Kapitola B

3 0 0
                                    

Začalo silno pršať kým som sa vracala domov. Otváram dvere do bytu. Otca nikde. ,, Aspoň že tak" zamrmrala som si. Otca som naozaj nemusela,všetko čo robím mu bolo jedno,maximálne. Podľa mňa by som mohla odísť aj na druhý koniec a jemu by to bolo maximálne jedno. Zobrala som si zošit a pero,a ako už viete začala som písať báseň..

Niekedy je lepšie zabudnúť,
ako zase na dno spadnúť.
Skús sa pozrieť na svet reálnymi pohľadom
......

Buchli dvere. Do mojej izby prišiel otec s nejakou cudziou ženskou.
,,Toto je Emily" zamrmlal otec.
,, Teší ma" povedala
,, Mňa nie" odpovedala som a zamračila som sa.
,,Otec mi povedal že si milé inteligentné dievča. Toto som nečakala" Emily povedala pomerne dosť nahnevaným tónom,vzbudilo ma to k tomu aby som bola ešte viac drzá.
,, Možno niesom taká,nechcem mať za mamu nikoho kto je ako ty."
,, Prosím?" pozrela sa na mňa a išla má zjesť pohľadom.
,,Krava" zamrmlala som

Zobrala som si zo stola cigarety a napísala som SMS Amy.
*Prídi za 10 minút do Paja*
Buchli som dverami a odišla som bez pozdravu.

S Amy sme sa stretli a sadli si dovnútra. Do Paja chodíme pomerne často. Zapálila som si cigaretu,naozaj toľko nefajčím,ale dnes som taká nahnevaná zo života,že musím.
,,Zajtra idem do Amsterdamu" povedala som a zahasila som cigaretu.
,, Prosím?" povedala dosť čudným tónom Amy
,,Áno,otec o tom ešte nevie,aj tak mu to bude jedno priniesol si domov nejakú štetku" povedala som,naozaj mu to bude jedno poznám ho.
,,A Tom?" zamrmlala Amy
,,Povedal nech idem, veď vieš aký je"  poumiala som sa
,,Ale Son,to má tú necháš samú s tými kreténmi?" spýtala sa ma Amy s pohľadom, ktorým by mi chcela povedať idem s tebou
,, Dobre vieš, že tam chcem ísť viac ako pol roka a je to všetkým úplne jedno nehovor mi, že tebe na tom zrazu záleží" odpovedala som jej na jej otázku a odišla som.
Nikdy nikomu nezáležalo na tom kam pôjdem som vzduch,vzduch ktorý všetci ignorujú a nikomu na vzduchu nezáleží i keď všetci dobre vieme,že vzduch je základ. Nemám náladu na kecy všetkých ostatných, nezáleží mi na ich názore,nič to na mne nezmení. Domov som prišla pomerne neskoro, ako inak, otec doma nebol. Začala som si baliť veci, pretože som už chcela naozaj vypadnúť z tohto mesta H, ktoré nieje napísané dokonca ani na jedinej priblblej mape. Tieto mestá sa kedysi nazývali jednoducho "neznáme mestá" až na to, že kedysi ich poznali všetci, teraz ich nepozná nikto. Mestá, ako je to moje nájdete na mape len pomocou kružníc, zapichnete do najbližšieho veľkého mesta a najbližšej dediny, podľa toho ako ďaleko sa dané mesto nachádza od daného veľkého mesta a dediny, upravíte si kilometre pomocou pomeru a tam, kde sa pretnu je takéto mesto. Viem, asi to znie dosť komplikovane, ale verte mi, je to omnoho jednoduchšie ako sa zdá.

Ahojte, po dlheeej dobe nová časť, ako sa vám páči? Dnes vydám ďalšiu časť, okolo deviatej večer, neviem, či vám stačia takého pomerne, krátke kapitoly,ale dúfam, že áno, ďakujem za úprimný názor.
Xoxo Sarah

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 01, 2017 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Forbidden zone HTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon