15 TEMMUZ (LÜTFEN OKUYUN!)

57 3 0
                                    

Merhaba!
Uzun bir aradan sonra, açıklama bölümü ile karşınızda duruyorum.

İlk olarak;
Özür dilerim.

Tam 1,5 aydır bölüm atmıyorum, ve ne yorum ne oylarınıza bakabiliyorum. 1,5 aydır bölüm atmama sebep olan şey, 15 Temmuz gecesiydi.

Belki de 'Askerlik' gibi önemli bir noktadan vurmalarını hazmedemiyorum. Çünkü, beynim onların asker kılığındaki teröristler olduğunu kavrayınca, yapabildiğim kadar bir şeyler yapmaya çalıştım.

İstanbul'a geldiğimizde, internet desem, yazılar desem her şey 15 Temmuz'du. Ve bundan gurur duyuyorum, çünkü ezanları koruyan bir nesil yetişiyor!

Okulumuzun ilk çarşamba günü bir konferans yapıldı; Okula bir gazi davet edilmişti. Konuşmada bir yerde durdu, ve ağlamaya başladı. Ve tam arkamızdan bir kişi kaldı ve "Kalkın kalkın ne duruyorsunuz? Benim annem burada olacaktı. Anne!" dedi. Sonra arkadaşları "Tekbir!" diye bağırdı. "Allahuekber!" sesleri yükseliyordu. Tam arkamdaydı, şehit çocuğu. Ben orada sessizce gözlerimi sildim. Ayağa kalkmadım, kalkamadım.

Bunu yazarken titriyorum. Ve bir şey daha, bunu kısa tutacağım çünkü ne zaman uzatsam, 'Daha güzel olmalı.' diyip, taslaklarda bırakıyorum.

Düşman saldırınca karşılık veriyoruz. Ama dost görünüp, bizi arkadan vuracaklara tepkisiziz. Lütfen kalleşlere yardım edenlerin mallarını almayınız. İsrail, Amerika gibilerinden bahsediyorum. Hepsinin alakası var arkadaşlar, siz boykot edin anlayacaksınız.

Yazarınız...

İLGİNÇ BİLGİLER (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin