Dostluk Uyumu

1.6K 25 102
                                    

Kova/İkizler:Harika bir ikili olurlar bence çok iyi anlaşırlar çünkü ikiside çılgının teki.Samimi olurlar.Her şeyimi rahatça anlatabildiğim bir ikizler dostum var .

Kova/Yay:İkizler kadar iyi bir dostluk kuramaz ama yayda birazcık çılgındır,ve birbirlerini anlarlar dinlerler o yüzden muhteşem olurlar.😊😊

Kova/Kova:Zaten kendi burcumuzdan olduğu için aynı kafadan olduğumuz için iyi anlaşırız diye düşünüyorum.Hattta bence süper ötesi süper oluruz.

Kova/Terazi:Terazi çok anlayışlı ve mantıklı düşünebilen bir burçtur.Kova nın zor zamanlarında ona yardımı dokunur ve doğru yani mantıklı olanı seçmesini sağlar.O yüzden buda👍👍👍

Kova/Akrep:Açıkcası intenette falan genelde kova ile akrebin iyi anlaşamadığını yazarlar.Tamam arada sırada kavga ederler ama yinede çok sıkı dostlardır.Meselabenim en yakın dostlarımdan biri akrep bazen çatıştığımız oluyor ama nadir.Birbirimizi çok seviyoruz.Ama tabi bazı akrepler fazlasıyla yalancı olabiliyor olmamış seyleri varmış gibi gösterebiliyor.Böyle akreplerden münkün mertebe uzak duralım.

Kova/Oğlak:Oğlağın kendi içinde bir takım katı kuralları vardır.Bu katı kurallar kovaya ters düşebilir.Ama arkadaşlıktan bahsettiğimiz için  pek sorun olmaz.Oğlak kova kadar çılgın değildir kovanın önemsediği sevdiği mecera dediği konular ona saçmalık gibi gelebilir ama onlar yinede iyi dostlardır.Mesela benim en yakın arkadaşlarımdan biride oğlak burcu.

Kova/Koç:Koç çok kıskançtır gerçekten.Çok sačma olayları kıskanır.Ama yinede harika bir dosttur.Arada sırada onunda çılgınlığı tutar ve eğleniriz.Sırlarımızı verebiliriz ama çok büyük olanları vermeyin ne olur ne olmaz

Kova/Balık:Balık bence çokkırılgan bir yapıya sahip ve istemeden kırabiliriz onu .Çok duygusal ağırlıklı olurlar genelde o yüzdern bize uymazlar gençler eleyelim bence bu şıkkı.

Kova/Aslan:Aslanlar biraz hırçınlardır zıtlaşabiliriz.Ama yinede
iyi anlaşırız.

Kova/Başak:Başaklar bizim gibi çılgın degillerdir.Hatalarını bir türlü kabul ettiremeyiz bunu başaramayız cidden çok zordur.İnatçının tekidir.Bazıları ise çok alçak gönüllüdür fazlasıyla.Ama başakların bir bakışı vardırbçokk içten ve samimi bize ne olmuş ne bitmiş her şeyi unutturur hiçbirşey olmamış gibi devam ederiz.Tamam kabul çok tartışabilir ,birbirimize bağırıp çağırıp kendimizi yıpratabiliriz ama onunla yaşadığımız anılarda harikadır.Kısacası hem iyi hem kötü geçiniriz.

Kova/Yengeç:Şu ana kadar hiç yengeç bir arkadaşım olmadı o yzden tam bilemiyorum.Ama yengeçler genelde kendi halinde takılan tiplere benziyorlar yani öyle hergün macera arayan bir tipe benzemiyorlar.Bunun yanı sïra şöyle bir śey var ki çok neşeli ve şakacı insanlardır.Karşındakine değer veriyorsa üzmek istemez .Benim yengeç bir arkadaşım yok ama arkadaşımın bahsettiği kadar biliyorum.Onun bir yengeç arkadaśı var ve arada sırada yaşadıkları olayları anlatıyor.Yani kısaca bence vböyle bir kişilik ve yine bence gayette güzel arkadaś oluruz.

Kova /Boğa:Boğalar biraz afacan ve fazlasıyla eğlenceli ve śakacılardır.Genelde kötü anlaşır derler ama bence gayette güzel anlaşırlar.Hatta benim kankam bir boğaydı.

NOT:Burçları yükselen burçlarda etkiler unutmayalım her aslan her boğa  her kova vb. aynı olacak diye bir kayde yok ben sadece çevremdeki arkadaşlarımdan yola çıkarak yazdım bunu😊😊😊😊

KOVA BURCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin