4.část

146 13 0
                                    

/Dear darlin/

4.část:

Už za dva dny odjíždíme a já jsem celé ty prázdniny nekopala do míče! Je to děsná představa, protože za 5 dní jedu na soustředění! Naštěstí jenom na týden takže je to dobrý! Nemám ráda soustředění!

,,Oběěěd!'' křičela mamka z kuchyně.

Já si šla ještě jednou kopnout do míče a pak jsem šla už na oběd. Měli jsme těstoviny se sýrovou omáčkou. Mňam! Mamka je dělá výborně! Když jsem dojedla tak jsem šla zpět do mého pokoje. Už bylo 15:00 a já zašla na twitter. Přišla mi tam zpráva.

,Už se těším na zítřek' byla od Nialla!

,Já taky! Moc!' odepsala jsem mu.

Dokonce mě i folownul! Byla jsem v sedmém nebi! Koukla jsem se na jeho twitter a on tam dal tweet.

,Dneska jsem potkal osobu, kterou jsem ještě nikdy nepotkal! Je úžasná! Sice jí znám od dneška, ale asi jsem se do ní zamiloval! Lidi promiňte!'

Byla jsem zklamaná! Už bude mít určitě holku! Byla jsem strašně smutná, takže jsem si lehla do peřin a začla brečet.

,,Copak se stalo?'' řekl brácha a šel ke mě a posadil se ke mě na postel.

,,Nic...Neřeš to prosím! A vůbec jak si se sem dostal?''

,,No bylo otevřeno...Ale teď zpět k tobě! Řekni mi co se stalo!''

,,Aha...no...přečti si tohle!'' řekla jsem mu s pláčem a podala mu notebook a ukázala na tweet.

,,Ale prosimtě...To je úplná volovina! Nebuď z toho smutná!'' řekl mi a pohladil mě po vlasech.

To mi pomohlo a tak jsem si utřela slzy. Abych na to zapomněla tak jsem si pustila televizi a jedla u toho čokoládovou zmrzlinu. Pustila jsem si sport a zrovna tam dávali fotbal! Super. Dívala jsem se a až jsem dojedla zmrzlinu tak asi po pěti minutách jsem usnula. Když jsem se vzbudila tak jsem se koukla na hodiiny a bylo 14 minut po půlnoci. Jak jsem mohla tak dlouho spát? Koukla jsem se na mobil a tam byly 4 nepřijaté hovory od neznámého čísla a 2 smsky.

,Jakto že mi to nebereš? Nestalo se ti něco?! Prosím odepiš hned jak si to přečteš! Pa Niall.'

Jééé! On mi napsal! Musím mu hned odepsat!

,Ahoj Nialle. Strašně moc se ti omlouvám že jsem ti to nebral, ale já usnula... Už dnes ti to vynahradím!'

Druhá smska byla zase od něho:

,Snad se ti nic nestalo! Už se těším na zítřek!'

Pak mi začal volat.

,Ahoj. Jsem u tebe nevadí ti to?'

,Ahoj...J..Jak u mě? Kde jsi?'

Zaklapnul to! Někdo mě chytnul za pas!

Dear DarlinWhere stories live. Discover now