İlk Gün

82 12 5
                                    

Arkadaşlar biliyorum bölümlerim çok kısa oluyor. Ama bu benim burda yazdığım ilk kitabım olacak. Lütfen anlayış gösterin ve biraz daha bekleyin bundan sonraki bölümler biraz daha uzun yazmaya gayret göstereceğim.

Yorumlarınızı mutlaka yazın çünkü nerede hatalarım olduğunu bilmek istiyorum. Düşünceleriniz benim için çok önemli!  ^^

******************************

Dün gece ki o sesin ardından sabah babamın sesini duymak beni mutlu etmişti. Endişelerimden ve korkularımdan  bir nebze olsun uzaklaştırmış , beni güvencesi altına almıştı.

"İlayda hadi uyan tatlım yoksa okuluna ilk gününden geç kalacaksın! " diye seslenmiş ve odama girmişti.  İlk dikkatini çeken yanan ışık oldu.
"İlayda ışığın neden yanıyor bir sorun mu oldu?" Diye sorunca dün geceyi anlatmak istemiştim ama bana vereceği tavırdan  korkmuştum. Kocaman kız oldun hala mı korkuyorsun diyecekti biliyorum ya da sadece bir rüya olduğunu söyleyip geçiştirecekti. Onun sorusuna karşılık olarak " sadece kitap okuyordum ve uyuya kalmışım " dedim. Bu onun merakını dindirmişti. Bana dediği tek şey " annen kahvaltıyı hazırlıyor acele et ve aşağıya gel yoksa geç kalacaksın. " olmuştu.  Onun bu sözünden sonra hiçbirşey söylemeyip sadece kafamla tamam dedim. Babam odadan çıkmıştı onun ardından yataktan kalktım fakat üstümde bir yorgunluk vardı. Dolaba doğru bir bakış attım ama yanına gitmedim sanki beni içine çekip oradan başka bir dünyaya geçirecek gibiydi veya bir canavar çıkıp beni yutacak gibi. Biliyorum çok çocukça düşünüyorum ama bilinçaltıma sızan bu korkuyu açıklamanın başka bir yolu yoktu.
Diğer dolabıma gittim ve üstüme uygun kıyafetler çıkardım. Bir siyah dar kot bir de üstüne füme rengi salaş bir bluz. Hava olması gerektiğinden biraz daha soğuktu,  buraya taşınalı daha iki gün olmuştu ama burası ile ilgili herşey beni korkutuyordu. Sanki daha önce buraya gelmişim ve kötü şeyler olmuş gibi. Saçımı düzeltirken aşağıdan annemin sesini duydum bana sesleniyordu " hadi tatlım biraz daha oyalanırsan okula gitmeden tatil olacak.  "  diye dalga geçici ses tonunu kullanmıştı. "Peki geliyorum. " demekle yetinmiştim.  Hızlı bir şekilde telefonumu ve çantamı aldım merdivenlerden aşağı indim ve babamın yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Çok mutluydum ailemle olmak beni mutlu ediyordu çok arkadaşım yoktu ailem bana yetiyordu çünkü.  Kahvaltı masasına oturdum. Annem krep yapmıştı ve çay sevmiyorum diye portakal suyu sıkmıstı. Hızlı bir şekilde kahvaltımı yapıp masadan kalktım, babamı bekliyordum ilk günüm olduğu için hem kayıt yaptıracaktı hemde okul eşyalarımı alacaktı defterler vs.

Babamda hazır olduğunda annemi öptüm ve bana "iyi şanslar bitanem umarım ilk gününden alışırsın. " demişti. Gülümsedim ve "seni seviyorum" dedim. Babamla beraber arabanın yanına gittik, babam kapımı açtı benim çok hoşuma gitti bu davranışı arabaya bindim ve okul yoluna koyulduk.

Karanlığın Esaretinde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin