Size birsey diyeceğim kapal fotoğrafimi deniyor ona bilmiyorum :) anlayin işte onu AsiRuh yaptı o kadar mutlu oldum ki size anlatamam onu çok seviyorum <3 Bu bölüm AsiRuh için :)
Derin derin nefesler aldım ve tuvaletten çıktım aynı bana benzeyen bir kız görüştüm... Hayır, görmüş olamam arkamı döndüğümde yoktu! Deliriyorum galiba... Sınıfa girdim ve sırama oturdum Ceylan hiç kalmamıştı zaten.
"Biliyormusun ?" dedi ve Kuzeye baktı
" Neyi ?" diye sordum ve saçlarımı bir tarafta topladım.
"Kuzey ve sen çok yakışırdınız" dedi ve sırıttı istemsiz olarak bende gülümsedim. Neden bilmiyorum bunu duymak hoşuma gitmişti.
"Bak bu seni güldürdü ona karşı birşeyler his ediyorsun" dedi ona baktım gerçekten de çok yakışıklıydı aynı zamanda ukala!
" Ben Mert'i seviyorum " dedim emin bir ses tonuyla. Başını iki yana salladı.
" Mert iyi çocuk ama bence sen onu sevmiyorsun yani ilk onunla tanıştın... Hoşlanıyor olabilirsin ama bu kesinlikle sevgi değil " dedi haklı mıydı? Hayır! Ben Mert'i seviyordum.
" Ben babam öldükten sonra sadece Mertte güvendim... " dedim ve Ceylana baktım hafif gülümsedi
" Çünkü babamdan sonra başka birini görmedinki... Mertten başka arkadaşın yoktu ki. Yanılıyorum? " dedi derin bir nefes aldım ve pencereden dışarı baktım. Mert bahçedeydi... Okula gelmeyecek sanıyordum... Hemen ayağa kalktım.
" Ceylan hocaya hastalandığımı, hava almaya çıktığımı söyle " dedim Ceylan tamam anlamında başını sallayınca kapıya doğru yürüdüm çıkmadan önce Kuzeye baktım oda bana bakıyordu . Göz göze geldiğimizde gülümsedim ve bahçeye indim .Mert bir banakta tek başına oturuyordu yavaş adımlarla yani gidip oturdum.
" Gelmeyeceksin sanıyordum "
" Evde sıkıldım biraz " dedi yüzüme bile bakmamıştı! Dayanmadım ve
" Mert neden böyle soğuksun bana? Yani dün geceden sonra soğuk davranmaya başladın !" diye sordum.
" Ben... Bilmiyorum sadece senin bilmemen gerekiyordu "
"Beni sevmiyor musun ?" diye birden sordum.Hemen gözlerimi gözlerime dikti.
"Seni Seviyorum " dedi. Gülümsedim. Bunu demesi beni inandırmıştı sadece iki kelime bana yetmişti.
" Sen ?" diye sordu gülümsedim ve
"Seni seviyorum "dedim oda gülümsedi daha sonra ise bana sarıldı.
"Tamam, bu kadar duygusal an yeter hadi biraz eğlenelim" dedi ve ayağa kalktı benide elimden tutup kaldırdı
" Ama önce okulda çıkalım "
"Çantam?" diye sordum
" Son bir ders kala döneriz "dedi başımı salladım.
Okuldan çıktık ve bir taksiye bindik
"Nereye gidelim? " diye sordu.
" Ben çok açım "dedim ve elimi karıma götürdüm. Gülümsedi ve taksiciye bir yerin adresini verdi. Taksi kırmızı ışıkta durduğu zaman başımı camdan dışarı çevirdim ve yine aynı kız ordaydı! Bankta oturuyordu,bana bakıyordu. Korkuyla hemen başımı Mert'e çevirdim. Mert korktuğumu anlaşmış olacak ki bana baktı ve;
"Ne oldu?" diye sordu. Ona söylemeyecektim çünkü gerçek olup olmadığına emin değildim! Taksi durunca yavaş hareketler ile aşağı indim. Mertte yanıma geldi ve elini belime yerleştirdi. Birlikte içeri girdik ve bir masaya oturduk. Siparışleri verdikten sonra Mert'e döndüm. Gözüm istemsiz olarak dudaklarına kaydı. Baya incelerdi Kuzeyin ki ise dolgundu... Ah! Ne diyorum ben ya! Dudak düşündüğüm yetmiyormuş gibi sevgilim ve gereksiz bir varlığın dudaklarını karşılaştırıyorum! Bu nasıl bir mantıktır! Derin bir nefes aldım hem Kuzey ve Mert arasında çok fazla fark var... Mesalla Kuzey'in gözleri girimsin bir maviydi Mert'inki ise kahverengi. Tamam, kabul ediyorum Kuzeyin gözleri gerçekten harika. Ama bu onun bir öküz olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Aslında bazen gayet kibar bir insan olabiliyor. Arada sırada yani ben buna daha bir kere rasladım. Bide Derya durumu var neden bilmiyorum ama Deryayı galiba kıskanıyorum! Neden olduğunu gerçekten bilmiyorum. Galiba bu iki güçlü erkeği kendine bu kadar bağlamayı başara bildiği için. Siparişlerimiz gelince düşüncelerimden sıyrılıp yemeğe başladım.