Κεφαλαιο 5ο

207 14 2
                                    

Και δάγκωσε τα χείλη του πονηρά....

[...] Στο διαμέρισμα μου...

Christy: Ωχ τι κούραση είναι αυτή .. είπα βγάζοντας τα super star.

Cameron: έχε χάρη που σε λυπάμαι και δεν θέλω να κουραζεσαι αλλιώς θα σε κουραζα περισσότερο λέει κλείνοντας μου το μάτι 😉

Christy: (χμ.. λέω να του την πεσω λίγο έτσι θα μπορέσω να του ξεφυγωωω.. καλη ιδέα ) -Α μπα δεν με κουραζεις αντίθετος θα μου άρεσε πολύ.. βασικά εσύ μου αρέσεις πολύ. (Του λέω αισθησιακά στο αυτί κάνοντας τον να ανατριχιασει)

Δε λέω είναι όλα μέρος του σχεδειου αλλά θα καλοπερασω και εγώ.. εξάλλου έχει σωματαρα χμ.. καθόλου κακη ιδέα ..

Έπιασε τους καρπούς μου και τους έφερε πανω απο το κεφάλι μου ενω με φιλούσε σε όλο το προσωπο εκτός απο τα χείλη για να με βασανίσει λογικά..

(ΞΈΧΑΣΑ να πω ότι μου εχει βάλει χειροπέδες... χμ.. παιζει βρώμικα)


Τον φιλησα παθιασμένα κανοντας τις γλώσσες μας να παιζουν το δικο τους μαγικό παιχνίδι.. Ομγ φιλάει γαματα... έχει αυτά τα σαρκώδη χείλη... 😍😍

Φέρνω τα χέρια μου τα οποία είναι πιασμένα με τις χειροπέδες
Κατα μήκος της πλάτης του, ενω αυτός με χουφτωνει σε ολο μου το κορμί... .

Αρκετά έχει αυτός το πανω χερι.... τον ξαπλωνω στο κρεβάτι, με εμένα απο πανω του με τα πόδια μου να βρίσκονται το ενα απο τη μια πλευρα του και το άλλο απο την αλλη...

Κάνω κινηση να τον χουφτωσω μεσα στο φιλί μας και έτσι έχω την ευκαιρία να πάρω τα κλειδιά για τις χειροπέδες τα οποία βρίσκονται στην πίσω τσέπη του τζιν του...

Αναστεναζει μες το φιλι μας όταν τον χουφτωνω... δεν θα φύγω κατευθείαν 1ον γιατί μαρεσει (καλοπερναω με τέτοιο μουνι χμμμ. 😉) 2ον γιατί θα μπορεσει να με πιασει

Εστι συνεχίζω λίγο το παιχνιδι μου.. μέχρι που βγάζω τις χειροπέδες απί τα χέρια μου και τον κοιτώ πονηρά καθώς του τις βάζω. 😉

Έτσι παίρνω το σακίδιο μου και βάζοντας τα παπούτσια μου γρήγορα φεύγω τρέχοντας χαμογελόντας στραβα




Μερια Cameron

Γαμωτο είναι τόσο σέξυ ειδικα απί πανω μου.. νιωθψ σε κάποια φαση οτι με χουφτωνει και αυτό με καυλωνει ακόμα πιο πολύ καο αναστεναζω..... ο Οχι και τόσο μικρός καμερον έχει ηδη κάνει την εμφάνιση του..

Σε κάποια φαση νιώθω τη γατουλα να βγάζει τις χεροπεδες της με το κλειδί που μου πήρε ενω με χουφτωσε... φακ αυτό δεν είναι καλό..... Μου έχει βγάλει την μπλούζα και με εχει καυλωσει πολυ ακουμποντας τους κοιλοιακους μου.....Καμια δεν με εχει κανει να νιωσω ετσι ...

Ωχ τι κανει γαμωτο... μου βαζει τις Χειροπεδες ..Ωχ αυτό δεν είναι καθόλου καλό... την βλεπω να βάζει τα παπούτσια της και να πέρνει το σακίδιο της καθώς με κοιτά χαμωγελωντας στραβά σαν να μου θύμιζε οτι είμαι πολύ μαλακας που παρασύρθηκαν απο μια γκομενα αλλά όχι μια οποιαδήποτε γκομενα αυτήν......

Θες παιχνίδια γατοτλα θα τα εχεις τώρα αρχίζει το κυνηγητό....


Γεια σας μωρακλες μου???? Σας άρεσε?? Το ξερω είναι απαράδεκτη και οτι αργησα πολύ να βάλω αλλά με αγαπάτε δεν μπορεί τα ο να μπυκρατατε κακία ε?? Γιατί αν ναι σας εύχομαι να χαλάσει το κινητό σας.. 😂😂και να μη ξανά φάτε ποτε σας γύρο
😂😂.. Θέλω και μια χάρη... μικρή μωρε ...θέλω να παταται κάθε φορά το μικρο γυαλιστερό πανέμορφο αστέρακι.. και να σχολιαζεται .. θα το εκτοιμουσα πολυυυ ..

Φιλάκια. 😘😘😘😘

Spoiler: πολύ χιούμορ στο άλλο κεφ.. α και ο Και θα γίνει ρεζίλι 😂😂

Romina .. ή πανέμορφη, υπεροχή καλύτερη. (Ή γκομενα του Μπιμπερ του Νταλλας και το Κολινς 😘😘)

In Love With A Policeman..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora