*Kesinlikle okula giderken ruj sürmeyin parlatıcı sürmeniz yeterli olacaktır.Ya da hiç sürmeyin .
*Bolca fotoğraf çekerek okul yıllarınızı ölümsüz kılın.
*Yazınız güzel olsun.
*Saçlarını sık sık yıka.
*Herkese gülümse arkalarından konuşma ki biriyle kavga edersen arkan olsun.
*Neşeli,capcanlı,eğlenceli biri ol,arasıra çılgınlık yap ki herkes sana ilgi duysun
*Gururlu ol sana pas vermeyen birine sende pas verme!
*Yalan söyleme yalanın ortaya çıkarsa rezil olursun.
*Derslerine çalış ama inek olma.
*Düşman kazanmak yerine dost kazan.
*Okuldaki tarzın kimsede olmasın.
*Arkadaşlarınlarını önemse onların düşüncelerine saygı duy , içten ve samimi ol.
*Koridorlar sizin enerjinizi atacak.Koşturun hocalar laf ederse çok takmayın.Ama çokta dikkat çekmemeye çalışın.
*Eteğinizi kendinize göre düzenleyin ister kısa ister uzun o size kalmış sakın diğerlerinden özenmeyin.
*Ayakkabına keçeli kalemlerle renk katabilirsin bu senin tarzın .
*Gözlük taktığın için dalga mı geçtiler ? Umursama kusurun senin güzelliğini belirlemez .
*Çılgın olun herkes yaptıklarınızı konuşsun.
*Tarzına göre takılar ve tokalar tak.Birden fazla bileklik takabilirsin.
*Aranızda size gıcık kapan ya da tam tersi sizin gıcık kaptığınız biri olabilir.Karışmayın ama o karışırsa tavrınızı gösterin derim.
*Cildine önem ver.
*Saçlarını mutlaka farklı yap.Hergün atkuyruğu filan yapma değişik olmayı dene.
Bunlarda ufak öneriler :
#Siyah noktalar : Siyah Noktaları elma sirkesi ile yok edebilirsiniz. Su ile karıştırılmış elma sirkesi ile yüzünüzü temizleyin ve su ile durulayın. Elma sirkesi cildinizi yumuşattığı gibi, akneye yol açan mikropları öldürecek
tir.
-#Sivilce : Sivilce için de bir litre suyun içine bir avuç taze ceviz yaprağı ekleyip, kaynatın. Süzdükten sonra günde iki kez pamuk yardımıyla sivilceli bölgeye sürün. İkisindede farkı görüceksiniz. -Beden eğitimi dersi tarzını yaratman için en uygun zamandır.Giydiğin kıyafet hem rahat olmalı hemde dikkat çekmeli.Mutlaka yanınızda yakın arkadaşınız bulunmalı.
*Ayrıca parfümün senin kimliğin olsun,kokuna önem göster. *Ayakkabı konularına gelince ;
Yağışın olmadığı zamanlar Converse ve Vans tercih edebilirsin.
Yağışlı zamanlarda şirin botlarınla dikkat çekebilirsin.
DİKKAT : Okulun izin vermediği renklerde satın alma,herkesin önünde azarlanmak ve üst sınıflarda alay konusu olmak istemezsin.
*Okula giderken saç yapmak uzun süreceği için sizlere kolay yapılan, pratik saç modellerinden örnekler vereceğiz.
*Bunlardan ilki dağınık örgü modeli. Bu model perçemle veya kahkülle kullanıldığında çok hoş duruyor. Saçı kulağını kapatarak örmenizi tavsiye ederiz.
*İkincisi ise topuz. Topuz modelleri yapılışı bakımından gayet pratik. Tepeden yapılan topuzlar her zaman daha iyi bir görünüm kazandırır.
* Okulda arkadaş edindiğinizde sadece bir arkadaşınıza bağlı kalmayın. Böylece bir çevre edinmiş olacaksınız. Güler yüzlü ve sosyal olmaya çalışın. Karakterinizi değiştirmeye çalışmayın. Sizi olduğunuz gibi kabul etmeliler. Öğretmenlerinizle konuşurken rahat olun. Saygılı ve net bir şekilde konuşun. Sessiz konuşmayın.
*Renkli defterler kullanın sade kalmayın. Eğer okulunuzda yasak değilse renkli küpe ve bileklikleride deneyebilirsiniz.
*Okulda salaş ve uzun hırkalar giyebilirsiniz.
*Çocuk ruhunu yansıt.Ya da olgun davran.Kişiliğini belirt.
*Sırlarınızı güvendiğiniz kişilerle paylaşın.
*Defterinizde sizin gibi renkli olsun.
*Ön sırlarda oturmayın orta sıralar da oturun fazla dikkat çekmeyin.
*Hiç bir arkadaşınızı küçümsemeyin.
*Dişlerini her zaman fırçalayın.
DEVAMI GELECEKTİR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER .LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ YORUMA BİLDİRİN :)
*Sen sen ol olduğun gibi davran.