Heyyy,
Nieuw stukje! Yay!
POV Emma:
Eindelijk sta ik, samen met Louis, te wachten in de haven. De gure, koude wind blaast in mijn gezicht. Ik krijg er rillingen van. Louis ziet waarschijnlijk dat ik het koud heb want hij slaat zijn armen om mij heen. Gelijk krijg ik het wat warmer. 'Hmm, je bent echt lekker warm!' zeg ik tegen Louis. 'Weet ik toch, in Louisland is het altijd warm.' grapt Louis. Ik grinnik om zijn opmerking.
'Ja! Daar! Ik zie een schip! Daar zal Sophie inzitten!' schreeuw ik enthousiast als ik een schip zie. Louis maakt een vreugdesdansje. Ik barst in lachen uit. Het is te merken dat Louis het super voor me vindt en er daarom ook heel veel zin in heeft.
Uiteindelijk zie ik Sophie uit het schip, via een bruggetje, op het land stappen. Ze rent naar me toe. Ik doe het zelfde.
Als ik haar in mijn armen sluit, krijg ik tranen in mijn ogen. Ik had haar zolang niet gezien en ik miste haar zo. 'Ik heb je zo gemist!' 'Ik jou ook!' Louis komt aanlopen met een lieve, zachte glimlach op zijn gezicht. 'O.M.G. IS DAT LOUIS TOMLINSON, DIE GAST VAN ONE DIRECTION?!' flipt Sophie hyper. 'Rustig Sophie! Alsjeblieft!' Ik probeer Sophie tegen te houden, maar het is al te laat. Ze vliegt als een hardcore fan om Louis' nek. Ik hoop dat Louis het niet zo erg vindt want ik zou het zo erg zielig vinden als ze weer terug zou moeten gaan. Ik bedoel, ik zou het niet zo fijn vinden om met een enorme fan in huis te moeten leven. Louis moet lachen. Gelukkig, hij vindt het niet zo erg.
'Dus de andere van One Direction zitten ook in dat hotel? OMG OMG OMG.' Sophie wordt er helemaal hysterisch van. 'Eh... Sophie... Ik moet je nog wat vertellen... Ermm... Beloof je dat je er niet hysterisch over zal worden? Als ik het vertel en vooral straks niet?' Sophie kijkt me vragend aan. 'Beloof je dat?' 'Okay, I promise.' 'Okee, Justin is ook in het hotel.' zeg ik. 'JUSTIN B...' ze realiseert zich dat ze kalm moet blijven. 'Oh, okee... Geweldig!' Ik en Louis moeten lachen om haar droge antwoord.
POV Sophie:
O.M.G. Ik zit nu gewoon in de auto met Louis! En Niall, Harry, Liam en Zayn zal ik straks ook ontmoeten! En Emma vertelde me net ook nog dat Justin daar ook is! Ik had beloofd om kalm te blijven en van de buitenkant probeer ik dat dus ook zo goed mogelijk maar van binnen is het een chaos! Ik ben al heel lang fan van Justin Bieber. Hij is gewoon mijn grote voorbeeld en inspiratie. Hij doet ook altijd zo lief tegen zijn fans enzo!
We rijden een straat in en ik zie een enorm groot hotel. Aan de ene kant ziet het er erg luxe uit, maar er is ook een stuk dat er erg onverzorgd en slecht uitziet.
De auto stopt en ik stap uit. Dan voel ik dat er een arm in mijn arm gelegd wordt. Ik kijk naar rechts en ik zie Emma naast me staan met haar arm in mijn arm. Ik glimlach naar haar en samen stappen we het hotel in.
Als we in de lift staan staat Emma tegenover mij. Louis staat achter Emma met zijn handen om haar middel. 'Zijn jullie een stelletje?' vraag ik, wijsend naar Emma en Louis. Emma schudt haar hoofd. 'Nee, we zijn gewoon vrienden.' 'Okayyy.' Toch zie ik Louis licht blozen en ik krijg een vermoeden...
Okay, stay calm, please. Ik sta nu voor de deur. Achter de deur bevindt zich mijn grote idool. Ik had beloofd kalm te blijven. Right. Ik neem diep adem via mijn neus en blaas het weer uit via mijn mond. Dan doe ik voorzichtig de deur open...
Finally readyyyy!!! Yaaayyyy!!!
Kleine cliffhanger! What do you think, guys? Hoe gaat ze reageren?
Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe cover?
Ik wil ook graag een naam voor mijn 'fans'. Als je een idee hebt, vertel het mij dan hieronder bij de comments. Thanks!
Comment/Vote/Fan? x Ika
JE LEEST
Lou or Justin? (A dutch Louis Tomlinson and Justin Bieber Fan Fiction)
Fiksi PenggemarEmma is een meisje dat veel gespest wordt op school. Haar moeder is overleden en haar vader is er nooit en als hij er is, is hij bezopen en slaat hij haar vaak. Ze besluit om weg te lopen. Ze gaat naar Londen. Daar ontmoet ze One Direction. Vlak daa...