Yecuc ve Mecuc bahsi.

12 0 0
                                    

Hezekyel 38
İnsanoğlu, yüzünü Magog ülkesinden Roş’un, Meşek’in, Tuval’ın önderi Gog’a çevir, ona karşı peygamberlik et!
De ki, ‘Egemen RAB şöyle diyor: Ey Roş’un, Meşek’in, Tuval’ın önderi Gog, sana karşıyım!
İskitler (Herodot onlara Sakalar der) Kafkaslarda İranlılarca adeta bir setle engellenmiş.
Kehf suresinde bahsedilen “İki seddin arasına kadar ulaştı, onların önünde hemen hemen hiç bir sözü anla¬mayan bir kavim buldu.” Allahu alem medeniyetten uzak yaşayan dağlılardı. Eğitim öğretimden nasip almamış dil bilmez kimselerdi. “İki sed” ile kasdedilen, Kafkas dağlarından
oluşan bir boğazdır. Kafkas dağ şeridinin sağında bulunan Hazar denizi Doğu yönündeki hareketi engelleyici bir sed niteliğindedir. Sol tarafında bulunan Karadeniz ise Batı yönündeki hareketi engelleyici bir sed niteliğindedir. Her iki seddin ortasında bulunan tek geçit ise Kafkas dağ silsilesidir. Bu dağlar da doğal bir duvar niteliğindedir. Kuzey'den gelenler için bu dağlık bölgede tek bir geçit bulunmaktaydi Bir takım barbar topluluklar bu geçitten sızarak aşağıda kalan beldelere saldırıyorlardı. Koreş, işte bu geçidin üstüne demirden bir sed inşa etmiş ve saldırganların yolunu tıkamıştır. Bu sed sayesinde sadece Kafkas vadilerinde yaşayan toplumlar değil, Batı Asya'da yaşayan bütün topluluklar huzur ve güvene kavuşmuşlardır. Bu sed sayesinde hem Batı Asya ülkeleri, hem de Mısır güvene girmiştir.Bizim de tarihimizde efsanelerle karışmış demir bir sed var. O efsanede de Türkler'in bulundukları bölgeden çıkması imkansızmis Çünkü etrafları dağlarla çevriliymiş. Ergenekonlular buradan çıkmak için büyük bir ateş yakıp bu dağları eritmiş ve kurtulmuşlardır. Bu sed eritilen sed (ya da dağ) bizim sed olmasın? Dikkat edilirse bu sed Kur'an'a göre yıkılmaz değil bilakis vadesi gelince yerle bir olacaktı: Tevrat ayetlerinin geleceğe yönelik bir yönü de olabilir. Yecuc Mecuc yani Gog ve Magog'la anılan Roş yani Rusya gelecekte Yacuc yıkıldığına anarşist bir sistemle dünyayı tehdit edecekti. Rusya'nın da "Demir Perde" ile izole olduğunu ve bu seddin de vadesi gelince yıkıldığına dikkat edin. En doğrusunu Allah bilir...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yecuc ve Mecuc bahsi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin