Nominacja 1.

52 5 5
                                    

Zostałam nominowana przez underflower

1. 10 faktów
   1. Mam na imię Edyta ^^
   2. Posiadam Świnkę Morską
   3. Moim crushem z Undertale jest PaperJam (Don't judge xD)
   4. Uwielbiam grać na pianinie, ale niestety go nie posiadam. (Gram zazwyczaj u koleżanki)
   5. Kocham jeździć na łyżwach i rolkach.
   6. W ciągu tego roku przeczytałam 14 książek.
   7. Totalnie nie chce mi się uczyć (chyba większość ludzi tak ma)
   8. W niektórych sytuacjach jestem za dobra dla ludzi.
    9. Mam teraz mega fazę na FNAFa Sister Location ;)
   10. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki i słuchawek ^W^

2. Napisz wiersz

Najłatwiej powiedzieć - kłamiesz
Najprościej - przestań
Najwygodniej - Nie błaznuj
Najdelikatniej - Nie chrzań
Najtrudniej - rozumiem.

(Tak, nie wymyśliłam go sama, ale kiedyś go znalazłam i bardzo mi się spodobał)

3. Opisz śmierć szczupaka

Nie tak dawno temu w miejscowości Szczupakowo żył sobie pewien mężczyzna o imieniu Norbert. Był on rybakiem, uwielbiał siedzieć nad jeziorem z wędką i czekać, aż jakaś rybka zechce złapać się na jego przynętę. Dzisiaj, jak co dzień poszedł nad zalew by złowić jakąś rybkę na obiad. Zarzucił wędkę, rozsiadł się na rozkładanym fotelu czekając na biedne stworzonko.

W tym samym czasie szczupak pływał sobie w okolicach przynęty, nie wiedząc co go czeka.

Szczupak P.O.V 
(Co ja robię ze swoim życiem :D)

Pływałem sobie spokojnie po jeziorze, a ty nagle zauważyłem darmowe jedzonko unoszące się w wodzie, no to se myślę "czemu by sobie nie zjeść?" No i popłynąłem w jego stronę i haps! Zjadłem. Ale zaraz. Coś jest nie tak. Chyba jedzonko jednak nie było darmowe, bo coś zaczęło mnie ciągnąć, to ja sobie myślę "O nie, nie dam się jakiemuś głupiemu jedzonku" i ciagnałem w drugą stronę, a jedzonko nadal nie odpuszcza. Muszę przyznać, że jest silne, bo chyba powoli ciągnie mnie w stronę brzegu.

Zaraz.

Chwila.

W stronę brzegu.

BRZEGU.

O nie.

Dałem się nabrać na przynętę.

Tak się wystraszyłem, że zacząłem ciągnąć z całej siły w głebinę jeziora, jednak byłem za słaby. To coś już wyciągało mnie z wody. Gdy wychyliłem już łebek z pod wody, moim oczom ukazał się jakiś... Nie wiedziałem, co to jest. Jakieś coś na dwóch kończynach, z czego kolejne dwie mnie trzymały. Próbowałem się wierzgać i spowrotem wrócić do wody ponieważ się dusiłem, ale to coś mocno mnie trzymało. I wtedy wszystko zrobiło się czarne, nie widziałem nic, również nic nie czułem. Nagle jednak ujrzałem dwie drogi: W górę i w dół. Ucząc się na błędach popłynąłem w górę. Jak się okazało czekało tam na mnie dużo moich krewnych których nie widziałem od dawna. Dostałem się do pięknego miejsca.

I już nigdy nie zjem obcego mi jedzonka.

.............................................

Co. To. Jest. XD

4. Lubisz Placki?

Nom

5. Lubisz Stevena Universe?

Szczerze, to nigdy tego nie oglądałam, głównie dlatego, że praktycznie wogule nie oglądam telewizji i nie bardzo lubię kreskówki.

Nominuję
Swetoniusza

To samo ^^

Rysunki i Nominacje ^W^Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz