To byli oni,ci którzy się tak kłócili,ci którzy mimo wszystko byli przy mnie i chociaż znam ich krótko to i tak ich kocham
Jak przyjaciół. Chociaż?Miśka?!
Podeszłam do nich i nic nie mówiąc po prostu się do nich przytuliłam,łzy zaczęły mi spływać po policzkach, lecz gdy usłyszałam te głosy od razu uśmiech wkradł mi się na twarz:
-Maluchu?
-Co?
-Było by miło gdybyśmy nie mieli mokrych koszulek.
-Sory - powiedziałam odsówając się od nich.
-Yhm,nie przedstawisz nas sobie - powiedział Leo przytulając mnie od tyłu.
-Nie masz się co martwić,nie zapomniałabym,no więc Leo to jest Adam I Remek,moi przyjaciele.
-Miło was poznać.
-Ciebie również.
-Stary - szepnął Remek do Adama,ponieważ ten ciągle patrzył się na mnie i Leo,jakbyśmy mu coś zrobili.Przecież to wiadome jest zazdrosny!!!
Nie oszalałaś!
On cię nadal kocha!!
Głupia.
Ej!!-Co?
-Nie zapomniałeś o czymś?
-A no tak,miło Cię poznać,A jeśli mogę zapytać to wy jesteście razem,bo wiecie wyglądacie jak para.
-Tak jesteśmy razem - odpowiedział.
-Wiecie co mam pomysł pujćmy ja na prubę.
-Ok.
-Tak.30 minut później.
Karol pov.
To już 4 piosenka,a ja nadal nie mogę się nadziwić jak ta moja siostra wydoroślała,z tej dziewczynki,która udawała że jest już dojrzała i myślała że może wszystko,stała się dorosłą i mądrą osobą,jeździ po świecie,ma chłopaka który ją kocha,a ona kocha go. Ma oddanych przyjciół,którzy ją wspierają w każdej sytuacji,nie ważne czy jest dobra czy zła,niestety ja nie mam możliwości być przy niej,kiedy ona jest w Wielkiej Brytanii,a ja tu w Polsce,mam nadzieje że przynajmniej będzie nas odwiedzać raz na jakiśczas.
Leo pov.
Ciągle nie mogę się skupić na próbie Miki,ponieważ nadal myślę o tym co łączyło Adam,Remka i (ale osobno Miki i Remek,Miki i Adam) Miki,albo co ich łączy:
-Ej,Leo? Ziemia do Leo!
-Co,Charlie?
-Nic tylko zawiesiłeś się na jakieś 20 minut -powiedział patrząc na zegarek.
-Serio? - Nie spodziewałem się tego że tak długo nie było że mną kontaktu.
-Stary co się dzieje?
-Nic .
-Ja się pytam serio.
-No to ja Ci serio odpowiadam.
-Leo?! - Nie mogę tak po prostu mu powiedzieć,że sądzę że Miki woli Adama lub Remka odemnie ,nie chce,chociaż on się o mnie martwi,jest dla mnie jak brat,chyba jednak mu to powiem
-No więc zastanawiam się co łączy Miki z tamtą dwójką - powiedziałem pokazując na dwójkę chłopaków stojących akieś 6 metrów od nas.
Charlie spojżał na mnie,a potem położył swoją rękę na moim ramieniu i westchnął:
-Nie masz co się martwić,ona cie nie zostawi,póki nie zrobisz czegoś głupiego.
-Jesteś pewny?
-Tak jestem pewny.Remo pov.
Po próbie Miki,na scenę weszło BAM,wszystko wyszło świetnie. Teraz tylko 4 godziny Meet&Greet i zaczynamy Young Stars On Tour!!!!
Godzina 17:03
Jeszcze tylko 27 minut i zaczynamy,pierwsi wykonawcy się szykują,a dokładnie to Dominik i Lipka.
Miki pov.
Zostało jeszcze jakieś pięć osób i koniec,zapomniałabym,przecież jeszcze próba taneczna,zajebiście,czyli że wolnego czasu niebęde mieć,no to trudno jakoś przeżyje,w końcu robie to wszystko dla moich fanów...