5 jaar later.
Joost pov:
Ik open langzaam mijn ogen, en ik kijk naast me. Daar ligt Link, en hij slaapt nog. Hij ligt met zijn armen om me heen, en het voelt zo beschermend. Dan gaat de wekker af, het is 7 uur. Ik zucht, en zwaai mijn benen over de rand van het bed. Ik kleed me om, en loop naar de kamer naast die van ons. Ik doe de deur open, maar Ben is al wakker. 'Papa!!!!' schreeuwt hij. Hij kijkt blij. Ik lach naar hem. Ben is ons 4 jarige zoontje, die dus nu een paar maanden naar school gaat. We hebben hem vorig jaar geadopteerd.
'Wat is er Ben? Waarom ben je zo blij??' vraag ik. 'Ik heb de beste papa ooit!' zegt Ben. 'Welke van de 2?' vraag ik, met een glimlach op mijn gezicht. 'Allebij!' zegt hij met een hele grote glimlach. Dan hoor ik dat Link ook wakker is. 'Wacht, ik help je wel even met omkleden, dan gaan we zo met z'n drietjes ontbijten.' zeg ik, tevreden. Ik zoek een leuk shirt, en een spijkerbroekje voor hem uit. En een schattig paar schoenen. Dan til ik hem op, en zet hem op mijn schouders. 'Pas op voor het plafond!' zeg lachend. Ben grijpt me om mijn nek, en buigt helemaal naar beneden. Ik kijk naar de deuropening van onze kamer, en ik zie dat Link aan het omkleden is.
Ik sta in de keuken een boterham te smeren die Ben mee naar school kan nemen, als ik 2 armen om me heen voel, en een kin op mn schouders. 'Goedemorgen Linkie!' zeg ik met een glimlach. Ik leg even het mes neer, en draai me om. Daar zie ik Link's ochtendhoofd met zijn haren nog in de war. Ik geef hem een kusje op zijn mond. 'Ik hou van je Link' zeg ik met een glimlach. 'Ik ook van jou' zegt hij terwijl hij me knuffelt, en zijn hoofd tegen mijn schouders aandrukt. Ik sla mijn armen om hem heen. 'Ik had een nachtmerrie vanacht...' zeg ik zachtjes met een zucht. 'Ik droomde dat we in een vliegtuig zaten, en dat het neerstortte... En jij ging dood en ik niet enn enn en...' zeg ik. Link snoert mn mond met z'n hand. 'sssshh' zegt hij zacht. 'Ik ben hiet Joost.' zegt hij terwijl hij mn hand vastpakt. 'And I'll never let you go'
HOOOOIII DIT WAS HET GOEDE EINDE IK HOOP DAT JULLIE HET EEN LEUK BOEK VONDENN!!!
Er gaat geen volgende deel komen ofzo, ik kijk wel wat ik hierna ga schrijven! Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, het was sowieso leuk om te schrijven!! Ik zie jullie laterrr!!! ❤
Knuffels Liselotte❤