Multi: Uzay
İyi Okumalar Mütüşler ❤
****
Duru'dan
Uzay be hastanede bırakıp polis arabasını takip etmeye başladı. Arkasından ne kadar seslenem de durmadı. Taksi de bulamadığım için takip edemedim. Karakola gideceğini biliyordum ve otobüsle gitme kararı aldım. Bu arada Eray'ı aradım. Çaldı. Çaldı. Çaldı... En sonunda açtığında hemen "Tanıdığın avukat var mı!?" dedim. Gülüp "Ne avukatı bebeğim? Başın dertte mi yoksa?" dedi sahte bir üzüntüyle. Ardından gelen kahkahaya bir küfür mırıldandım ve "Ebenin şeyi dertte! Var mı yok mu!" diye bağırdım. "Tamam bebeğim kızma. Evet var. Mesaj atarım!" dedi ve kapattı. Telefonumu ekime vura vura bekledim.Titreşim sesiyle kendime geldim ve Eray'ın attığı isim ve numaraya baktım. Numarayı rehbere AVUKAT olarak kaydettim ve aradım. Birkaç saniye sonra telefon açıldı. "Buyrun. Avukat Selim Aksu ile görünüyorsunuz." diye bir ses işitence doğru numara olduğuna emin oldum. "Merhaba Selim Bey ben Duru. Bir arkadaşımdan aldım numaranızı." dedim ve anlattım. Selim Bey her dediğimi dikkatle dinledi ve en sonunda konu hakkında araştırma yapacağını söyledi. Telefonu kapattım ve eve gitmek için taksi bulmaya çalıştım. Etrafa bakındım ama tek r taksi bile yoktu. En son pes etmiştim ki önümde bir araba durdu. Camı indirdiğinde Eray olduğunu anladım ve göz devirdim. "İstersen evine bırakabilirim" dediğinde başka çarem olmadığından tek kelime bile etmeden arabaya bindim. Eray halinden memnunca göz kırptı ve "Karşı çıkamayacağını biliyordum. Evet çok çekiciyim kabul." dedi. O ego o bünyeye fazlaydı bro! "Sürecek misin!?" diye sitemle sorduğumda arabayı çalıştırdı. Cama yaslanarak telefonuma bakmaya başladım. Haber sitelerinin birinde geziyorken bir trafik kazası haberi dikkatimi çekti. Linkin üstüne tıkladım ve okumaya başladım. Ama satırları bitirmeden o iki isim dikkatimi çekti.
Uzay ve Alperen mi!!!!
Arkadaşlar biliyorum uzun bir bölüm sözü vermiştim. Ama ödevler olsun, dershane olsun yazmaya vakit bulamadım. Bu bölüm ne kadar içime sinmese de yayımlamak istedim. Lütfen oy vermeyi unutmayın😍😘❤💚💞💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONLY YOU SPRIAL (JUSTEMİ)
Fanfiction"Sadece sen varsın benim için! Anla işte! Başkası yok. O yok!" Hala aynı yalanları sıralıyordu işte. Yine kandırmaya çalışıyordu beni. "Hala kanıyorlar mı bunlara? Sen beni eski Uzay mı sandın? Çok yanılmışsın. Çünkü karşında üç yıl önceki o salak...