''Ο πουτσος μου ειναι οτι πολύτιμοτερο εχω...''Δήλωσε στην συνέντευξή που έδωσε ο Αναξίμανδρος Μακριπουλης οταν κέρδισε τον τίτλο του Mr.Dick 2016 με την μεγαλύτερή πουτσα στον Κόσμο,η οποια έφτανε τα 69 εκατοστά!!
Μετα απο αυτήν την βράβευσή έγινε παγκόσμιος γνωστός.Με αποτέλεσμα να κάνει πολλές ερωτικές ταινίες με τις πιο γνωστές ξεκολιαρες της εποχής όπως τις "μικρές στο μάτι"όπως τις αποκαλούσαν,οι οποίες ηταν 4 κορίτσια της πρώτης λυκείου και είχανε κανει χιλιάδες όργια.Η πρώτη και καλύτερή απο αυτες ηταν η Σαρρα και στη συνέχεια η Βασια και μετα η Ευα και τέλος η Βιολετα η οποια μπορούσε να γαμηθει μονο απο κολο γιατι το μουνι της ειχε διαλυθεί απο ενα ατύχημα που ακομα δεν ειχε διαλευκανθεί η αστυνομία.
Δύο αλλες γνωστές μουναρες της εποχής με τις οποίες ειχε κανει φοβερά πράγματα στις Ταινίες του ηταν η Κλαρα και η Τισσα η οποια πέθανε απο το πολυ γαμησι.Ο Αναξίμανδρος και η Κλάρα θρηνούσαν την ξεκολιασμενη φιλη του για μια ολόκληρη μερα και στο τέλος φτιάξανε μια τεραστία πουτσα και την βάλανε εκει μεσα αντί για φέρετρο και την έθαψαν στην παράλια της Μυκόνου που άφησέ την τελευταία της πνοή.Ακόμα και σήμερα ο Αναξίμανδρος βλέπει στον υπνο του τις τέλειες πίπες που του έπαιρνε.Μετα απο αρκετό καιρό και πολλα γαμησια πρότειναν στον Αναξίμανδρος να κανει μια ερωτική ταινία με μια καινούργια πορνοστάρ την Τζουλια Αλεξανδράτου που έγινε γρήγορα πολυ γνώστη λόγου του μεγέθους του μουνιου της το οποιο ηταν τόσο ξεχειλομενο που χωράγε ενα ολόκληρο μπουκάλι σαμπάνια μεσα του.
Μετα απο πολλές συζητήσεις και αφού τον διαβεβαίωσαν οτι θα γίνει μεγάλη επιτυχία αυτη η ταινία δέχτηκε.Γεια σας παιδια σορρυ που ειναι λιγο μικρο αλλα ειναι η πρώτη μου Ιστορία τα λεμε στο επόμενο κεφάλαιο...τι νομίζεται οτι θα γίνει με την ταινία...θα το δούμε στο επόμενο Κεφάλαιο