timp.
zic timp si ma pierd in negura diminetii. zic timp si ma regasesc pe al noualea cer.
timpul mi-a furat tot. mi-a furat zambetul si mi-a furat lacrimile. timpul mi-a inghitit amintirile si mi-a pierdut iubirea. timpul mi-a ascuns tristete. timpul m-a distrus
e rece , e rece si doare. timpul fura tot. fura tot si te lasa singur.
depresie
e rece si doare.
pe mana dreapta inca mai am o cicatrice. e de la timp . e vina lui , e vina lui ca trece asa repede si ca ma lasa fara sentimente. sau nu, din contra, ma loveste zilnic cu un tumult de sentimente noi de care nu mereu am nevoie .
e timp. e depresie. e el.
un nou el.
si stiu ca e important sa fii fericit, nu sa pari.
si e el, care imi zambeste. il vad ca prin ceata. sau e fum . fumul ultimei mele tigari. nu mai doare asa tare de cand a aparut el . o raza de soare, un zambet cald, lumina.
lumina nu doare. lumina este calda. lumina te linisteste. dar lumina in exces te raneste, te orbeste.
citesc in ochii lui vara. vara de care imi e dor . dar pana atunci trebuie sa simt racoarea fulgilor de nea.
citesc in ochii lui vara. calmitate, bunatate, altruism.
zambeste si dispare. zambeste si apare. un du-te-vin-o constant care ma hraneste . nu ma raneste. nu a invatat inca sa o faca. sau cum.
nu vreau sa plece. nu vreau sa ramana. nu vreau sa plang. nu vreau sa rad.
vreau sa fumez, pana la ultimul fum. si sa dispar, sa apar. sa fiu cu el. sa disparem, sa aparem.
suntem noi. noi si timpul , timpul care fura tot.
timpul ne-a furat.