Miko přemýšlela, co by mohli udělat. ,,Ginny, jdi do lesa pro Tygra a Vinnetoua! Vy dva poďte za mnou." řekla nakonec a s Goldem a Kitem v patách vešla do jeskyně. Ginny běžela hned do lesa.
Vtom si Miko všimla Pink a Liose.
,,Počkat!" řekla a Kit a Gold se zastavili ,,Nejdřív tam.".,,Zaplatíte za to, že ste se nám chtěli vyrovnat!" řekl Lios a dal packu na Pinkin krk ,,A ty budeš první!" řekl pomstychtivě a začal vysouvat ostré drápy. ,,Ne! Tati! Nedělej to!" volala Miko, která běžela k němu. On se otočil a zastrčil drápy. ,,Můžeme tu žít všichni míru." řekla Miko. ,,Si jako tvá matka! Jako oni! Příliš naivní." řekl Lios nenávistně a napřáhl tlapku. Vysunul drápy a chystal se seknout.
Ale skočil po něm zezadu Gold a Kit se přidal a přitlačil ho k zemi. ,,A máme tu dalšího zrádce." řekl naštvaně Lios a vrhl nenávistný pohled na Kita. ,,Ty to nechápeš!" řekl Kit a zašeptal ,,Je tu jedna kočka.". Gold se na něj nechápavě podíval a nedokázal pochopit, jak se jeho sestra může někomu líbit. (Kluci 😒)
Miko přiběhla k Pink a pomohla jí vstát. Byla ještě pořád trochu otřesená. Před chvílí ji od smrti dělily jen vteřiny.
V tu chvíli přiběhla Ginny s Vinnetouem a Tygrem. Kit se na ni zamilovaně zadíval a nevědomky povolil sevření Liose. Ten toho využil, shodil jeho i Golda ze sebe a utekl do lesa. Tygr chtěl běžet za ním, ale Pink ho zadržela. Hlavním cílem je teď zabránit válce.
Pak šli do jeskyně a Pink požádala Oriona o mírovou domluvu. Chvíli se radili venku a pak přišli do jeskyně.
,,Jelikož můj otec vládl špatně, zbavuji ho funkce a ujímám se jí já. A já prohlašuji, že odteď budou naše klany žít v míru! A na stvrzení našeho přátelství a spojenectví, si princ Kit vezme Ginny." řekl obřadně Orion a usmál se na Kita. Kit a Ginny se na sebe podívali a začervenali se. (pokud to u koček de. XD)Ale to nikdo z nich nevěděl, že v jejich lese číhá nebezpečí...
Tímto odkazuju na knížku Alfa- Moje smečka od Love_is_the_Animals.
Ráda bych psala pokračování Zpřetrhaných obojků, ale mám tolik konceptů, že případné další díly přenechám Love.Pokud to bude chtít převzít. 😁
ČTEŠ
Klan Zpřetrhaných obojků (Dokončeno)
AdventureKniha inspirovaná YouTube seriálem Warrior Cats a skutečnými problémy skutečných koček... Kočky týrané lidmy utečou do lesa. Tam ale zase nejsou vítány divokými kočkami. #38 v kategorii DOBRODRUŽNÉ #45 v kategorii DOBRODRUŽNÉ #80 v kategorii DOBRODR...