Bölüm1- Aşk

160 5 1
                                    

   Wattpadde yayınladığımız ikinci hikayemiz. İlki MADALYON'du. Ne kadar severek yazsakda henüz konuya giremeden bu hikayemizi yayınlamaya karar verdik. Diğer hikayemiz şimdilik askıda olarak değiştirdik. Bu hikayemizde ilk bölüm yayınlayarak gidişata göre devamını koyabiliriz.Klasik ama en geçerli olarak votelar ve yorumlara göre devam edicek .Yani size bağlı birazda hepinizi çok çok öptük iyi okumalar umarız beğenirsiniz :))) 

Şuan yüzüne bakarken ne kadar şanslı olduğumu düşünüyorum. Bazen de içimde öyle bir his oluyoki herşey aniden bitecek ve hiçbir şey yaşanmamış gibi olacak. neden böyle şeyler düşündüğümü bilmiyorum çünkü bunları düşünmeyi artık bırakmıştım. Sadece anı yaşamaya karar vermiştim. Bir an bulunduğumuz ortama geri dönüp karşımda gözlerini dikmiş bana bakan -sanki yüzümde bir bilmece varmış ve çözmeyi amaçlıyormusçasına-sıcacık bal rengi gözlere odaklandım.Bazen sadece konuşmasakta birbirimize böyle bakabiliyoruz.Sanki konuşursak bütün büyü bozulacakmış gibi hissediyorum.Yine kendimi tutamayıp gülümseyerek 

'' Akşam ki sürprizin ne söyle artık ,çok merak ediyorum'' dedim eğlendiğimi saklayamadığım ses tonumla.

'' Zaten merak etmelisin ,sadece farklı ama eğlenebileceğimiz birşey olduğunu bil yeter.'' dedi göz kırparak."

" Hep böyle yapıyorsun ama benim yaptıklarıma karışıyorsun.'' dedim sitem ederek.Sürekli benim merak edeceğim gizemli tavırlar sergiliyor ,ama sonunda mutlaka sevinebileceğim sürprizler çıkıyor.Bu akşamında öyle olacağından eminim.Tekrar kendi düşüncelerimde boğuşurken onu izledim.Ve 8 aydır nasıl olduda bu mükemmel çocuğun bana ait olduğunu düşündüm.Kendimi çirkin bulmasamda onu fazla mükemmel buluyorum sanırım.Sanki kusursuz biri ve hata yapmayacakmış gibi.

''Babanla konuştun mu ? Bu akşam benimlesin unutma.'' dediğinde tekrar kendime gelip ''İkna etmem uzun sürdü ama kabul etti.Sadece bu aralar çok sık dışarda kaldığımla ilgili birşeyler söyledi.'' dedim göz devirerek. "Seni fazla sıkıyor" dedi çenesi kasılırken. BAzen babamdan çekindiğini düşünüyorum ya da ondan hoşlnamadığını. Ne zaman babamın konusu geçse fark ettirmemeye çalışsada gerildiğini hissediyorum.

" Kahveni bitirdiysen kalkalım artık." dedi anlamadığım bir soğuklukla. Üstüne gitmemek için "Tamam kalkalım." dedim sadece. Bu gelgitleri bazen canımı sıkmıyor değil.Cafeden çıkıp arabaya binene kadar hiç birşey söylemedim.Arabaya bindiğimizde bende ki soğukluğu farketmiş olacak ki beni kendine çekip  kısa bir süreliğine duduklarını dudaklarıma bastırıp '' Suratını asma  bana'' dedi dudaklarını tam çekmeden sonra ''Sende canımı sıkma ozaman '' deyip bu sefer ben ona uzanıp öpmeye başladım.İlk başta şaşırmış olacak ki kısa bir duraksamadan sonra daha yoğun bir şekilde öpmeye devam etti.Arabayı çalıştırıp neresi olduğunu merak ettiğim yere doğru sürmeye başladı.

Şehir merkezinden uzaklaştığımızı farkedince '' Beni kaçırıyor musun yoksa ?'' diyerek ona takıldım.Bana anlamlandıramadığım bir şekilde gülümseyerek '' Ona daha var '' dedi ve yola bakmaya devam etti.'' Hadi artık söyle nereye gidiyoruz.'' 

'' Buralarda  küçük bir bağ evi buldum senin için bir haftadır ayarlamaya çalışıyorum güzelim .'' diyerek açıkladı. Biran gerildim ve '' Nasıl yani  ,neden buraya kadar geldik senin evine gitseydik .'' dedim engel olamadığım endişeli sesimle.

'' Hadi ama ,bizim için özel bir gün olsun istedim.İstemiyorsan hemen dönebiliriz Allison .'' dedi o soğuk sesiyle.Bana ismimle hitap ettiğinde gerçekten sinirlendiğini anlıyordum.

'' Hayır sadece biraz şaşırdım aşkım .Gidelim tabi bende çok istiyorum.''

'' İyi o zaman az kaldı geldik nerdeyse.'' dedi sağa dönerken.Araba şirin ,tek katlı bahçeli bir evin önünde durduğunda etrafıma şaşırarak baktım.Bu kadar yeşilliği bir arada daha önce görmemiştim.Hemen arabadan çıkıp temiz bir nefes aldım.Burası gerçekten cennet gibiydi.Nathan'a dönerek '' Burası çok güzelmiş aşkım ,bayıldım cennet gibi.'' diyerek koşup ona sarıldım.Oda bana sarılarak kafasını boynumun girintisine koyarak derin bir nefes aldı ve '' Asıl cennet burası .'' dedi kafasını kaldırmadan.Bazen onu daha fazla sevemem diye düşünürken hergün sevgimin daha da arttığını düşünüyorum.

HATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin