženě podívá a já jí hodím ruku přes rameno a lehce do ní drcnu. „Brouku tvoje snaha být cool, bohužel je mi líto zlato, ale tvůj silný Irský přízvuk a americká výslovnost nejde dohromady" snažím se ustát další záchvat smíchu, koutky mi cukají, ale nakonec se i na jejím tváři objeví úsměv a obě se začneme naplno smát.

„Tak kde jsi byla tak dlouho, máš skoro hodinu zpoždění" Kristen vracející se od baru mi podá další pití a já se na ní vděčně usměju. „Holka jako známý člověk to nemám zrovna jednoduché, navíc víš moc dobře jak se na to všechno dívá můj managment a nějak prokluznout ochrance to dá taky hodně přemýšlení" když jí zhruba vysvětlím co všechno jsem musela podniknout, abych se mohla na pár dní vytratit sem do mého rodného Mullingaru rozhostí se kolem stolu na pár minut ticho. 

Teda ne, že by hlasitá hudba v klubu dovolovala tomu aby tu bylo ticho, ale nikdo z nich nepromluví, všichni se snaží vstřebat to, že být slavná není zase takový med. Už tři roky jsem pod drobnohledem, už tři roky dělám jen to co je mi nařízeno. Někdy mám pocit, že bouchnu. Ale pak si vzpomenu na tu jednu jedinou osobu, která mi za to všechno stojí a podřídím se.

„Hele hodláte tu držet bobříka mlčení, jde se tancovat, chci si to užít než si pro mě přijde to komando" ze smíchem chytnu Marg za ruku a během chvilky jsme všichni v jednom chumlu na parketě. Cítím jak mi alkohol koluje krví a po těle se mi rozlévá to známé uvolnění. Vnímám hudbu a užívám si tu volnost. Tady jsem doma mezi svými. Nikdo mě nežádá o podpis, žádné blesky fotoaparátů žádní otravní slídilové. Cítím se božsky a uvolněně dokud se však kolem mě neomotají dvě ruce a já prudce otevřu doposud zavřené oči. 

Prudce se otočím a narazím do něčí hrudi. Ani nemusím zvedat svůj pohled, abych věděla kdo to je. Jeho hlas mě dostane vždycky do kolen a stejné je to i teď. „Elijah, Elijah..." jen to vyslovení mého jména vyvolá na mém těle husinu a já se snažím zastavit prudké bušení srdce, když s konečně odvážím zvednout oči a čelit tomu nebesky modrému pohledu. „Nialle..."


HA...a je to tu, to jste nečekaly, že ne ☻☻☻☻ Dobře, dobře já vím *v gestu pochopení zvedne obě ruce na znamení, že se vzdává* jsem úplně a snadno čitelná. Bez něj by to prostě nešlo no ☻ Takže díky předem za hvězdičky a komentáře hlavně ty komentáře lásky moje, potřebuji odezvu. Díky moc lásky moje ♥

With big love

Vaše Nat


Secret love song... N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat