ilk görüşte aşka inanmamak

2.7K 55 39
                                    

( kapaktaki arda )

selam ben melodi annem  holdik izncirinin tek valisi babam ise bi trefik kazasında oldü ve dedem annemi bi holdingin başına geçirdi ve taşındık ilk başta istemiyordum ta ki karşı evde tam benim odamın karşısında acayip yakışıklı vekütük bi olan çıkana kadar buraya alışa bilirim ne dersiniz ?            

 anneeeeee nerdesin gene kaçtın ve beni evde tek bıraktın bari kitap kollilerimi beraber açsaydık gıcık işte ne olcak.!!! şu lanet olası telefon nerde sözümü geri alıyorumm o telefon benim  herşeyimm ha koca masanın üstünde ve ben yarım saatir görmedim ahh bennn . alo anne nerdesinnn . ''kzım sence işteyim işim çıııktıı kusuura bakma.'' sorun deil ne zaman geliosun . '' yarın saat 8 -9 çivarı hizmetliler yarın saat 6 da gelicek kapıya dikkat et tamam mı'' taamaamm .

neyse bende sonses müziği açıp odaya geçtim 3 katlı evde 2 kat heran evden atlayıp kaça bilirim tabi müzik selena gomez ve eşlik ediyorum

 You ain't gotta worry it's an open invitation 

I'll be sittin' right here real patient 
All day all night I'll be waitin' standby 
Can't stop because I love it, hate the way I love you 
All day all night maybe I'm addicted for life, no lie. 
I'm not too shy to show I love you, I got no regrets. 
I love you too much, much to hide you, this love ain't finished yet. 
This love ain't finished yet…So baby whenever you're ready… 
When you ready come and get it (x3) 
Na na na (x3) 
You got the kind of love that I want, let me get that. 
And baby once I get it I'm yours no take backs. 
I'm gon' love you for life I ain't leaving your side 
 ***

lan o kim acayip tatlı ama bunun konumuzla ilgisi yok tabi penceri açtim ve sen neye bakıyosun ne olu oğlum   ayık ol yaaaaaa '' sinirden patlıcam çatlıcam kudurcam yani offfffffffffffffffff''' hiç çok güzel dans edion ona bakıodum . pişmiş kelle gibi sırıtıo tabi bunu demedim oo kaslarla bi çaksa bana yeri boylarm 1 .62 yere yapışırdım o yüzden  sadece dikdik bakıp pencereyi  yüzüne kapadım ama perdeler daha gelmemişti ve ben de bi kitap alıp yanan kaluferlere bağdalş kurup ayaklarımı yasladım çünkü çaktırmadan o çocuğu seyrediyordum kahve saçlı sanırım bal rengi  gözlü ve bana bakmıyacağı kesindi ben çirkin deyildim ama o bir tanrıydı hey kaıpı açılıo kim acaba ?  çok güzel kumral saçlı yeşil gözlü bir kızz kesin sevgilisi, fizik süper ''aynı ben''  off bu kızı parçalarımm ben ( bana ne oluo 30 dk önce tanıştığım çocuğumu kıskanıodum ben ne yapıyorum bana ne bee) kız pencereyi  açtı ve banada açmam için bağırdı .

Buyur ne istedinnn .

Hiç ben ece yan komşunum ikizim yeni birinin taşındığını msj atınca hemen geldim bahsediği kadar güzelsin ama gıcık yada sinir bozucu deyilsin .(Çocuk kıpkırmızı kesildi)

Bir anda odun olup yani kedicik cırmalamasın demiii ( hahaha çok komik piç yaaa )

 Ben köpeğimi gezdircektim kaynaşmışa benziyolar beraber gezdirelim mi?

'aslında bu köpekten nefret ediyorum ben süs köpek istedim ama nnem bunu aldı adı neymiş tatlımı cadımı öyle bisiler iste ama işe yaramışa benziyo yeni arkadaşlar mı? hımm bu köpeyi sevmeye başladım''.

Adın ne ?

Ay unutmuuşum ben melodi tanıştığımam memnun oldum .

Bende . hazırlanıyım çıkalım dedi ve pencereyi kapadı

bende aynısını yaptım. Kıyafet odasına  gidip kısa bir şort ve içine soktuğum beyaz gömlek üstüne ise askı  hani iki yandan askılar var penbe ondan ve güneş tepede olduğu için bir gözlük taktım saçımı  yandan toplayıp çıktım çıkarken beyaz conwers lerimi giydim tam cadıya tasmasını takarken yan evden pat küt gibi sesler geldi ve ben koşup kapıyı hızlı hızlık çaldım acan şu daşş çocuktu . O ses de neydi  kardeşim gene sakarlık yapmıştır. ( bu nasıl kardeş hiç umursamıyo bile yaaa)  ben hemen içeri dAldım iyimisin

ilk görüşte aşka inanmamakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin