69

98 12 0
                                    

HyunA seksi imajının bir hediye olduğundan bahsetti.
" Bu kadın bir sanatçı olarak güzel bir hediye, seksi imajının olmasından dolayı hiç baskı hissetmiyorum." diyerek Seul'da yaptığı röportajında seksi imajından bahsetti. HyunA 10 yıllık kariyerinden Wonder Girls ve 4Minute'den sonra Kpop sektöründe solo olarak devam edeceğine değindi. "Çıkışımdan sonra iki üç dört yıl içinde insanların beni 'Seksi' ya da 'Yaz Kraliçesi' olarak çağırmalarının sebebini anlamak için çok gençtim. Ama ilerleyen yıllarda bu imajının ağırlığını anlamaya başladım. "Bu seksi imaj Hyuna'nın güçlü sahne performanslarına ve dansçı görüntüsüne destek olmuştu." Artık  "Seksi Kraliçe kelimesinin benim için önemli bir anlamı var bu yüzden yediklerime dikkat ediyor ve vücuduma bakıyorum." diyerek, ekledi. Hyuna gerçekten seksi bir şarkıcı olmasına rağmen böyle olmadığını söylerek utangaç bir şekilde gülümsedi. Her zamanki gibi kendinin sıradan birini olduğunu söyledi ve ekledi. "Beni ilk gördüklerinde benim hakkımda çok büyük beklentileri vardı ama gerçek beni gördüklerinde hayal kırıklığına uğramış gibiydiler." Hyuna son günlerde bunaltılı, kaygı ile karşı karşıya Hyuna hem solo kariyerinde ve 4Minute üyesi olduğu zamanlarda bu durumu Kpop kariyerindeki engelin anahtarı olarak gördü. "Solo aktivitelerimin kesinlikle 4Minute'nin bir uzantısı olarak görüyorum." dedi Hyuna, insanların 4Minute'u dağılmasına gösterdiği tavır üzülerek, "İnsanlar 4Minute ile ilgili herşey sanki havaya karışıp kaybolmuş ve ben en baştan başlıyormuşum gibi konuştuklarına üzülüyorum." dedi. "Hala bir şarkıcı olarak göstereceğim çok şey var." dedi. 7 yıl boyunca 4Minute ile birlikte olup solo çalışmaları yapan Hyuna "Buble Pop!" ve "Melting" içeren 4 albüm yayımladı. Pazar gününden itibaren ise gerçek solo şarkıcılığa başladı grubun dağılması ve 4 arkadaşının Cube'den ayrılmasıyla ilgili "Üyeler ve ben bir çok şey hakkında konuştuk. Geçen 7 yıl boyunca, hatta stajyerlik zamanlarımızdan beri aynı hayali paylaştık." dedi. HyunA arkadaşlarının önceki hayalleri için neşelendirildi. "Yapabileceğimin  hepsi en iyisini yapmak fanlarımı asla hayal kırıklığına uğratmamak." diyerek sakin bir tavırda söz verdi. Hyuna ve ajansı 5. Albümü A'wesome ile yaz sezonuna zili çalıp kız grupları savaşına dahil olmasıyla büyük bir bahis oynadı. Albümün çıkış şarkısı "How this?" Cube şarkı yazarı Seo Jae Woo, tarafından Hyuna'nın seksiliğinin en çok öne çıkaracak ve onun Vokal tekniklerini gösterecek şekilde yazıldı. Pazar günü sabah 12'de yayınlandıktan sadece 8 saat sonra Mnet Naver, Genie gibi birçok köklü müzik listelerinde birinci sıraya yerleşti. "Sahne hayatımla ilgili ölümsüz bir tutkuya sahibim. Bunu daha önce gösterdiğimden çok daha fazla efor göstereceğime söz veriyorum." dedi.

*Bu konuşma yeni değildir, yakın bir tarihte yapılmış bir röportajdır.

4Minute Hakkında Bilgiler ²Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin