7

38 3 2
                                    

In timp ce Eliz punea ultimele varfuri de plan cap la cap, in partea opusa a orasului sau se mai intanpla ceva destul de asemanator cu situatia ei.
Corey, un baiat de doar 19 ani are de gand sa se razbune si el pe prietena sa care la inselat cu un altul, Corey facea totul solo deci nu avea dupa cine sa se intoarca in caz de rau. Ajunsese in fata casei sale, lumina palpaia la etajul al doilea in camera din colt, ceea ce insemna ca puiul de vultur era in cuib.
Corey se furisa incet in casa, Ama era singura acasa acum si la cat de bine o cunostea baiatul, fata nu incuia niciodata usa casei din spate, el intra si tranti usa cad de tare putu, ca sa-i simta prezenta si asa-zisa ex prietena a sa.
Imediat ce auzi pasi pe scari, Corey se facuse nevazut in debaraua unde se poate opreste curentul electric, ii cunostea casa la perfectiune, fiecare coltisor de praf, absolut tot ce misca acolo si ce nu misca, tot ce se putea sti despre casa.
Glasul firav al unei fete sparse vesnica si totusi ajunsa la sfarsit tacere.
-Alo? Mama? Tata? avea o voce atat de ragusita si speriata, reusise s-o bage in sperieti si se simtea madru de asta, dar ce-a facut pana acum era doar un inceput. Sunteti acasa? sovaie o clipa si tuna ca un fulger, tipatul ei se auzi prin tot cartierul mai mult ca sigur, cine naiba e acolo??!
Dar inainte ca Ama sa sune la politie, asta credea Corey ca va face, el taie un cablu mic si rosu si opreste tot curentul din casa. Se auzi un tipat abia iesit din gura Amei, il atentiona perfect unde era, iese din debara incet si fara zgomote si se duce in sus pe scari dar de data asta cu zgomot, un zgomot infernal de tropait pe scari care o facu pe Ama sa tipe iar, dar si mai tare decat prima data. Corey aude cum fata zgaltaie de clanta ca sa iasa afara in curte, incercand sa scape dar el o incuiase chiar cand intrase deci era in zadar.
Ama sovaie cu mainile intinse dupa o lasterna in sertar si o aprinse, se duse pe scari cu lanterna aprinsa si observa o dara micuta de sange ce se prelingea pe scari, scoase un sughit fara sa vrea si mai ca era sa faca un infarct cand auzi ceva spargandu-se in camera sa. Un singur lucru avea ea in camera ce se putea sparge.....o poza cu fostul sau iubit.
Corey sparse poza aceea si-i dadu foc cu bricheta, lua sticla din ghiozdanul sau, plina cu sange si mai varsa putin sange peste poza arsa, dupa care mai varsa pe pat, pe pereti, pe fata sa, pe covor si tavan, in toate coltisoarele. Lua o lumanare o aprinse si o puse le podea la picioarele sale, statea in picioare si-si scoase cutitul din ghiozdan exact cand apare Ama in cadrul usi si devine martora al acestui moment ingrozitor.
Ama se da un pas in spate si tipa.
Dupa care sovaie o clipa si cu o voce de soricica il intreaba pe intrus:
-Ce cau...ce vrei?
Corey nu-i raspunde, acum furia si gelozia ii pulsa prin vene, capul ii palpaia si tot ce-si dorea era razbunarea. Se apropie cu repeziciune si o prinse de gat, o trase in camera si inchise usa cu piciorul.
Ii raspunde la intrebare si cu asta nu mai vorbise nici macar unul dintre ei:
-Razbunare.
Aceasta a fost ultimul cuvant, ultimul glas, ultimul chip ce care-l mai vazuse ea inainte ca fostul sau prieten sa-i infiga cutitul in spate, fata cascase ochi larg si nu apucase nici sa simta durerea sau sa tipe pentru ca murise. Sangele incepe sai galgaie din gat si sa-i iasa pe gura si pe nas, baiatul o luase si-o intinse pe pat, ii puse mana la ochi si-i inchise, ii scoase cutitul din spate si-l puse pe noptiera de langa pat, fara amprente, in tot acest timp folosise manusi. Se puse in genunchi langa pat, langa trupul neinsufletit al fostei sale iubite, isi apleca capul si se rugase. Dupa ce termina cu asta se ridica in picioare si ii mai arunca o singura privire Amei inainte de valma. Usa se dadu de perete si acolo aparu tatal fetei, cu inima in gat baiatul isi ascunse fata si sari de pe geam, de la etajul al doilea, pica pe peluza din fata si auzi urletul sirenei de la politie aproiindu-se, nu se putea ridica in picioare, cu greu reusi sa ridice capul, ii pulsa o vena in varful fruntii, simtea ca toate oasele sale erau rupte si cand clipise de trei ori i se paru sa toata peluza se invartea odata cu capul sau. Respiratia sa incepu sa semene cu respiratia cainelui, gafaia de nu mai avea timp sa se gandeasca ce ar trebui sa faca, transpiratia i se prelinse pe palme si frunte, avea lacrimi in ochi si o zgarietura superficiala pe buza. Credea ca acolo era capatul de linie, avea sa fie prins de catre politisti, avea sa fie judecat pentru faptele sale si sa stea in inchisoare douazeci de ani sau chiar sa fie ucis.
-STAI LOCULUI! bubui o voce de barbat.
Dar el o luase deja din loc.

Totul se schimbă cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum