Programi i sajtovi

124 12 11
                                    

Pozdrav svim divnim ljudima koji sada čitaju ovu knjigu!

Pre samih saveta, bitno je da vam predložim programe i sajtove koje ja koristim kako bih radila covere. Većina ljudi uđe u editor koji im prvo padne na pamet, a ne razmišljaju da li postoji neki bolji, tako da ću vam ja predložiti tri sajta i dva programa, a na vama je da izaberete.

SAJTOVI:

1. PicMonkey

PicMonkey je sajt na kom ja dodajem naslov i autora. Poseduje jako lepe fontove, ma da su neki "zaključani" i ne mogu se koristiti. Takođe sadrži i zanimljive efekte, ali postoje neki koji su takođe zaključani. Imate dovoljno stvari na raspolaganju, tako da ćete se snaći.

2. BeFunky

BeFunky takođe koristim za dodavanje textova, ali i za pravljenje postera jer sadrži razne podloge. Sadrži brojne efekte, kao i odeljak za podešavanje fotografije(veličina, osvetljenost, zamućenost, boje,...). To mi je jedan od dražih sajtova jer imam brojne mogućnosti na njemu.

3. Pixlr Editor

Moj omiljeni. Sličan je photoshop-u, mislim da je i pravljen po ugledu na ps. Ima jako zanimljive alatke, koje u osnovi možete naći svuda, ali onda su tu podopcije koje vam daju nove mogućnosti i sasvim nove pojmove za one koji su tek počeli sa ovim poslom. Preporučujem ovaj sajt svima koji nemaju ps na svojim računarima.

PROGRAMI:

1. Photoshop

Naravno da sam prvo nabrojala najpopularniji program za obradu fotografija. Iskreno, nikada nisam radila u ps-u, ali bih volela. Postoje razne tehnike kojima možete ovladati uz pomoć ps-a, tako da, ko god ima mogućnost, treba da nabavi Photoshop

2.PhotoScape

Taj program povremeno koristim, najčešće kako bih dodala neke efekte na covere. PhotoScape sadrži određena podešavanja, kao i svaki drugi editor, pomoću kojih možete zamagliti, izoštriti i na razne načine doterati vaš cover. Takođe sadrži takozvanu "Film effect" komandu, koja vam otvara prozor sa raznim efektima, kao i izgled efekta na vašoj fotografiji.

--------------------------------------

Ovo je bio prvi nastavak naše knjige sa savetima. U sledećem delu će verovatno biti neki sajtovi gde nalazimo fotografije za naše covere. Hvala vam što ste pročitali, zvanično, prvi savet!

SavetiWhere stories live. Discover now