פרק32❤️

630 34 2
                                    

יום שבת היום חבל שמחר אני צריכה לחזור לבסיס אני ואביתר מיתחתנים אחריי השירות שלי בשביל שאני לא יפסיד צבא.
כן אני בקרבי אני בגולני אומנם אני לא לוחמת אבל אני עם נשק והכל... אני חובשת לא הכי כיף שיש אבל הכל בשביל לעזור לחיילים.
במיוחד שאחים שלי וחברים שלי כאלה אני לירן ואביאל באותו גדוד גדוד 54.
•••
בוקר השעון המעורר העיר אותי בשעה 5וחצי וישנתי רק ב3וחצי ״נוווו קום אני יאחר לבסיס״ אמרתי לאביתר בעוד אני שמה את הנשק עליי.
״יום טוב אישתי״ אביתר אמר לי שאני ניכנסתי לרכבת ״יום טוב בעלי״ אמרתי וחשבתי איך החיים שלי יתהפכו מתלמידה כיתה י״א עם אח תאום מעצבן בגיל היתבגרות לחיילת מאורסת שגרה עם בעלה לעתיד ועם קעקוע ביד.
כן עשיתי קעקוע!
הגעתי לבסיס בול בזמן... ״שלוםם״ אמרתי לרומי רומי החברה הכי טובה שלי היא פקידה.
נתתי לה פיקה והלכתי שם ראיתי את החבריים שלי לשרות הצבאי רובם בנים יש שם רק עוד בת אחת.
זה תפקיד לבנים אבל אני רציתי גם להוכיח שאני יכולה להיות בגולני אומנם לא בחלום שלי לא לוחמת אבל חובשת גם טוב.
יש את
אליאור-אוחח אליאור החתיך של הבסיס!! הוא חולה עליי ואני עליו!
אלירון-החבר הכי טוב של שון ילד רגיל כזה
שון-הוא השתוטניק שלנו אני והוא טרור עושים להם שם
סהר-סהר הוא אחלה גבר באמת כל היום אנחנו רבים מכות בצחוק כמובן
מור-הנהג אמבולנס הוא שונא את התפקיד שלו וזה תמיד מצחיק אותנו
ליאת-הבת היחידה וחברה ממש טובה שלי
מאור-המפקד
קובי-הרופא
אוראל-מתחיל עם כל בחורה שזזה בבסיס פה
רותם-רותם אח יקר חולה עליו
ובהמשך היה עוד מלא אנשים אבל כולנו חוץ ממאור ומקובע חבורה כזאות לא מתביישים אחד מהשני.
״מהר תעלו על אפודים צריכים לצאת יש פצועים אוראל ורותם תישארו פה״ קובי אמר.
המבצע עבר מהר תוך שעה וחצי היהנו בבסיס עכשיו אנחנו משחקים בנינו דוקים אני מור ואליאור ״יזונות תשתפו אותי״ אלירון בא ״תמות אני לא מתחילה מהתחלה את המישחק״ אמרתי.
״נוו מה אכפת לך״ הוא אמר ״טוב פרשתי״ אמרתי איף נימאס מהמשחק הזה!
״שי שון ואלירון תעלו על אפוד ומור לך לאמבולנס יש פצוע בגדוד״ מאור הודיע.

בגדול אלה החיים שלי אבל כיף פה בשירות הלכנו לפצוע ופתאום חשכו עניי זה היה...
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
בס״ד
מה אתם רוצים שיקרה בפרק הבא? תכתבו בתגבות
סוכות שמח
מלא זמן לא היהתי פה אני ממש מצטערת פשוט אני דיי עמוסה.
אבל יש לי עוד סיפור שאתן מוזמנות בכיף לקרוא קוראים לו YOU&ME.
אני דילגתי על כיתה י״ב של שי מהסיבה שזה לא מענין!
חפרתי לכם אה?!
קריאה מהנה😌

מאויב לאוהב❤️Where stories live. Discover now