Sunt o fată simplă. O fată la care nu s-ar fi uitat niciodată nici un băiat frumos sau talentat, dar el a făcut-o. Viața mea a început cu adevărat atunci când am primit bursa de merit cu care am putut să ajung la cea mai bună facultate de artă și coregrafie din Bucuresti. Ah, nu v-am menționat mai sus...am fost la liceul de coregrafie din Cluj-Napoca.Visul meu a fost și este să devin cea mai cunoscută dansatoare și să mă mut în Bucu, așa cum îmi place mie să îi spun.
E o zi ploioasă de luni. A trecut deja o săptamână de când m-am mutat în capitală dar tot nu m-am obișnuit cu orașul. Mă plimb printr-un parc pustiu. Nimeni nu e în jurul meu. Mă simt atât de singură, îmi vine să vorbesc cu cineva. Cu oricine. Îmi caut telefonul și formez numărul lui Alexandra, prietena mea din copilărie pe care o consider ca pe sora mea.
- Hello sis, cum ești bucuresteanco? - râde.
- Tu sis, îmi lipseste Cluju'. Mi-e frică să mă apropiu de oamenii de aici pentru că am o senzație foarte ciudată. - oftez și mă uit în gol asezându-mă pe o bancă care este udă dar îmi dau seama prea târziu. - O, la naiba!
- Știu că ai o stare nașpa dar chiar nu ai de ce să îți fie frică sau să ai gânduri care să te facă să îți pierzi încrederea în tine. Esti cea mai bună dansatoare pe care o cunosc și nu spun asta pentru că esti cea mai bună prietenă a mea ci pentru că așa este.
- Dacă tu spui tu Ale atunci așa este - mă scutur și trag o privire către ceasul meu albastru primit de la mama mea, văd că este ora 11. - Tu sis, te las că la 12:15 am primul meu antrenament la World Royal Dance. Ți-am tot povestit dacă îți amintesti...așa emoții am pentru că acolo au antrenament și artiști de renume.
- Bine tu, fugi și pregăteste te sufleteste - râde. Te pup și ai grijă de tine! Vorbim deseară pe skype. Să mă suni!
- Te sun, te sun! Love you. Ai grijă de tine.
- Love you too sis! - închide telefonul.
Din nou mă simt singură dar nu am ce să fac pentru că trebuie să fug acasă să mă pregătesc. După 15 minute pe jos ajung acasă. Încep să mă usuc cu un prosop roz și cu feonul. Deschid televizorul, nimic interesant. Dau pe canalul de muzică și spre fericirea mea se difuzează o piesă de suflet "Lost on you" cântată de controversata LP.
Ohhhhh, everything I lost on you it's I lost on you...-încep să cânt prin apartament ca o nebună. Îmi place mult apartamentul. E pe stilul meu, e simplu dar în acelasi timp classy. Dormitorul e maro deschis, pe perete sunt Iipite stickere gen tapeta cu Paris și Londra. Așa de bine arată! Pe birou am poze în ramă cu mama, Ale și alți prieteni. Am chiar si un balcon, e ca o mini terasă. Îmi iubesc viața dar mai ales camera! Merg să îmi iau o limonadă din frigider pe când aud că piesa Lost on you se termină și incepe una nouă. Încep să fredonez. Mamă, oare de unde cunosc eu piesa asta,hmmm..."Se uită doar la mine dintre toți i-as fura sărutul dar nu s hoț. " Gata, știu! E trupa nouă care a fost la Untold, Shot se numeste. Da, Shot! Stiu că am râs prima dată de numele lor cu Ale. Îmi beau limonada liniștită, mă îmbrac (îmbrăcatul la mine durează cam 30 minute că mă hotărăsc cam greu) și pornesc la drum cu căstile în ureche.
În timp ce merg spre sala de dans încerc să mă gândesc la lucruri pozitive și să alung gândurile rele. O să fie bine bine! Când în sfârsit ajung la sala simt că mi se înmoaie picioarele, îmi tremură mâinile. Bă, mi-e frică să intru! Aud o voce. Persoana respectivă e in spatele meu. E o voce de fată groasă și un pic violentă.
-Hei. Esti dansatoarea nouă? Eu sunt Aurica, am vorbit pe mail, mie mi-ai trimis cv-ul tău. - mă întorc încet și mă uit la ea. Doamne, ce frumoasă e fata asta! Îi zâmbesc.
- Servus, da eu sunt. Cristina, încântată! Mă bucur tare mult să fiu aici. - mi se subțiază vocea și încep să mă bâlbâi. - Nu, nu, nu stiu nimic, unde, cum trebuie să merg..
- Haide, te conduc eu, oricum de astăzi eu sunt sefa. -râde. Sper tare mult să îți placă cu noi. Suntem o familie..
Intrăm in sală, Aurica îi salută pe toți adăugând câteva glume în plus și se uită la mine cu ochii mari și verzi. Îmi salut și eu viitori colegi. Nu sunt mulți, 2 băieți și o fată. Au un corp de invidiat și o față prietenoasă. Mă uit la ei zâmbind și încep să mă prezint.
- Servus, sunt Cristina. Am 18 ani și vin din Cluj. De astăzi mă alătur și eu echipei.
- Dacă nu spuneai că esti din Cluj tot aflam, se aude pe vocea ta. - îmi spune un băiat atrăgător râzând. Eu sunt Adi, el e Dan, și ea e Oana. Suntem încântați de prezența ta aici , sper să ne înțelegem bine. Gluma mea cu Clujul nu o baga înseamă vroiam să par doar amuzant.
- Unde sunt ceilalți??? - întreabă Aurica un pic nervoasă.
- Parcă nu i-ai cunoaste Aura dragă. Urs cu Sorin sigur întârzie din cauza metroului, stii bine povestea lor care nu se termină niciodată, Ioana e bolnavă, Mara nu stiu ce face, Căle sigur e pe aproape și Juno cred că a adormit as always.
- Vai Doamne! Mă enervează când stabilim o oră și nu o respectă nimeni.
- Suntem nimeni! Mersi Aura dragă. - îi spune Aurei Adi hotarât să pară baiatul smecher în fața mea.
- Taci odată! Mă duc Cristina până în birou să iți aduc contractul. Îți poți alege artistii la care doresti să dansezi. Mă intorc imediar.încalzirea!!!!
Încep să îmi misc corpul fraged. Zăresc cu colțul ochiului că Adi se tot uită la mine. Mă analizează bine nu cumva să piardă vreo particică din corpul meu neobservat.
- Cum e în Cluj? - mă întreabă băgându-se înseama.
- E bine, foarte frumos! Mi-e tare dor de orasul meu drag.. - privesc in gol. Se deschide usa cu un râs puternic. Intră 4 băieți cu mare încredere. Mă uit la silueta lor și după la față. Rămân socată. O, Doamne! Sunt băieții de la Shot. Ce caută chiar baieții ăstia aici? Ce aeriană sunt! Când Adi îi spunea lui Aura de absenți de ei vorbea. Da, da! Stiu că Urs îl chema pe cel mai glumeț dintre ei. Ale e topită după el, cel puțin la concertul din vară a fost.Așa m-am emoționat de tare încât nu am realizat că Adi vorbeste de ei. Mamă, sunt o pacoste! În realitate sunt și mai frumosi. Îmi vine să le zâmbesc întruna dar nu vreau să mă creadă nebună.
- Salut fata nouă! - îmi spun în cor spre mirarea mea.
- Servus! Mă cheamă Cristina și mă bucur să vă cunosc sunteți foarte talentați, v-am văzut la Untold. - zâmbesc
- Bun, au sosit și domnisorii. V-ați cunoscut noua colegă, bravo! Treceți și exersați până îi explic Cristinei contractul- le spune băieților Aurica grăbită. Se întoarce spre mine. - Deci, tu trebuie să îți alegi 3 artisti la care să le apari în videoclip și să îi însoțesti la concerte .
Mă uit pe contract dar simt că mă sufocă prezența băieților. 2 dintre ei mă privesc, analizându-mă ca Adi. Unul e Urs, sunt sigură. Pe celalalt nu stiu cum îl cheama, dar e brunet și are un zâmbet fermecător. Amândoi sunt frumosi si se uită la mine. La mine...o fată simplă. Mă întorc la contractul meu. Ruby, Elena Gheorghe, Andreea Balan, Nicole Cherry...hm, e o alegere grea!
- Cred că o aleg pe Nicole Cherry, Ruby și....
- Pe noi! Partenera lui Căle mereu bagă scuze și niciodată nu e prezentă...ce zici Aurico? Hai să o schimbăm cu Cristina! - îi propune Auricăi Urs.
Cu mine? Wow. Nu îmi vine să cred. Sunt socată din nou. Nici nu stie cum dansez dar el m-a propus pe mine. Si da, am aflat cum îl cheamă pe băiatul brunet și frumos. CĂLE. El e Căle...
- Cum doriți, dacă sunteți toți de acord facem așa și bineînțeles dacă și Cristina vrea..-spune Aura.
- Boys, hai să votăm! - toți 4 își ridică mână ca la școală și se uită la mine. Observ că Căle se uită mai insistent cu un zâmbet larg dar misterios...- deci ce alegi?
- Eu...
CITEȘTI
Misterul nostru
FantasyEa, o fată simplă care își încearcă norocul la facultatea de artă și coregrafie din Bucuresti. El, un artist cunoscut care încet, încet se îndragosteste de Ea. Dragostea lor devine misterioasă, cu secrete ascunse de cei mai buni prieteni. Oare are o...