★★★Medyada Araf ve Arden ★★★
Hepinize keyifli okumalar siyahseverler ailesi... Seviyorum sizi♡
※※※※※※※※
Sabahın ilk ışıkları yüzüme vururken... Şaka şaka,ne ışığı ya benim ışıkla ne işim olur. Telefonumun muhteşem(!) alarmıyla bir yeni güne daha Merhaba demiş bulundum. Bugün okula gitmeye karar vermiştim artık. Banyoya geçip elimi yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım,ruhumu yansıtan sihay bir makyaj ve bolca fondötenle zombi halimden arındım... tamam az da olsa arındım. Dolabın önüne geçip okul formami çıkarttım ve yatağın üstüne firlattim. Ne kadarda farklı(!) tarzda formalar bunlar sarı ekoseli bir etek ve armalı bir gömlek aman ne hoş... Yaklaşık 4 aydır giydiğim en renkli kıyafetler bunlar sanırım. Aynadan kendime baktım... Bu makyaj yeterli olmamıştı daha sert gözükmeliydim. Bileğime taktığım siyah bir kaç bileklikle biraz daha iyi olmuştu sanki. Olduğu kadar artık diyip sırt çantamı ve spor çantamı aldım. Okuldan sonra basket sahasında biraz vücudumu yormak istiyordum uyku konusunda fazla sıkıntı çekiyorum ve yorulursam daha iyi uyurum diye düşünüyorum. Bu düşüncelerle ilgilenirken kapıya gelmiştim bile anahtarımı alıp kapıdan çıktım. Eskiden olsa Anne ben çıkıyorum. diye bağırırdım ama şimdi bağıracak kimsem yoktu bu ayrıntı içimi biraz burksada surat ifademi eski halime çevirip kulaklığimi takarak telefonumu açtım. Ekrandaki 78 mesaj biraz fazla gelmişti gerçekten. Bakınca hepsinin Ardenden olduğunu fark ettim. Psikopat gibi tüm gece her anını mesaj olarak bana atmıştı.
"Şuan eve geldim ve koltukda seni düşünüp sırıtıyorum :)"
Saat:03.02"Seni özledim melek kalp."
Saat:03.05"Şuan üzerimi değişiyorum ve aklıma gözlerin gelince dengemi kaybedip yere yuvarlandim. :D"
Saat:03.10" Uyurken izlemeye gelebilirmiyim bi gece? Lütfen lütfen lütfeen..."
Saat:03.18Vesaire vesaire... Allahım bu çocuk kafayı yemiş olmalı. Salak tam salak. Mesajların hiç birine cevap vermeden media player'a girdim ve en sevdiğim şarkılardan birini açtım.
Uzun geceler boyunca, düşünü sardım doyunca
Kurak mevsimler boyunca, nergis düşledim doyuncaDerdine derman olup, gönlüne ferman olup
Fikrine kurban olup, seyrine hayran olupBiraz buruk biraz garip, haberlerin doyurmuyor
Yanındayken kolay elbet, sen olmadan uyunmuyorUzun geceler boyunca, düşünü sardım doyunca
Kurak mevsimler boyunca, nergis düşledim doyuncaDerdine derman olup, gönlüne ferman olup
Fikrine kurban olup, seyrine hayran olupBiraz buruk biraz garip, haberlerin doyurmuyor
Yanındayken kolay elbet, sen olmadan uyunmuyor.Hem dinleyip,hemde içimden eşlik ettiğim şarkıyla okula vardığımi anlamıştım. Kafamı kaldırdığımda ihtişamlı yeni okulum Yaşam Koleji tam da karşımdaydı. Bu okulda yapacaklarımi düşünerek sinsi bir gülüş attım ve "Ne okul ama(!)"diyerek içeri geçtim. Attigim her yeni adımda bir çok kişinin bakışını bana çevirdiğini hissedebiliyordum. Tabi ama ben gelmeden ünüm buraya gelmişti bile,ünlü iş adamı Hakan Hekimin kızı Araf Hekimdim. Sanki ben bunu tercih etmiştim ya,elimden gelse seçme şansım olsa asla kendi babamı seçmezdim ama kader işte nerden vuracağını iyi biliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGE #Wattys2017
ChickLitEvrendeki gelmiş geçmiş en korkunç yaratık nedir sizce? Yırtıcılar... Ejderhalar... Dinazorlar... Caniler... Seri katiller... Bilemediniz... Hiç biri. Bu evrendeki gelmiş geçmiş en korkunç yaratık kaybedecek hiç bişeyi olamayan insandır. Ancak...