Hoofdstuk 27

45 2 3
                                    

Het feest was echt geweldig, de meeste gasten gaan weer naar huis. Sommige die heel lang moeten reizen gaan morgen weg. Maar Lelie die was zo blij volgens Jackson kan ze zo nog een half jaar blijven. Een paar dienstmeisjes helpen me met mijn jurk en vleugels. Als ze klaar zijn zit ik met Flora op mijn schoot, in een zetel bij de haard wachtend op Jackson. Ik ga het hem vanavond vertellen. De drie dingen.

Ik krijg twee koude handen in mijn nek. 'Jackson dat is koud!' Ik sta voorzichtig op en leg Flora weer op de stoel ze slaapt zo weer verder. Als ik me omdraai naar Jackson, staat hij recht voor me. 'Waarom duurde dat zo lang?' Vraag ik lief. 'Roliër was ontsnapt en we kregen hem niet te pakken. Sorry, we liepen met zijn twee maar.' 'Is al goed.' Ik druk een kus op zijn wang. 'Is dat alles.' Vraagt hij uitdagend. 'Misschien.' Zeg ik ondeugend, Jackson glimlach en tilt me op laat zich vallen op ons bed en begint me te zoenen.

'Nee nee je kan niet veder.' Zeg ik ondeugend als hij mijn jurk probeert uit te doen. 'Waarom niet?' 'Omdat ik je iets wel vertellen.' 'Nou.' Vraagt hij ongeduldig. 'Ik heb drie dingen. Een ik hoor af en toe de stem van mijn moeder. Twee je wou toch weten wanneer ik jarig ben, over een halve week en Drie..' Mijn stem sterft weg. 'En Drie is? Kom nou schat ik zal je niks doen ik vind de eerste al eng zat.' Ik lach. 'Deze is niet eng maar leuk.' Ik ga met mijn hand oven mijn buik. 'Je bent zwanger echt!' Vraagt Jackson enthousiast, ik knik zacht. 'May zag het, haar gave is "Zorg en Genezing." Ze zag dat ik iets verborgen hield dus ze gebruikte haar gave en zag het.'

'Je moest eens weten hoe blij ik ben!' Jackson omhelst me. 'Maar nu heb ik een vraag over je moeder. Hoe kan je met haar praten?' 'Ik geen idee maar het is al een tijdje stil, de laatste keer dat ik haar hoorde was op de avond dat de veulens geboren werden.' 'Het kan zijn dat ze ehm... Ja wat moet ik zeggen ik heb geen idee.' Ik glimlach. 'Is niet erg dat je het niet weet. Maar ik ga slapen ik ben super moe.' Gaap ik en op zijn borst liggen. 'Slaap lekker schat!' Fluistert hij en drukt een kus op mijn kruin.

 'Slaap lekker schat!' Fluistert hij en drukt een kus op mijn kruin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

~~~

Ik open langzaam mijn ogen, ik zie Jackson aan zijn bureau zitten. Voorzichtig en zo stil mogelijk loop ik naar hem toe. Kraak. Stomme vloer!! 'Goedemorgen prinses van me.' Zegt Jackson, ik zucht waardoor hij moet lachen. 'Haha stop maar met die bij naam.' Zeg ik meteen. 'Nou, nee dit is een soort van terug pakke.' Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Dat je me "mijn heer" en "mijn prins" hebt genoemd." Jackson staat op en drukt een kus op mijn kruin. 'Hier ik heb ontbijt gehaald.' We lopen samen naar de tafel. 'Ik heb vanmiddag een vergadering. Ik heb voor jou de sleutel van de derde deur rechts op de vierde verdieping.' Ik pak de sleutel aan het is prachtig versiert, de sleutel zit vast aan een ketting. Ik doe hem om.

'En wat is daar?' Vraag ik nieuwsgierig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'En wat is daar?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Ja dat zie je daar wel.' Lacht Jackson.
'Dan neem ik Eclips en Flora mee.'

When angels fail ~Boek 1. The battle to the curse~. #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu