Deň.1

18 3 1
                                    

Gratulácia k tomu že ste dokončili strednú školu veľa úspechov v živote"."Mmh konečne mám pokoj."Povzdychla som si."Nové zážitky žiť oddelene od mojej rodiny a hlavne mať od nich pokoj a kľud...Aa aká drzosť že som sa vám ani nepredstavila.Teší má volám sa Marryjame mám 19 a 'úspešne som dokončila strednú školu' Moju rodinu ani predstavovať nemusím je to banda sociek a nechuťákov...nikdy som ich nemala rada vždy mi robili naschváli a boli voči mne arogantný.Tak som sa rozhodla že sa osamostatním už v 19 a pôjdem si hľadať byt prácu a tak ďalej."Jeee Marryjame ty už si ukončila strednú,myslela som si že si prepadla."Ozvala sa moja namyslená spolužiačka Jane."No asi mám nejaké to šťastie."Ozvala som sa hrdo.No nič už mi išiel autobus domov tak som utekala a rýchlo som si sadla nech mi niekto neobsadí moje obľúbené miesto.Po školskom dni som bola unavená tak som pomali zaspávala."Konečná!" Zakričal autobusár a zastavil pri mojom dome."Čo to už?" Prebrala som sa s ústami plných slín.Vychádzam s autobusu a počujem..."Marryjame konečne si doma,vypadni poumývať riad a povysávať dom." "Už idem!!" Ozvala som sa nechutne po vstupu do domu som odhodila tašku do izby a vrhla som sa na upratovanie."Bože to tu neviete niekedy upratať sami?!" Ozvala som sa naštvane."Nebuď drzá lebo sa po tebe rozbehnem a jednu ti pleštím ty zasran!"Ozvala sa moja matka podráždené.Po upratovaní som sa vrhla do novín a hladala byt za nízku cenu nech mám čím skôr pokoj.Nič som poriadne nenašla,iba byty ktoré sú moc ďaleko od mesta."Hmm hotel Lazorne." Divný názov ale aj to stačí vypadá byť celkom v poriadku a aj za dobrú cenu."Konečne večer!"Povedala som únavne.Noviny som položila na stôl a chystala som sa na dlhý spánok.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hotel 336Where stories live. Discover now